20 McNuggetsquote:
Jezelf uitdrogen voor een weight in, dat is een vrij normale (niet al te gezonde) tactiekquote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 14:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is gewoon ontbijtje man, wat doe je moeilijk
Ik denk dat ik zou gaan huilenquote:Op donderdag 21 april 2016 14:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Teringquote:Op donderdag 21 april 2016 14:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bullshit. Die gast eet continue mac en kapsalon.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit klinkt als iets waar Fylax ook last van zou kunnen hebben.
Ohhhh afvallenquote:Op donderdag 21 april 2016 14:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jezelf uitdrogen voor een weight in, dat is een vrij normale (niet al te gezonde) tactiek
Matt Stoniequote:
Hebben we daar nu al een codenaam voor??quote:
Dat het nog geen obsessie van hem is betekent niet dat het dat niet zou kunnen worden.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:04 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Bullshit. Die gast eet continue mac en kapsalon.
Dit.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die zou ik tegenwoordig ook nog wel opkrijgen.
Nou, wat ze doen is zichzelf uitdrogen om zo licht mogelijk tezijn.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Ohhhh afvallen
Ja oké
Aankomen is weer ander verhaal
HOE! IK MOET HET WETENquote:Op donderdag 21 april 2016 14:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Je kan 15% van je gewicht afhalen voor een weight in he.
HBquote:Op donderdag 21 april 2016 14:05 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Hebben we daar nu al een codenaam voor??Fuck.
Maar ik zou dat wel op krijgen.
Door jezelf gigantisch uit te drogen.quote:
Ik wil dat niet kijken. Dan realiseer ik me enkel dat ik een tiende van die maaltijd consumeer.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Matt Stonie
Moet je maar meer filmpjes van hem checken
Hij is echt gek
Ohhh, dat is helemaal waar. Maar dan moet fylie eerst een man worden.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat het nog geen obsessie van hem is betekent niet dat het dat niet zou kunnen worden.
Ik zie het jaquote:Op donderdag 21 april 2016 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Matt Stonie
Moet je maar meer filmpjes van hem checken
Hij is echt gek
Kutleven. Ik zit tot 6 op kantoorquote:Op donderdag 21 april 2016 14:05 schreef Elan het volgende:
Mijn schuifdak kan niet meer open precies nu het dit weer is pfff
Wat is het nut?quote:Op donderdag 21 april 2016 14:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou, wat ze doen is zichzelf uitdrogen om zo licht mogelijk tezijn.
En an alles weer gainen na een weight in.
Dat ovekromt je ook na 2 maanden cutten.
Bij boksen moet je onder een bepaald gewicht zitten voor een gevecht.quote:
Z`n filmpje dat hij aan een eetwedstrijd met boiled eggs meedoet niet kijkenquote:Op donderdag 21 april 2016 14:06 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik zie het jaJeetje
Zonde van dat eten ook. Totaal onnodig
HB - hamburger?quote:
Dat is toch juist niet bevorderend voor daadwerkelijk afvallen?quote:Op donderdag 21 april 2016 14:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Door jezelf gigantisch uit te drogen.
Boksers doen dat.
Geen idee johquote:Op donderdag 21 april 2016 14:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
HB - hamburger?
QP - Quarter Pounder
BM - Big Mac
CC - Chili chicken
Daar gaat het topssporters dan ook niet omquote:Op donderdag 21 april 2016 14:08 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat is toch juist niet bevorderend voor daadwerkelijk afvallen?
Hahaha. Ik ben altijd slecht geweest in drinken. Maar nu dat ik cut probeer ik echt wel 2L p/d te drinken.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Erg slecht ook.
Zo slecht voor je hersenen, en daar is boksen al wel zo goed voor
Ahhhh zo.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij boksen moet je onder een bepaald gewicht zitten voor een gevecht.
Wat stom dat dit mag...quote:Op donderdag 21 april 2016 14:07 schreef Insomnia_ het volgende:
En dat wordt de dag van te voren gewogen.
Kreeg van die van net al buikpijnquote:Op donderdag 21 april 2016 14:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Z`n filmpje dat hij aan een eetwedstrijd met boiled eggs meedoet niet kijken
Daar word je gewoon misselijk van
Je ruikt het door je computerscherm.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Z`n filmpje dat hij aan een eetwedstrijd met boiled eggs meedoet niet kijken
Daar word je gewoon misselijk van
Ach, heb ik ook wel eens. Word ik wakker werken mijn benen plots niet. Dan maar gewoon weer slapen.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:08 schreef Mortaxx het volgende:
Ik werd vannacht ziek. Koorts, lag te rillen in bed en steeds naar wc
Nu nergens last meer van. Gekkigheid :s
Wat eet je gemiddeld op een dag danquote:Op donderdag 21 april 2016 14:09 schreef Kauai het volgende:
[..]
Kreeg van die van net al buikpijn
Ik moet zelf wel meer gaan eten opzich.
HAHAHAHAquote:Op donderdag 21 april 2016 14:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee joh
Ik ken alleen HB en Kip20
Ahhh nee, dat snap ik nu. Maar daar heb ik dus niks aan.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar gaat het topssporters dan ook niet om
Hoeveel eet je nu dan?quote:Op donderdag 21 april 2016 14:09 schreef Kauai het volgende:
[..]
Kreeg van die van net al buikpijn
Ik moet zelf wel meer gaan eten opzich.
ik ben NOOIT ziek bram. En nu vorige week ziek en dan ditquote:Op donderdag 21 april 2016 14:10 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ach, heb ik ook wel eens. Word ik wakker werken mijn benen plots niet. Dan maar gewoon weer slapen.
quote:
Ontbijt 2 boterhammenquote:
Vaker als tussendoortje noten eten ofzo?quote:Op donderdag 21 april 2016 14:15 schreef Kauai het volgende:
[..]
[..]
Ontbijt 2 boterhammen
Tussendoor fruit
Lunch 2 boterhammen
Nog een keer fruit meestal
Avondeten wel genoeg geloof ik. Gewoon rijst met vlees/vis meestal
Maar ik heb eigenlijk nooit honger
moet mezelf er echt toe zetten wat te eten
Maar jij hebt goed figuurtjequote:Op donderdag 21 april 2016 14:15 schreef Kauai het volgende:
[..]
[..]
Ontbijt 2 boterhammen
Tussendoor fruit
Lunch 2 boterhammen
Nog een keer fruit meestal
Avondeten wel genoeg geloof ik. Gewoon rijst met vlees/vis meestal
Maar ik heb eigenlijk nooit honger
moet mezelf er echt toe zetten wat te eten
En dit is dan max
Forum Opties | |
---|---|