Omdat jij het niet kent wil het niet zeggen dat die nieuwe muziek er niet was. Misschien even inlezen voordat je blaat. :-)quote:Op donderdag 21 april 2016 19:57 schreef boik het volgende:
[..]
ja want hij bracht ook zoveel muziek uit de laatste tijd![]()
de nummertjes die die gemaakt heetf zijn niet opeens uitgestorven hoor dus weinig muzikaal verlies
ja hoor mag je best zeggen op FOK! niet in dit topic. Met andere woorden open er een topic over!quote:Op donderdag 21 april 2016 20:06 schreef boik het volgende:
[..]
oke dus iedereen moet het maar erg vinden en degene die het geen fuck intereseert moet maar hun smoel houden anders worden ze wel monddood gemaakt worden? fijne policy..
ik mag net zo goed zeggen wat ik ervan vind, ook al ben ik niet een kuddediertje vrijheids van meningsuiting ditdat
Dit is wel een echte rebel in de trant van Prince.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:06 schreef boik het volgende:
[..]
oke dus iedereen moet het maar erg vinden en degene die het geen fuck intereseert moet maar hun smoel houden anders worden ze wel monddood gemaakt worden? fijne policy..
ik mag net zo goed zeggen wat ik ervan vind, ook al ben ik niet een kuddediertje vrijheids van meningsuiting ditdat
Het feit dat tong schijnbaar krampachtig de TS moet zijn is welquote:Op donderdag 21 april 2016 20:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dit doen wij FOK! wijd bij topics over recent overleden mensen. Niets selectief gewoon policy.
Voor verder discussie hierover verwijs ik naar MUZ / [FB & FAQ] Straight out of FOK!ton
Ik vond zijn OP bezig en zo voorkwam ik een dubbel topic. Maar dit mag ook in MUZ / [FB & FAQ] Straight out of FOK!tonquote:Op donderdag 21 april 2016 20:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het feit dat tong schijnbaar krampachtig de TS moet zijn is wel
Jouw topic had gewoon foto een artikel van credible source, dus nogal bedenkelijk dan een 'later' topic tot centraal te bombarderen, puur omdat tong anders in een stuip schiet
twitter:gerardjoling twitterde op donderdag 21-04-2016 om 19:44:38Prince een groot artiest en legende overleden. Ik zal nooit vergeten dat hij ooit aanwezig was bij een optreden van mij in Amsterdam #Prince reageer retweet
Tja effect van dequote:Op donderdag 21 april 2016 20:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Potdikkie, ik had niet moeten quoten, puik nummer weg
De nieuwe paay?quote:Op donderdag 21 april 2016 20:21 schreef Scrutinizer het volgende:
twitter:gerardjoling twitterde op donderdag 21-04-2016 om 19:44:38Prince een groot artiest en legende overleden. Ik zal nooit vergeten dat hij ooit aanwezig was bij een optreden van mij in Amsterdam #Prince reageer retweet
quote:
Hij wel.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Gvd ik geloof dat Prince ook wel zijn narcistische trekjes had maar Geer wint het met gemak.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Zie ook #56quote:Op donderdag 21 april 2016 20:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Vanaf 3:30 soleert hij een stel oude rockers van het podium
quote:
Dat was een tribute aan de toen recent al een tijdje overleden George Harrison. Zoon Dhani staat ook op het podium.quote:
Ik ben geen grote Price-kenner. Wat moet ik van hem gaan luisteren?quote:Op donderdag 21 april 2016 20:40 schreef Arcee het volgende:
Triest nieuws.Prince
Wat was die man geniaal.
Ik zou zeggen purple rain, darling nikky, 1999, let's go crazy, etc.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:52 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik ben geen grote Price-kenner. Wat moet ik van hem gaan luisteren?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |