Leuk hoorXDXDquote:
Goed.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:16 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Goede dag Inso! Hoe is het met jou op deze (hier althans) zonnige donderdag middag?
Niet verkeerdquote:
4km naar kerkquote:
Sweet! Lekker aan het cutten?quote:
Voor wie stak je hem aan?quote:Op donderdag 21 april 2016 13:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
4km naar kerk
kaarsje aansteken
4km terug
prima ochtendrondje.
Nee, moet kop leegmakenquote:Op donderdag 21 april 2016 13:21 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Sweet! Lekker aan het cutten?
Op dit moment heb ik 200 kcal als ontbijt en 300 kcal als eerste lunch op. Mijn target vandaag is wederom 1,5k.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoe gaat het met jou Bram? Meer of minder dan 1k kcal vandaag.
Waarom doe je dan cardioquote:Op donderdag 21 april 2016 13:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, moet kop leegmaken
Moet 20-25kg aan spier aan (lol)
Gast je bent dun?quote:Op donderdag 21 april 2016 13:21 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik 200 kcal als ontbijt en 300 kcal als eerste lunch op. Mijn target vandaag is wederom 1,5k.
Je hebt dun en je hebt dun. Ik verwacht nu zo'n 13-14% vetpercentage te hebben. Niks mis mee.quote:
Lievquote:Op donderdag 21 april 2016 13:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voor mijn moeder
En verder gewoon voor iedereen
Ahhh. Dus niet per se optimale gains op dit moment?quote:Op donderdag 21 april 2016 13:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet beetje fit blijven.
Ga na september GOMAD doen
Maar niet gewoon je normale behoefte aanhouden? Je sport er ook bij toch?quote:Op donderdag 21 april 2016 13:23 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Je hebt dun en je hebt dun. Ik verwacht nu zo'n 13-14% vetpercentage te hebben. Niks mis mee.
Waarom? Of bedoel je wel krachttraining, geen cardio?quote:Op donderdag 21 april 2016 13:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik in GOMAD ga beweeg ik zo min mogelijk
Nee, ga toch in zomer geen tijd/zin hebben om het goed bij te houden.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ahhh. Dus niet per se optimale gains op dit moment?
Krachttraining en voor de rest in bed liggen.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Waarom? Of bedoel je wel krachttraining, geen cardio?
Nee, dat probeer ik al heel lang, maar heeft geen effect. Die nu al 3 weken 1000-1500 kcal bruto consumeren. Daarbij beweeg ik 4x per week voor minimaal 500kcal en zelfs dan val ik amper af :squote:Op donderdag 21 april 2016 13:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar niet gewoon je normale behoefte aanhouden? Je sport er ook bij toch?
Snap ik. Ik wil ook tegen mei klaar zijn met echt heftig diëten. Daarna ga ik juist lekker genieten en bulken weerquote:Op donderdag 21 april 2016 13:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, ga toch in zomer geen tijd/zin hebben om het goed bij te houden.
Begin in september weer serieus.
Klinkt fabeltastisch.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Krachttraining en voor de rest in bed liggen.
Maar waarom wil je afvallen dan?quote:Op donderdag 21 april 2016 13:25 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nee, dat probeer ik al heel lang, maar heeft geen effect. Die nu al 3 weken 1000-1500 kcal bruto consumeren. Daarbij beweeg ik 4x per week voor minimaal 500kcal en zelfs dan val ik amper af :s
Nee joh. Ik mag nog meer dan 6kg afvallen voor ik de ondergewicht grens over ga.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar waarom wil je afvallen dan?
Dan zit je volgens mij meer tegen ondergewicht aan. Tenzij je dat graag wilt natuurlijk
In de homo scene hoor je er pas bij als twink, bear of bodybuilderquote:Op donderdag 21 april 2016 13:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar waarom wil je afvallen dan?
Dan zit je volgens mij meer tegen ondergewicht aan. Tenzij je dat graag wilt natuurlijk
Kutleven. Achja. Do it for the gains.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:26 schreef Insomnia_ het volgende:
En als ik nu ga gainen moet ik een nieuw pak kopen straks
Duur man, trouwpak.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:29 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Kutleven. Achja. Do it for the gains.
quote:Op donderdag 21 april 2016 13:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In de homo scene hoor je er pas bij als twink, bear of bodybuilder
Het leven is duur. Gewoon lekker committen.quote:
Betaal jij even.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:29 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Het leven is duur. Gewoon lekker committen.
Van de fotos die ik van hem heb gezien heeft hij die Twink-modus toch al lang b ereiktquote:Op donderdag 21 april 2016 13:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In de homo scene hoor je er pas bij als twink, bear of bodybuilder
Je gaat toch niet je body goals laten liggen omdat een trouwpak te duur is? Wacht trouwens, ga jij trouwen?quote:
Nee joh, dat is gewoon een ferme cut?quote:Op donderdag 21 april 2016 13:30 schreef Fok-it het volgende:
Ongezond man, veel sporten en maar 1,5k per dag
quote:Op donderdag 21 april 2016 13:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van de fotos die ik van hem heb gezien heeft hij die Twink-modus toch al lang b ereikt
Ik heb een half jaar 2k gedaan en ik viel 0 af.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:30 schreef Fok-it het volgende:
Ongezond man, veel sporten en maar 1,5k per dag
Wel natuurlijk 150 prot p/dquote:Op donderdag 21 april 2016 13:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee joh, dat is gewoon een ferme cut?
Ik val tot 2.7k afquote:Op donderdag 21 april 2016 13:31 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik heb een half jaar 2k gedaan en ik viel 0 af.
quote:Op donderdag 21 april 2016 13:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Heb je wel smerig pech met je genes hoor, Bram.
I wish this was me soooo badly.quote:
Als je niet afvalt op 2k met sport heb je gewoon pech met genesquote:Op donderdag 21 april 2016 13:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]Buikvet is gewoon heftig. Ik heb nergens vet behalve op mijn buik. Mijn vader heeft ook een buik die hem nog net laat traplopen.
Doe je dat al niet als je 500/1000 kcal onder je behoefte zit?quote:Op donderdag 21 april 2016 13:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee joh, dat is gewoon een ferme cut?
Ja, als ie op 2k niet afvalt zit ie er dus niet onder toenquote:Op donderdag 21 april 2016 13:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe je dat al niet als je 500/1000 kcal onder je behoefte zit?
Nee serieus, dat kan toch gewoon niet.... Ik weiger. Vroeger at ik echt bijna alles, maarja... als ik terug kijk naar foto's van 1,5 jaar geleden. Bohhh, toen was ik trots op mijn lichaam...quote:Op donderdag 21 april 2016 13:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je niet afvalt op 2k met sport heb je gewoon pech met genes
Dat lijkt me ook jaquote:Op donderdag 21 april 2016 13:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Tis alleen dat 3,2k binnen krijgen een hels karwei is.
Ik beweeg nu wel even iets meer, maar toch. Ik ga zodra ik nog 1-2kg kwijt ben langzaam weer opbouwen.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, als ie op 2k niet afvalt zit ie er dus niet onder toen
Jij bent pas dure maintenance.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Tis alleen dat 3,2k binnen krijgen een hels karwei is.
MAC DONALDS. Je kan wel echt veel eten en veel junk ook.quote:
DIRTY BULK.quote:
Dirty bulk ja.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:36 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
MAC DONALDS. Je kan wel echt veel eten en veel junk ook.
3k yen?quote:Op donderdag 21 april 2016 13:36 schreef Fok-it het volgende:
Elke dag voor meer dan 3k aan boodschappen
Huh? Why not?quote:Op donderdag 21 april 2016 13:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dirty bulk ja.
Maar doe dat niet meer.
Mwah. 1 zo`n burgertje en je hebt al 1/3de eruitquote:Op donderdag 21 april 2016 13:36 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
MAC DONALDS. Je kan wel echt veel eten en veel junk ook.
Wat versta jij onder burgertjequote:Op donderdag 21 april 2016 13:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah. 1 zo`n burgertje en je hebt al 1/3de eruit
Het werkt welquote:Op donderdag 21 april 2016 13:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Vroeger bulkte ik wel eens op maccies.
Zo`n Big tasty ofzo? Volgens is dat wel 1k toch? Of net eronder. Beetje patat erbij.quote:
Uiteraard.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Het werkt welBehalve dat je echt vies bent.
Beter!quote:
Double Big Mac van quarterpounders met bacon kaas en 2 grote friet.quote:
Oh, ik vind een big tasty dan ook wel genoeg voor een hele avondmaal.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo`n Big tasty ofzo? Volgens is dat wel 1k toch? Of net eronder. Beetje patat erbij.
Dan heb je toch al flink deel binnen
8....k.... Wat.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uiteraard.
Vroeger kon ik ook na een cut periode op mn eerste cheat dag in 2 maanden zo 8k kcal eten aan dirty bulk
Die patat is ook goor. Boeren friet bij de mac is wel oke. TWISTER FRIES.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, ik vind een big tasty dan ook wel genoeg voor een hele avondmaal.
En die patat hoef ik er zeker niet bij
Ik kan vrij erg doorschieten in eten.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:39 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
8....k.... Wat.
Bij mij gaat het juist zo heel voorzichtig richting meer geprocessed food. Ik ga gewoon meer ongezond eten en voor ik het weet... BAM zit ik weer aan 2500kcal per dag.
Die boeren friet hebben ze goed gedaan jaquote:Op donderdag 21 april 2016 13:39 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Die patat is ook goor. Boeren friet bij de mac is wel oke. TWISTER FRIES.
Als ik ongezond eet wel ja.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan vrij erg doorschieten in eten.
Het is zo easy. Aan de andere kant, ik vind veel gezond eten ook echt vet lekker. Als ik gewoon kip thuis heb, is alles k.quote:
Ik las laatst een keer mijn foodlog van een cheat dag toen ik 2 maanden had gecut toen ik in topvorm was.quote:
Mag ik zien? Show me senpaiquote:Op donderdag 21 april 2016 13:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik las laatst een keer mijn foodlog van een cheat dag toen ik 2 maanden had gecut toen ik in topvorm was.
8k kcal aan fastfood
wowquote:Op donderdag 21 april 2016 13:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik las laatst een keer mijn foodlog van een cheat dag toen ik 2 maanden had gecut toen ik in topvorm was.
8k kcal aan fastfood
Zal straks als ik tijd heb even gaan uitzoeken op MFPquote:
"Sir, we have nothing left."quote:Op donderdag 21 april 2016 13:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik toen sushi luste en naar zo'n all-you-can-eat tent was geweest.
Was groot probleem geworden
Ik vroeg me dat laatst af. Hoeveel je bij zo`n allyou can eat sushi eet + Warm dishesquote:Op donderdag 21 april 2016 13:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik toen sushi luste en naar zo'n all-you-can-eat tent was geweest.
Was groot probleem geworden
Makkelijk ja.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:44 schreef Fok-it het volgende:
Hoeveel zou dat zijn? Wel veel meer dan 2/3k toch als je beetje dooreet?
quote:Op donderdag 21 april 2016 13:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zal straks als ik tijd heb even gaan uitzoeken op MFP
Toe maar, zo gezond!quote:Op donderdag 21 april 2016 13:43 schreef Fok-it het volgende:
Alleen nog maar smoothie op vandaag met mint, peer en mango plus 2 bammetjes smeerkaas.
Zo even yoghurtje
Niet? Is sushi dan zo ongezond?quote:Op donderdag 21 april 2016 13:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Makkelijk ja.
Zeker omdat ze daar niet echt gezond bereiden.
Meeste mensen gooien er 300 liter soja-saus overheenquote:Op donderdag 21 april 2016 13:45 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Niet? Is sushi dan zo ongezond?
Zie je wel eens hoe ze die all-you-can eat zooi bereiden.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:45 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Niet? Is sushi dan zo ongezond?
Mayotje erinquote:Op donderdag 21 april 2016 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meeste mensen gooien er 300 liter soja-saus overheen
Ahhhhquote:Op donderdag 21 april 2016 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tis ook gewoon de hoeveelheden.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al die gefrituurde kip is echt niet oké..quote:Op donderdag 21 april 2016 13:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zie je wel eens hoe ze die all-you-can eat zooi bereiden.
En vooral die bijgerechten.
Gezonde verse sushi kan geloof ik wel.
Mayo bij je sushi?quote:
Al lang niet meer geweest. Wel echt zin in.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:46 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ahhhh
Ik eet daar toch enkel de kip
Klopt inderdaadquote:Op donderdag 21 april 2016 13:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tis ook gewoon de hoeveelheden.
In een fatsoenlijke sushi zaak ga je nooit die hoeveelheden eten.
Er zijn wel veel goede sushi zaken.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tis ook gewoon de hoeveelheden.
In een fatsoenlijke sushi zaak ga je nooit die hoeveelheden eten.
Dat is zo pijnlijk, zeker als je wil cutten. Ik haat uit eten gaan terwijl ik cut.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al lang niet meer geweest. Wel echt zin in.
Nu met sport-ritme ben ik alleen bang dat ik 2x zoveel eet dan normaal daar
Gewoon onder je maintaince blijven eten.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:49 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat is zo pijnlijk, zeker als je wil cutten. Ik haat uit eten gaan terwijl ik cut.
Ohh man. Ik heb ook dagen dat ik enkel chocolate chip cookies vrat voor mijn leven, 750g winegums, donuts, pizza, kapsalonnetje. Allemaal op een dag..quote:Op donderdag 21 april 2016 13:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik zo teruglees ben ik wel erg blij met mezelf hoe ik nu eet.
Als ik dat doe/deed gelijk +1/2 kilo volgende dagquote:Op donderdag 21 april 2016 13:49 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ohh man. Ik heb ook dagen dat ik enkel chocolate chip cookies vrat voor mijn leven, 750g winegums, donuts, pizza, kapsalonnetje. Allemaal op een dag..
Ik gok dat mijn maintenance zonder beweging rond de 1900kcal ligt en met beweging ronde de 2200kcal.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon onder je maintaince blijven eten.
En niet all-you-can eat gaan
Is gewoon vocht verder.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik dat doe/deed gelijk +1/2 kilo volgende dag
Terwijl vlees helemaal niet vaak het ongezonde is, vaak eerder wat ze er mee doen.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar nu ik geen vlees meer eet, eet ik eigenlijk altijd wel gezond nu in restaurants.
Heerlijk man.
Klopt.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Terwijl vlees helemaal niet vaak het ongezonde is, vaak eerder wat ze er mee doen.
Haha, tuurlijk, maar dat verlies je ook wel weer ;Pquote:Op donderdag 21 april 2016 13:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik dat doe/deed gelijk +1/2 kilo volgende dag
Af en toe biefstukje is goed voor jequote:Op donderdag 21 april 2016 13:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Terwijl vlees helemaal niet vaak het ongezonde is, vaak eerder wat ze er mee doen.
Helaas vaak ongezonde saus erbij in restaurants.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Af en toe biefstukje is goed voor je
Mwah, mijn stofwisseling is wel raar hoorquote:Op donderdag 21 april 2016 13:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Haha, tuurlijk, maar dat verlies je ook wel weer ;P
Dan moet je naar het ziekenhuis, want dan heb je een energieprobleem opgelost in de wereldquote:Op donderdag 21 april 2016 13:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, mijn stofwisseling is wel raar hoor
Echt: Laten we een goede hamburger maken.quote:
Kip, mager varkensvlees en rund is allemaal prima voor je.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Af en toe biefstukje is goed voor je
Ja, het zal ook wel andere factoren hebben,maar ik merk het nu toch ook.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan moet je naar het ziekenhuis, want dan heb je een energieprobleem opgelost in de wereld
Je kan best een slow cutter zijn.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, het zal ook wel andere factoren hebben,maar ik merk het nu toch ook.
Het gaat allemaalzolangzaam
Of misschien lijkt dat het gewoon te gaan
quote:Op donderdag 21 april 2016 13:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben wel eens 8kg aangekomen overnight.
Vochtgodgenot.
Zoals ik zeg.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar even series 8k aan fastfood? Hoe flik je dat?
Om nog maar te zwijgen dat het helemaal je neus uit komt op gegeven moment
Kip20 lukt me nog niet eensquote:Op donderdag 21 april 2016 13:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zoals ik zeg.
Gewoon door eten, totaal kunnen doorslaan in eten.
Ik heb dan ook wel eens het idee dat ik bij een diagnose best onder veel dingen zou vallen van een eetprobleem hoor, toen ik laatst crack hoorde praten over sushi all-you-can-eat.quote:
Zou kunnen ja. Maar ja. Je hebt het blijkbaar ook weer redelijk snel onder controlequote:Op donderdag 21 april 2016 13:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb dan ook wel eens het idee dat ik bij een diagnose best onder veel dingen zou vallen van een eetprobleem hoor, toen ik laatst crack hoorde praten over sushi all-you-can-eat.
Al is het bij mij meer een algeheel probleem met obsessies.
Ja klopt, had ik het maar met alcohol zo snel onder controle.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou kunnen ja. Maar ja. Je hebt het blijkbaar ook weer redelijk snel onder controle
quote:Op donderdag 21 april 2016 13:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben wel eens 8kg aangekomen overnight.
Vochtgodgenot.
Uh oke, Elanquote:
Niet 8kg overnight.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uh oke, Elan
Kijk maar eens rond op bodybuilding forums van mensen die dat is overkomen
14k kcal is echt flink..quote:Op donderdag 21 april 2016 13:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je kan best een slow cutter zijn.
Maar 2kg aankomen overnight wat geen vocht is is onmogelijk zonder 14k kcal over je maintaince te eten
kip20?quote:
Oke, iedere bokser doet het tegenwoordig bijna.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet overnight.
Je overdrijft weer eens enorm.
quote:
Ik heb ook een obsessie met voedsel. Ik moet van alles weten wat erin zit. En scannen en meten. Daarom haat ik uit eten gaan.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb dan ook wel eens het idee dat ik bij een diagnose best onder veel dingen zou vallen van een eetprobleem hoor, toen ik laatst crack hoorde praten over sushi all-you-can-eat.
Al is het bij mij meer een algeheel probleem met obsessies.
Dit klinkt als iets waar Fylax ook last van zou kunnen hebben.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:01 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik heb ook een obsessie met voedsel. Ik moet van alles weten wat erin zit. En scannen en meten. Daarom haat ik uit eten gaan.
Ik heb een vriend en hij is topsporter, hij heeft ook altijd een bodemloze put. Als ik een flinke pan avondeten maak en zelf 1/4e eet, eet hij de rest, gaat daarna het huis doorzoeken voor extra eten en vervolgens ook nog heel de avond door eten.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat gewoon door kunnen eten tot belachelijke hoeveelheden
7 kilo in 12 uur?quote:Op donderdag 21 april 2016 14:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oke, iedere bokser doet het tegenwoordig bijna.
quote:Op donderdag 21 april 2016 13:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja klopt, had ik het maar met alcohol zo snel onder controle.
20 McNuggetsquote:
Jezelf uitdrogen voor een weight in, dat is een vrij normale (niet al te gezonde) tactiekquote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 14:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is gewoon ontbijtje man, wat doe je moeilijk
Ik denk dat ik zou gaan huilenquote:Op donderdag 21 april 2016 14:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Teringquote:Op donderdag 21 april 2016 14:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bullshit. Die gast eet continue mac en kapsalon.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit klinkt als iets waar Fylax ook last van zou kunnen hebben.
Ohhhh afvallenquote:Op donderdag 21 april 2016 14:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jezelf uitdrogen voor een weight in, dat is een vrij normale (niet al te gezonde) tactiek
Matt Stoniequote:
Hebben we daar nu al een codenaam voor??quote:
Dat het nog geen obsessie van hem is betekent niet dat het dat niet zou kunnen worden.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:04 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Bullshit. Die gast eet continue mac en kapsalon.
Dit.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die zou ik tegenwoordig ook nog wel opkrijgen.
Nou, wat ze doen is zichzelf uitdrogen om zo licht mogelijk tezijn.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Ohhhh afvallen
Ja oké
Aankomen is weer ander verhaal
HOE! IK MOET HET WETENquote:Op donderdag 21 april 2016 14:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Je kan 15% van je gewicht afhalen voor een weight in he.
HBquote:Op donderdag 21 april 2016 14:05 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Hebben we daar nu al een codenaam voor??Fuck.
Maar ik zou dat wel op krijgen.
Door jezelf gigantisch uit te drogen.quote:
Ik wil dat niet kijken. Dan realiseer ik me enkel dat ik een tiende van die maaltijd consumeer.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Matt Stonie
Moet je maar meer filmpjes van hem checken
Hij is echt gek
Ohhh, dat is helemaal waar. Maar dan moet fylie eerst een man worden.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat het nog geen obsessie van hem is betekent niet dat het dat niet zou kunnen worden.
Ik zie het jaquote:Op donderdag 21 april 2016 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Matt Stonie
Moet je maar meer filmpjes van hem checken
Hij is echt gek
Kutleven. Ik zit tot 6 op kantoorquote:Op donderdag 21 april 2016 14:05 schreef Elan het volgende:
Mijn schuifdak kan niet meer open precies nu het dit weer is pfff
Wat is het nut?quote:Op donderdag 21 april 2016 14:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou, wat ze doen is zichzelf uitdrogen om zo licht mogelijk tezijn.
En an alles weer gainen na een weight in.
Dat ovekromt je ook na 2 maanden cutten.
Bij boksen moet je onder een bepaald gewicht zitten voor een gevecht.quote:
Z`n filmpje dat hij aan een eetwedstrijd met boiled eggs meedoet niet kijkenquote:Op donderdag 21 april 2016 14:06 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik zie het jaJeetje
Zonde van dat eten ook. Totaal onnodig
HB - hamburger?quote:
Dat is toch juist niet bevorderend voor daadwerkelijk afvallen?quote:Op donderdag 21 april 2016 14:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Door jezelf gigantisch uit te drogen.
Boksers doen dat.
Geen idee johquote:Op donderdag 21 april 2016 14:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
HB - hamburger?
QP - Quarter Pounder
BM - Big Mac
CC - Chili chicken
Daar gaat het topssporters dan ook niet omquote:Op donderdag 21 april 2016 14:08 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat is toch juist niet bevorderend voor daadwerkelijk afvallen?
Hahaha. Ik ben altijd slecht geweest in drinken. Maar nu dat ik cut probeer ik echt wel 2L p/d te drinken.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Erg slecht ook.
Zo slecht voor je hersenen, en daar is boksen al wel zo goed voor
Ahhhh zo.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij boksen moet je onder een bepaald gewicht zitten voor een gevecht.
Wat stom dat dit mag...quote:Op donderdag 21 april 2016 14:07 schreef Insomnia_ het volgende:
En dat wordt de dag van te voren gewogen.
Kreeg van die van net al buikpijnquote:Op donderdag 21 april 2016 14:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Z`n filmpje dat hij aan een eetwedstrijd met boiled eggs meedoet niet kijken
Daar word je gewoon misselijk van
Je ruikt het door je computerscherm.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Z`n filmpje dat hij aan een eetwedstrijd met boiled eggs meedoet niet kijken
Daar word je gewoon misselijk van
Ach, heb ik ook wel eens. Word ik wakker werken mijn benen plots niet. Dan maar gewoon weer slapen.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:08 schreef Mortaxx het volgende:
Ik werd vannacht ziek. Koorts, lag te rillen in bed en steeds naar wc
Nu nergens last meer van. Gekkigheid :s
Wat eet je gemiddeld op een dag danquote:Op donderdag 21 april 2016 14:09 schreef Kauai het volgende:
[..]
Kreeg van die van net al buikpijn
Ik moet zelf wel meer gaan eten opzich.
HAHAHAHAquote:Op donderdag 21 april 2016 14:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee joh
Ik ken alleen HB en Kip20
Ahhh nee, dat snap ik nu. Maar daar heb ik dus niks aan.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar gaat het topssporters dan ook niet om
Hoeveel eet je nu dan?quote:Op donderdag 21 april 2016 14:09 schreef Kauai het volgende:
[..]
Kreeg van die van net al buikpijn
Ik moet zelf wel meer gaan eten opzich.
ik ben NOOIT ziek bram. En nu vorige week ziek en dan ditquote:Op donderdag 21 april 2016 14:10 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ach, heb ik ook wel eens. Word ik wakker werken mijn benen plots niet. Dan maar gewoon weer slapen.
quote:
Ontbijt 2 boterhammenquote:
Vaker als tussendoortje noten eten ofzo?quote:Op donderdag 21 april 2016 14:15 schreef Kauai het volgende:
[..]
[..]
Ontbijt 2 boterhammen
Tussendoor fruit
Lunch 2 boterhammen
Nog een keer fruit meestal
Avondeten wel genoeg geloof ik. Gewoon rijst met vlees/vis meestal
Maar ik heb eigenlijk nooit honger
moet mezelf er echt toe zetten wat te eten
Maar jij hebt goed figuurtjequote:Op donderdag 21 april 2016 14:15 schreef Kauai het volgende:
[..]
[..]
Ontbijt 2 boterhammen
Tussendoor fruit
Lunch 2 boterhammen
Nog een keer fruit meestal
Avondeten wel genoeg geloof ik. Gewoon rijst met vlees/vis meestal
Maar ik heb eigenlijk nooit honger
moet mezelf er echt toe zetten wat te eten
En dit is dan max
Je hebt de gays. Welkom.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ben NOOIT ziek bram. En nu vorige week ziek en dan dit
quote:Op donderdag 21 april 2016 14:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar jij hebt goed figuurtje
Opso wordt nu mad
Ja kan wel opzich. Maar ik vind het moeilijk, ben er nu ook niet echt mee bezigquote:Op donderdag 21 april 2016 14:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vaker als tussendoortje noten eten ofzo?
No one cares.quote:
Gwwoon aan je mams vragen of ze wat vaker naar de notenboer gaat voor jequote:Op donderdag 21 april 2016 14:21 schreef Kauai het volgende:
[..]
[..]
Ja kan wel opzich. Maar ik vind het moeilijk, ben er nu ook niet echt mee bezig
Fitness ook amper meer
Heeft ook weinig zin te benoemen als diegene er klaarblijkelijk niksaan doet of om geeftquote:
Uitstekend gegeten maar man man wat een teringdrukte.quote:
drink je dan gewoon olijfolie?quote:Op donderdag 21 april 2016 14:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Noten en olijfolie zijn mijn redders qua aan mn maintenaince komen
quote:Op donderdag 21 april 2016 14:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Uitstekend gegeten maar man man wat een teringdrukte.
Ben maar buiten gaan pissen want stond een rij van man of 15
Hoe smaakt dat?quote:
gewoon tegen de grote kerk aanquote:Op donderdag 21 april 2016 14:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker op zo'n mobiel toilet
Had leuk geweest als je weer een boete had gehad.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon tegen boom aan pissen, toch kutbuurt
portiekje, hofvijver. De mogelijkheden zijn eindeloosquote:Op donderdag 21 april 2016 14:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon tegen boom aan pissen, toch kutbuurt
Omhoog pissen en zo proberen de tram leiding te raken.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
portiekje, hofvijver. De mogelijkheden zijn eindeloos
Wildplassen mag op zich gewoon zolang je maar niet tegen gebouwen aan staat te pissen of bij mensen in de tuin.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Had leuk geweest als je weer een boete had gehad.
Net zoals jij dacht dat sigaretten 16+ waren.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Wildplassen mag op zich gewoon zolang je maar niet tegen gebouwen aan staat te pissen of bij mensen in de tuin.
Dit klopt.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft ook weinig zin te benoemen als diegene er klaarblijkelijk niksaan doet of om geeft
Wat een onzin praten mensen tochquote:Op donderdag 21 april 2016 14:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Net zoals jij dacht dat sigaretten 16+ waren.
Ja dit zou ik niet vertrouwen
Hé, wat?quote:Op donderdag 21 april 2016 14:43 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wat een onzin praten mensen tochIk doe dat NOOIT
Goede vraag. 9/10quote:
ik heb altijd erg goede inbreng op fokquote:
huhquote:Op donderdag 21 april 2016 14:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
9/11, gezien de username.
Fijn, daar moeten wij er meer van hebben.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:51 schreef Nouri het volgende:
[..]
ik heb altijd erg goede inbreng op fok
quote:Op donderdag 21 april 2016 14:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
9/11, gezien de username.
tjacka was ook zo´n userquote:Op donderdag 21 april 2016 14:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Fijn, daar moeten wij er meer van hebben.
Niks doordenkertje, gewoon discriminatie/racisme.quote:
Stomme Danny :3quote:Op donderdag 21 april 2016 14:55 schreef Nouri het volgende:
[..]
tjacka was ook zo´n user
jammer dat hij gestopt is en zijn account niet terug mag van danny
quote:Op donderdag 21 april 2016 14:56 schreef Nouri het volgende:
spreek tjacka best vaak en hoorde dat amarantha hem verwijderd heeft van facebook
waarom
Oh je bent er zo een.....quote:Op donderdag 21 april 2016 14:55 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Niks doordenkertje, gewoon discriminatie/racisme.
Wasgewoon een domme opmerkingquote:Op donderdag 21 april 2016 14:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh je bent er zo een.....
hoezo ik heb je nog kaartjes gegevenquote:
Ik hou er niet van om telkens te moeten kijken of er dingen worden gezegd die ik niet wil.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:57 schreef Nouri het volgende:
[..]
hoezo ik heb je nog kaartjes gegeven
Welja. Je bent echt simpelquote:
ik ben een heel serieuze jongen gewordenquote:Op donderdag 21 april 2016 14:58 schreef Amarantha het volgende:
Gewoon geen zin in getroll enz op Facebook.
lekker boeiendquote:Op donderdag 21 april 2016 14:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welja. Je bent echt simpel
Meeste verantwoordelijke voor 9/11 waren trouwens niet eens Marokkaans lol
toch allemaal hetzelfde kut buitenlandersquote:Op donderdag 21 april 2016 14:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb er in ieder geval geen zin in om de hele dag mijn Facebook in de gaten te moeten houden als ik iets heb geplaatst.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:59 schreef Nouri het volgende:
[..]
ik ben een heel serieuze jongen geworden
zeg gewoon eerlijk dat je mijn foto´s niet interessant vindquote:Op donderdag 21 april 2016 15:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb er in ieder geval geen zin in om de hele dag mijn Facebook in de gaten te moeten houden als ik iets heb geplaatst.
Waar ben je bang voor?quote:Op donderdag 21 april 2016 15:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb er in ieder geval geen zin in om de hele dag mijn Facebook in de gaten te moeten houden als ik iets heb geplaatst.
Ik vind bijna niemand zijn foto's interessant.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:01 schreef Nouri het volgende:
[..]
zeg gewoon eerlijk dat je mijn foto´s niet interessant vind
quote:Op donderdag 21 april 2016 15:01 schreef Nouri het volgende:
maja wou kaartjes meenemen uit essen maar die steek je maar lekker in je reet
Waarom is het interessant?quote:Op donderdag 21 april 2016 14:56 schreef Nouri het volgende:
spreek tjacka best vaak en hoorde dat amarantha hem verwijderd heeft van facebook
waarom
Ja, een Keyboard Crusader.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh je bent er zo een.....
Dankje.quote:
Wie er verantwoordelijk voor waren is nog steeds de vraag.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen gevoel voor humor.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:04 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja, een Keyboard Crusader.
[..]
Dankje.
quote:Op donderdag 21 april 2016 15:00 schreef Nouri het volgende:
[..]
toch allemaal hetzelfde kut buitenlanders
Bin Laden & co.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:05 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wie er verantwoordelijk voor waren is nog steeds de vraag.
Valt mee.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:05 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wie er verantwoordelijk voor waren is nog steeds de vraag.
You just stare at your own.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind bijna niemand zijn foto's interessant.
Haha. Badtrip?quote:Op donderdag 21 april 2016 15:04 schreef Amarantha het volgende:
Gelukkig reageert Bob nooit op mijn dingen. Anders zou hij er ook snel vanaf zijn.
dat was je zekerquote:Op donderdag 21 april 2016 15:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben een aanwinst voor je Facebook pagina.
Ik heb je niet. Kan niet oordelen daarover.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben een aanwinst voor je Facebook pagina.
Hi Ha Ho.quote:
Als we de media mogen gelovenquote:
Zo veel onzekerheid.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt mee.
Ze zijn alleen nooit officieel aangeklaagd maar de verantwoordelijken zijn wel duidelijk
Je kan me zo vinden.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik heb je niet. Kan niet oordelen daarover.
je bent een aanwinst in mijn levenquote:
Dan heb je teveel in BNW gezetenquote:Op donderdag 21 april 2016 15:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Als we de media mogen geloven
[..]
Zo veel onzekerheid.
ga naar bnw joh gekquote:Op donderdag 21 april 2016 15:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
[..]
Zo veel onzekerheid.
Cool. Ik enkel Toto.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaHeb ik al 2 jaar op Facebook ofzo.
Ik heb geen reden aan te nemen dat niet te doen.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
[..]
Zo veel onzekerheid.
quote:Op donderdag 21 april 2016 15:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je kan me zo vinden.
Is mij verteld
Ik krijg nog bijna 200 euro van Totoquote:
Het feit dat CNN destijds verslag deed dat er twee vliegtuigen in de twintowers waren gevlogen terwijl er op dat moment achter haar pas het tweede vliegtuig erin vloog?quote:Op donderdag 21 april 2016 15:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb geen reden aan te nemen dat niet te doen.
quote:Op donderdag 21 april 2016 15:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik krijg nog bijna 200 euro van Toto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |