Jammer dat de Saint Roch nooit live in beeld komt.quote:
Jeetje.quote:Op zaterdag 23 april 2016 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
#opendeurtweettwitter:NOSwielrennen twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 13:12:01Van der Poel: geen Nederlandse opvolger in LBL dit jaar https://t.co/ej6zjAd44z reageer retweet
quote:Aanpassing tussen kilometer 45 en 75 De wedstrijdleiding grijpt een eerste keer in: vanaf kilometer 45 wordt het parcours een stukje aangepast. De renners zullen in de vallei blijven en laten enkele hellende stroken door de slechte weersomstandigheden links liggen.
Tot 2014 reden ze altijd door het dal.quote:
Maar ze snijden volgens mij wel een behoorlijk stuk af op deze manier.quote:Op zondag 24 april 2016 11:30 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Tot 2014 reden ze altijd door het dal.
Is pas vanaf vorig jaar dat ze iets westelijker rijden. Dus qua zwaarte zal het niet veel uitmaken.
Ik moet ook gewoon naar school of werk als het hard regent, hagelt of sneeuwt.quote:Op zondag 24 april 2016 11:31 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
terwijl je vanmiddag onder een dekentje de koers bekijkt voor de tv
250km elke dag?quote:Op zondag 24 april 2016 11:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik moet ook gewoon naar school of werk als het hard regent, hagelt of sneeuwt.
kilometers blijven gelijk als ik zo snel even op google maps kijkquote:Op zondag 24 april 2016 11:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maar ze snijden volgens mij wel een behoorlijk stuk af op deze manier.
In Colombia is dat naast de deur natuurlijk.quote:
Wat een enge UI heeft die gozer he? Walgelijk.quote:
Je mag Mani een bedank-kaartje sturen.quote:Op zondag 24 april 2016 11:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een enge UI heeft die gozer he? Walgelijk.
wat voor weddenschapje heb je verloren?quote:Op zondag 24 april 2016 11:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je mag Mani een bedank-kaartje sturen.
Geen, maar Henao mocht niet starten in de Waalse Pijl en wij hadden een weddenschap staan dat hij top-3 zou rijden. Echter is er jaren geleden al een voorwaarde gesteld dat de renner(s) in kwestie ook daadwerkelijk moet(en) starten, anders kwam de weddenschap te vervallen. Helaas ging Mani een beetje zielig doen en heeft hij mij alsnog deze UI aangesmeerd.quote:Op zondag 24 april 2016 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat voor weddenschapje heb je verloren?
Heb je geen ruggengraat getoond?quote:Op zondag 24 april 2016 11:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Geen, maar Henao mocht niet starten in de Waalse Pijl en wij hadden een weddenschap staan dat hij top-3 zou rijden. Echter is er jaren geleden al een voorwaarde gesteld dat de renner(s) in kwestie ook daadwerkelijk moeten starten, anders kwam de weddenschap te vervallen. Helaas ging Mani een beetje zielig doen en heeft hij mij alsnog deze UI aangesmeerd.
Zodra Henao is vrijgepleit neemt Mani een Gerrans UI. De kans daarop is zo'n 100%.quote:Op zondag 24 april 2016 11:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je geen ruggengraat getoond?
Kuch mietje kuch.
Die regel is bedoeld voor pech. Niet voor junks die niet van de spuit af kunnen blijven.quote:Op zondag 24 april 2016 11:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Geen, maar Henao mocht niet starten in de Waalse Pijl en wij hadden een weddenschap staan dat hij top-3 zou rijden. Echter is er jaren geleden al een voorwaarde gesteld dat de renner(s) in kwestie ook daadwerkelijk moet(en) starten, anders kwam de weddenschap te vervallen. Helaas ging Mani een beetje zielig doen en heeft hij mij alsnog deze UI aangesmeerd.
Slimme tactiekquote:Op zondag 24 april 2016 11:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zodra Henao is vrijgepleit neemt Mani een Gerrans UI. De kans daarop is zo'n 100%.
Dat is nooit afgesproken. Niet starten was de afspraak. Niet starten = niet starten, ongeacht de reden.quote:Op zondag 24 april 2016 11:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die regel is bedoeld voor pech. Niet voor junks die niet van de spuit af kunnen blijven.
Mani ís een enge eigenschap.quote:Op zondag 24 april 2016 11:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Mani buigt graag de regeltjes om. Dat vind ik een enge eigenschap.
Deze redenatie is alleen weggelegd voor de allergrootste autisten.quote:Op zondag 24 april 2016 11:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is nooit afgesproken. Niet starten was de afspraak. Niet starten = niet starten, ongeacht de reden.
twitter:raykerckhoffs twitterde op zondag 24-04-2016 om 11:45:59Parcours LBL aangepast omdat sneeuw blijft liggen. #LiegeBastogneLiege #LBL https://t.co/vXrLvtQdKn reageer retweet
Zeg je dit ook tegen je werkgever als je een contract getekend hebt?quote:Op zondag 24 april 2016 11:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Deze redenatie is alleen weggelegd voor de allergrootste autisten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |