Jaquote:Op woensdag 27 april 2016 18:09 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Heeft iemand de nieuwe Ratchet and clank al? En hoe bevalt ie?
Stond bij de Gamemania (alleen omdat ik nog een bon had) leg het doosje op de toonbank: ooh sorry meneer, die is uitverkocht, dat zijn alleen maar showdoosjes. WTF!!! kutzaak..vond het al een kutzaak en dan doosjes neerzetten, een verwachting kweken,en dan BAM weg geplande middagquote:
Cool, dat is beter dan de geruchten die voorbij kwamen zegquote:Op woensdag 27 april 2016 17:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja lame. Battlefield 5 met ww1, dat word pas vet.
Anyway nieuwe plus games zijn bekend.. Tropico 5
Tropico 5 (PS4)
Table Top Racing: World Tour (PS4)
Bionic Commando Rearmed 2 (PS3)
LocoRoco Cocoreccho! (PS3)
Switch Galaxy Ultra (PS Vita, PS4)
God of War: Ghost of Sparta (PSP, PS Vita)
Nou en of! Tropico 5 heb ik al een paar x willen kopen maar de trekker nooit overgehaald, dus ben blij met tropico!quote:Op woensdag 27 april 2016 18:05 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Zo blij dat die watch_dogs geruchten niet waar bleken te zijn.
heb m vooral gekocht vanwege de graphicsquote:Op woensdag 27 april 2016 18:09 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Die Mario kart kopie ziet er nog best geinig uit.quote:Op woensdag 27 april 2016 20:39 schreef CoExist het volgende:
Hm... Weinig interessante PS+ games voor mij komende maand.
Ik kreeg effe hoop na ZOMBI vorige maand. Al had ik die op de Wii U al uitgespeeld in 2013.
Gelukkig hebben we Uncharted 4 en The Division nog.
Mooie graphics, leuk verhaal en heeft de ideale besturing als spel naar mijn mening. Verhaallijn is binnen 12 uur wel uit te spelen.quote:Op woensdag 27 april 2016 18:09 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Dat racespelletje ziet er wel geinig uit.quote:Op woensdag 27 april 2016 20:39 schreef CoExist het volgende:
Hm... Weinig interessante PS+ games voor mij komende maand.
Ik kreeg effe hoop na ZOMBI vorige maand. Al had ik die op de Wii U al uitgespeeld in 2013.
Gelukkig hebben we Uncharted 4 en The Division nog.
strategy games zijn bijna niet te spelen met een controllerquote:Op donderdag 28 april 2016 01:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tropico al wel eens willen proberen hopelijk bestuurd het een beetje met een ps4 controller.
Command & Conquer heeft het destijds toch heel goed gedaan op de PS1 en N64?quote:Op donderdag 28 april 2016 01:47 schreef Henrys het volgende:
[..]
strategy games zijn bijna niet te spelen met een controller
Volgens diverse reviews speelt Tropico 5 verrassend goed met een controller.quote:Op donderdag 28 april 2016 01:47 schreef Henrys het volgende:
[..]
strategy games zijn bijna niet te spelen met een controller
Meer sim cityquote:Op donderdag 28 april 2016 09:50 schreef satecl het volgende:
Tropico is een soort van Red Alert? Of meet een Sim City?
Sim City met humorquote:Op donderdag 28 april 2016 09:50 schreef satecl het volgende:
Tropico is een soort van Red Alert? Of meet een Sim City?
Als je een hardcopy had, dan wil ik hem wel van je overnemenquote:Op donderdag 28 april 2016 10:38 schreef s0ul1991 het volgende:
Mijn eerste (non Telltale game) Platinum trophy gehaald met Ratchet & ClankWat een super leuke game was het.
Kan nog komen he!quote:Op donderdag 28 april 2016 00:26 schreef Droopie het volgende:
Ik hoor heel weinig geklaag
Goede maand
2014... en ze hebben het nog over advanced warfare.quote:
Dat zie ik nu pasquote:Op donderdag 28 april 2016 15:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
2014... en ze hebben het nog over advanced warfare.
fake dus
Sorry, ik verkoop mijn games nietquote:Op donderdag 28 april 2016 14:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als je een hardcopy had, dan wil ik hem wel van je overnemen
Als je nog een dagje (of 2) geduld heb, kan je hem van mij overkopen voor 25 inc.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als je een hardcopy had, dan wil ik hem wel van je overnemen
quote:Op donderdag 28 april 2016 18:39 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Als je nog een dagje (of 2) geduld heb, kan je hem van mij overkopen voor 25 inc.
er staat wel "Wordt 10 mei 2016 verwacht" onder...quote:Op vrijdag 29 april 2016 11:23 schreef JeaH-M het volgende:
Weet je wat apart is? Ik was even aan het kijken op marktplaats of er toevallig Uncharted 4 exemplaren aangeboden werden. Staat er een advertentie van Bart Smit tussen. Ik kijk op hun site en vervolgens staat er daar: vandaag voor 22:00 besteld, morgen in huis.
Ik heb hem even besteld om te kijken of het echt zo is, kon zelfs bezorgdag kiezen. Even afwachten.
http://www.bartsmit.com/n(...)racker=12138-1378057
En dat ze hem leveren op 10 meiquote:Op vrijdag 29 april 2016 11:35 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
er staat wel "Wordt 10 mei 2016 verwacht" onder...
Ik vond het minder 'eerlijk' dan Dark Souls. De besturing is heel twitchy, en dan word je geraakt door een gast met een hamer, en die slaat je in één keer dood. Zo krijg je geen feedback op wat je fout doet.quote:Op donderdag 28 april 2016 23:50 schreef Drankster het volgende:
Fuck, dat Nioh is echt fucking moeilijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |