Tis ook gewoon de hoeveelheden.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meeste mensen gooien er 300 liter soja-saus overheen
Al die gefrituurde kip is echt niet oké..quote:Op donderdag 21 april 2016 13:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zie je wel eens hoe ze die all-you-can eat zooi bereiden.
En vooral die bijgerechten.
Gezonde verse sushi kan geloof ik wel.
Mayo bij je sushi?quote:
Al lang niet meer geweest. Wel echt zin in.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:46 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ahhhh
Ik eet daar toch enkel de kip
Klopt inderdaadquote:Op donderdag 21 april 2016 13:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tis ook gewoon de hoeveelheden.
In een fatsoenlijke sushi zaak ga je nooit die hoeveelheden eten.
Er zijn wel veel goede sushi zaken.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tis ook gewoon de hoeveelheden.
In een fatsoenlijke sushi zaak ga je nooit die hoeveelheden eten.
Dat is zo pijnlijk, zeker als je wil cutten. Ik haat uit eten gaan terwijl ik cut.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al lang niet meer geweest. Wel echt zin in.
Nu met sport-ritme ben ik alleen bang dat ik 2x zoveel eet dan normaal daar
Gewoon onder je maintaince blijven eten.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:49 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat is zo pijnlijk, zeker als je wil cutten. Ik haat uit eten gaan terwijl ik cut.
Ohh man. Ik heb ook dagen dat ik enkel chocolate chip cookies vrat voor mijn leven, 750g winegums, donuts, pizza, kapsalonnetje. Allemaal op een dag..quote:Op donderdag 21 april 2016 13:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik zo teruglees ben ik wel erg blij met mezelf hoe ik nu eet.
Als ik dat doe/deed gelijk +1/2 kilo volgende dagquote:Op donderdag 21 april 2016 13:49 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ohh man. Ik heb ook dagen dat ik enkel chocolate chip cookies vrat voor mijn leven, 750g winegums, donuts, pizza, kapsalonnetje. Allemaal op een dag..
Ik gok dat mijn maintenance zonder beweging rond de 1900kcal ligt en met beweging ronde de 2200kcal.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon onder je maintaince blijven eten.
En niet all-you-can eat gaan
Is gewoon vocht verder.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik dat doe/deed gelijk +1/2 kilo volgende dag
Terwijl vlees helemaal niet vaak het ongezonde is, vaak eerder wat ze er mee doen.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar nu ik geen vlees meer eet, eet ik eigenlijk altijd wel gezond nu in restaurants.
Heerlijk man.
Klopt.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Terwijl vlees helemaal niet vaak het ongezonde is, vaak eerder wat ze er mee doen.
Haha, tuurlijk, maar dat verlies je ook wel weer ;Pquote:Op donderdag 21 april 2016 13:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik dat doe/deed gelijk +1/2 kilo volgende dag
Af en toe biefstukje is goed voor jequote:Op donderdag 21 april 2016 13:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Terwijl vlees helemaal niet vaak het ongezonde is, vaak eerder wat ze er mee doen.
Helaas vaak ongezonde saus erbij in restaurants.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Af en toe biefstukje is goed voor je
Mwah, mijn stofwisseling is wel raar hoorquote:Op donderdag 21 april 2016 13:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Haha, tuurlijk, maar dat verlies je ook wel weer ;P
Dan moet je naar het ziekenhuis, want dan heb je een energieprobleem opgelost in de wereldquote:Op donderdag 21 april 2016 13:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, mijn stofwisseling is wel raar hoor
Echt: Laten we een goede hamburger maken.quote:
Kip, mager varkensvlees en rund is allemaal prima voor je.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Af en toe biefstukje is goed voor je
Ja, het zal ook wel andere factoren hebben,maar ik merk het nu toch ook.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan moet je naar het ziekenhuis, want dan heb je een energieprobleem opgelost in de wereld
Je kan best een slow cutter zijn.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, het zal ook wel andere factoren hebben,maar ik merk het nu toch ook.
Het gaat allemaalzolangzaam
Of misschien lijkt dat het gewoon te gaan
quote:Op donderdag 21 april 2016 13:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben wel eens 8kg aangekomen overnight.
Vochtgodgenot.
Zoals ik zeg.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar even series 8k aan fastfood? Hoe flik je dat?
Om nog maar te zwijgen dat het helemaal je neus uit komt op gegeven moment
Kip20 lukt me nog niet eensquote:Op donderdag 21 april 2016 13:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zoals ik zeg.
Gewoon door eten, totaal kunnen doorslaan in eten.
Ik heb dan ook wel eens het idee dat ik bij een diagnose best onder veel dingen zou vallen van een eetprobleem hoor, toen ik laatst crack hoorde praten over sushi all-you-can-eat.quote:
Zou kunnen ja. Maar ja. Je hebt het blijkbaar ook weer redelijk snel onder controlequote:Op donderdag 21 april 2016 13:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb dan ook wel eens het idee dat ik bij een diagnose best onder veel dingen zou vallen van een eetprobleem hoor, toen ik laatst crack hoorde praten over sushi all-you-can-eat.
Al is het bij mij meer een algeheel probleem met obsessies.
Ja klopt, had ik het maar met alcohol zo snel onder controle.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou kunnen ja. Maar ja. Je hebt het blijkbaar ook weer redelijk snel onder controle
quote:Op donderdag 21 april 2016 13:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben wel eens 8kg aangekomen overnight.
Vochtgodgenot.
Uh oke, Elanquote:
Niet 8kg overnight.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uh oke, Elan
Kijk maar eens rond op bodybuilding forums van mensen die dat is overkomen
14k kcal is echt flink..quote:Op donderdag 21 april 2016 13:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je kan best een slow cutter zijn.
Maar 2kg aankomen overnight wat geen vocht is is onmogelijk zonder 14k kcal over je maintaince te eten
kip20?quote:
Oke, iedere bokser doet het tegenwoordig bijna.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet overnight.
Je overdrijft weer eens enorm.
quote:
Ik heb ook een obsessie met voedsel. Ik moet van alles weten wat erin zit. En scannen en meten. Daarom haat ik uit eten gaan.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb dan ook wel eens het idee dat ik bij een diagnose best onder veel dingen zou vallen van een eetprobleem hoor, toen ik laatst crack hoorde praten over sushi all-you-can-eat.
Al is het bij mij meer een algeheel probleem met obsessies.
Dit klinkt als iets waar Fylax ook last van zou kunnen hebben.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:01 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik heb ook een obsessie met voedsel. Ik moet van alles weten wat erin zit. En scannen en meten. Daarom haat ik uit eten gaan.
Ik heb een vriend en hij is topsporter, hij heeft ook altijd een bodemloze put. Als ik een flinke pan avondeten maak en zelf 1/4e eet, eet hij de rest, gaat daarna het huis doorzoeken voor extra eten en vervolgens ook nog heel de avond door eten.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat gewoon door kunnen eten tot belachelijke hoeveelheden
7 kilo in 12 uur?quote:Op donderdag 21 april 2016 14:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oke, iedere bokser doet het tegenwoordig bijna.
quote:Op donderdag 21 april 2016 13:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja klopt, had ik het maar met alcohol zo snel onder controle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |