Je hebt de gays. Welkom.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ben NOOIT ziek bram. En nu vorige week ziek en dan dit
quote:Op donderdag 21 april 2016 14:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar jij hebt goed figuurtje
Opso wordt nu mad
Ja kan wel opzich. Maar ik vind het moeilijk, ben er nu ook niet echt mee bezigquote:Op donderdag 21 april 2016 14:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vaker als tussendoortje noten eten ofzo?
No one cares.quote:
Gwwoon aan je mams vragen of ze wat vaker naar de notenboer gaat voor jequote:Op donderdag 21 april 2016 14:21 schreef Kauai het volgende:
[..]
[..]
Ja kan wel opzich. Maar ik vind het moeilijk, ben er nu ook niet echt mee bezig
Fitness ook amper meer
Heeft ook weinig zin te benoemen als diegene er klaarblijkelijk niksaan doet of om geeftquote:
Uitstekend gegeten maar man man wat een teringdrukte.quote:
drink je dan gewoon olijfolie?quote:Op donderdag 21 april 2016 14:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Noten en olijfolie zijn mijn redders qua aan mn maintenaince komen
quote:Op donderdag 21 april 2016 14:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Uitstekend gegeten maar man man wat een teringdrukte.
Ben maar buiten gaan pissen want stond een rij van man of 15
Hoe smaakt dat?quote:
gewoon tegen de grote kerk aanquote:Op donderdag 21 april 2016 14:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker op zo'n mobiel toilet
Had leuk geweest als je weer een boete had gehad.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon tegen boom aan pissen, toch kutbuurt
portiekje, hofvijver. De mogelijkheden zijn eindeloosquote:Op donderdag 21 april 2016 14:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon tegen boom aan pissen, toch kutbuurt
Omhoog pissen en zo proberen de tram leiding te raken.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
portiekje, hofvijver. De mogelijkheden zijn eindeloos
Wildplassen mag op zich gewoon zolang je maar niet tegen gebouwen aan staat te pissen of bij mensen in de tuin.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Had leuk geweest als je weer een boete had gehad.
Net zoals jij dacht dat sigaretten 16+ waren.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Wildplassen mag op zich gewoon zolang je maar niet tegen gebouwen aan staat te pissen of bij mensen in de tuin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |