datquote:Op donderdag 21 april 2016 19:34 schreef ondeugend het volgende:
Wat een muzikaal verlies zeg. Een icoon.. een held.. een genie.
Ja eens.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:32 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik ben heel vroeg in de jaren 90 afgehaakt bij zijn muziek, maar in de jaren 80 vond ik het een van de weinigen uit de jaren 80 die de moeite waard waren. Nog live gezien zelfs.
ja want hij bracht ook zoveel muziek uit de laatste tijdquote:Op donderdag 21 april 2016 19:34 schreef ondeugend het volgende:
Wat een muzikaal verlies zeg. Een icoon.. een held.. een genie.
Nou.. elk jaar nog wel een album.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:57 schreef boik het volgende:
[..]
ja want hij bracht ook zoveel muziek uit de laatste tijd![]()
de nummertjes die die gemaakt heetf zijn niet opeens uitgestorven hoor dus weinig muzikaal verlies
Niets selectief sensuur beleid, ik vind dit niet de plaats om zuur te lopen doen over een pas overleden artiest. Of dat prince was of bertus staigerpaip. En homofobische opmerkingen mag je op heel FOK achterwege laten.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:59 schreef boik het volgende:
wtf is dit voor onzin, iedereen die schaapachtig gaat lopen bleren dat het zon groot verlies is mag gezegf worden maar iemand die het niet erg vind wordt meteen de mond gesnoerd, trieste modjes met jullie selectieve censuurbeleid
dus selectief censuur, omdat jij t niet vind kunnen moet het maar weg..quote:Op donderdag 21 april 2016 20:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Niets selectief sensuur beleid, ik vind dit niet de plaats om zuur te lopen doen over een pas overleden artiest. Of dat prince was of bertus staigerpaip.
Nee nog niet...quote:
Dit doen wij FOK! wijd bij topics over recent overleden mensen. Niets selectief gewoon policy.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:02 schreef boik het volgende:
[..]
dus selectief censuur, omdat jij t niet vind kunnen moet het maar weg..
ik vind het niet kunnen dat iedereen zo overdreven erg doet, het is gvd niet hun moeder die de pijp uit is
oke dus iedereen moet het maar erg vinden en degene die het geen fuck intereseert moet maar hun smoel houden anders worden ze wel monddood gemaakt worden? fijne policy..quote:Op donderdag 21 april 2016 20:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dit doen wij FOK! wijd bij topics over recent overleden mensen. Niets selectief gewoon policy.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |