Mw1 remaster alleen bij de lagacy edition van codquote:Op woensdag 27 april 2016 14:57 schreef Rossdale het volgende:
MW1 remaster
Infinite Warfare mogen ze houden
Ja lame. Battlefield 5 met ww1, dat word pas vet.quote:Op woensdag 27 april 2016 17:11 schreef StateOfMind het volgende:
Schijnt nóg verder in de toekomst en in de ruimte te zijn.
Fuck yes, Tropico 5quote:Op woensdag 27 april 2016 17:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja lame. Battlefield 5 met ww1, dat word pas vet.
Anyway nieuwe plus games zijn bekend.. Tropico 5
Tropico 5 (PS4)
Table Top Racing: World Tour (PS4)
Bionic Commando Rearmed 2 (PS3)
LocoRoco Cocoreccho! (PS3)
Switch Galaxy Ultra (PS Vita, PS4)
God of War: Ghost of Sparta (PSP, PS Vita)
Jaquote:Op woensdag 27 april 2016 18:09 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Heeft iemand de nieuwe Ratchet and clank al? En hoe bevalt ie?
Stond bij de Gamemania (alleen omdat ik nog een bon had) leg het doosje op de toonbank: ooh sorry meneer, die is uitverkocht, dat zijn alleen maar showdoosjes. WTF!!! kutzaak..vond het al een kutzaak en dan doosjes neerzetten, een verwachting kweken,en dan BAM weg geplande middagquote:
Cool, dat is beter dan de geruchten die voorbij kwamen zegquote:Op woensdag 27 april 2016 17:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja lame. Battlefield 5 met ww1, dat word pas vet.
Anyway nieuwe plus games zijn bekend.. Tropico 5
Tropico 5 (PS4)
Table Top Racing: World Tour (PS4)
Bionic Commando Rearmed 2 (PS3)
LocoRoco Cocoreccho! (PS3)
Switch Galaxy Ultra (PS Vita, PS4)
God of War: Ghost of Sparta (PSP, PS Vita)
Nou en of! Tropico 5 heb ik al een paar x willen kopen maar de trekker nooit overgehaald, dus ben blij met tropico!quote:Op woensdag 27 april 2016 18:05 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Zo blij dat die watch_dogs geruchten niet waar bleken te zijn.
heb m vooral gekocht vanwege de graphicsquote:Op woensdag 27 april 2016 18:09 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Die Mario kart kopie ziet er nog best geinig uit.quote:Op woensdag 27 april 2016 20:39 schreef CoExist het volgende:
Hm... Weinig interessante PS+ games voor mij komende maand.
Ik kreeg effe hoop na ZOMBI vorige maand. Al had ik die op de Wii U al uitgespeeld in 2013.
Gelukkig hebben we Uncharted 4 en The Division nog.
Mooie graphics, leuk verhaal en heeft de ideale besturing als spel naar mijn mening. Verhaallijn is binnen 12 uur wel uit te spelen.quote:Op woensdag 27 april 2016 18:09 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |