Ik heb een minuutje gekeken, waarvan hij hoogstens 20 tellen in beeld staat en dan kom je al op 20-25 keer uitquote:Op zondag 24 april 2016 13:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hoe vaak knippert hij per seconde met zijn ogen?
Hij lijkt ook heel erg op een mol. Net als Frits Barend.quote:Op zondag 24 april 2016 13:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik heb een minuutje gekeken, waarvan hij hoogstens 20 tellen in beeld staat en dan kom je al op 20-25 keer uit
was vorig jaar toch al verkocht?quote:Op zondag 24 april 2016 13:12 schreef Evertjan het volgende:
Herman de Wielerman bij de finishlijn![]()
Zou dat ene huis nog te koop staan???
dat zou best kunnen ik weet dat deMart er vroeger altijd grapjes over maaktequote:Op zondag 24 april 2016 13:23 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
was vorig jaar toch al verkocht?
Ik zie ook geen te koop bord meer in 2013 staan
https://goo.gl/maps/GM6nd7fG5AA2
Staat dat op je bloedzak ja?quote:
Ja, iedereen dacht dat die van Mooie Mario waren. Wat een sukkels haha.quote:
Natuurlijk wel, maar het is ook gelijk het voorstellen aan het publiek hè.quote:Op zondag 24 april 2016 13:49 schreef Szura het volgende:
Blijft toch een gedoe, dat intekenen voor de koers. Kan dat anno 2016 nou niet anders...
hadden ze in de tour afgelopen jaar niet een touchscreen?quote:Op zondag 24 april 2016 13:49 schreef Szura het volgende:
Blijft toch een gedoe, dat intekenen voor de koers. Kan dat anno 2016 nou niet anders...
Ook zonder regen ging het in het verleden beterquote:Op zondag 24 april 2016 13:52 schreef franklop het volgende:
huh in het verleden ging het toch stuk beter qua resultaten van TJ-Butcher in de regen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |