SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
quote:Op donderdag 21 april 2016 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sssst. Mensen dekken zich in voor Ajax - FC Twente.. Kom op zeg, FC Twente
. Beetje druk zetten en je moet zo 3-0 staan. Lekker uitbouwen naar 5-0, feestje vieren en klaar. FC Twente is echt niets.
![]()
Zo is dat, Scrummie.quote:Op donderdag 21 april 2016 00:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Kom op zeg, FC Twente
. Beetje druk zetten en je moet zo 3-0 staan. Lekker uitbouwen naar 5-0, feestje vieren en klaar. FC Twente is echt niets.
![]()
Zondagavond aangezien Graafschap-uit. Wel enige optie an sich, paar dagen later vertrekt selectie al naar Aziëquote:Op donderdag 21 april 2016 00:06 schreef Brammess het volgende:
[..]
Denk gewoon de dag dat we (mogelijk natuurlijk) kampioen worden?![]()
Als Willem II morgen wint dan is het gespeeld en gaat Graafschap naar plee-offs, bij winst Cambuur wordt het nog 'spannend' met slotwedstrijd Cambuur - Excelsiorquote:Op donderdag 21 april 2016 00:10 schreef hafcfan het volgende:
Graafschap uit kon lastig zijn, maar die sparen zich nu voor de plee ofs als je mazzel hebt![]()
Ook maar Tom de Mul en One Step Beyond als goaltune terughalen en de nostalgie is compleet.quote:Op donderdag 21 april 2016 00:16 schreef Quyxz_ het volgende:
Naast KJ komt Sneijdertje ook terug hoor!
http://www.ajaxshowtime.c(...)#ddKg0IvzYVeuJBCI.97![]()
Sneijder wil echt niet terug naar Ajax.quote:Op donderdag 21 april 2016 00:16 schreef Quyxz_ het volgende:
Naast KJ komt Sneijdertje ook terug hoor!
http://www.ajaxshowtime.c(...)#ddKg0IvzYVeuJBCI.97Oh.![]()
Scheelt al een hoop dat hij niet gelijk ophangt.quote:Op donderdag 21 april 2016 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sneijder wil echt niet terug naar Ajax.![]()
Als Dijks vertrekt? Een aankoop.quote:Op donderdag 21 april 2016 00:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zijn eigenlijk de opties voor linksback als Dijks ooit vertrekt?
![]()
Gelijk is ook wel over i.v.m. doelsaldoquote:Op donderdag 21 april 2016 00:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als Willem II morgen wint dan is het gespeeld en gaat Graafschap naar plee-offs, bij winst Cambuur wordt het nog 'spannend' met slotwedstrijd Cambuur - Excelsior![]()
Ik las dat Ajax afgelopen week Warmerdam een contractverlenging heeft gegevenquote:Op donderdag 21 april 2016 00:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zijn eigenlijk de opties voor linksback als Dijks ooit vertrekt?
Ik heb geen vertrouwen meer in technisch hart, niet dat ik er veel had![]()
Ik had/heb vertrouwen in Jonkquote:Op donderdag 21 april 2016 00:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik las dat Ajax afgelopen week Warmerdam een contractverlenging heeft gegeven
Ik heb geen vertrouwen meer in technisch hart, niet dat ik er veel had
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Madnessquote:Op donderdag 21 april 2016 00:20 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ook maar Tom de Mul en One Step Beyond als goaltune terughalen en de nostalgie is compleet.![]()
![]()
We zijn er nog niet hoor. Tegen een gedegradeerd Cambuur kan PSV met 6 of 7-0 winnen. Ajax heeft ook goals nodig om echt zeker te zijn.![]()
inderdaad maar dit moet je niet meer weggevenquote:Op donderdag 21 april 2016 07:14 schreef JimmyManna het volgende:
We zijn er nog niet hoor. Tegen een gedegradeerd Cambuur kan PSV met 6 of 7-0 winnen. Ajax heeft ook goals nodig om echt zeker te zijn.![]()
graafschap zal tzt ook wel veilig zijn. Of juist nacompetitie en dan is het spelers sparenquote:Op donderdag 21 april 2016 07:14 schreef JimmyManna het volgende:
Zou wat zijn als Cambuur met een onderling doelsaldo van 0-14 PSV het kampioenschap schenkt.quote:Op donderdag 21 april 2016 07:14 schreef JimmyManna het volgende:
Klopt.quote:Op donderdag 21 april 2016 07:14 schreef JimmyManna het volgende:
We zijn er nog niet hoor. Tegen een gedegradeerd Cambuur kan PSV met 6 of 7-0 winnen. Ajax heeft ook goals nodig om echt zeker te zijn.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Twente is ook niet zomaar gewonnen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ben er nog steeds niet helemaal gerust op. Ik zie PSV best uithalen tegen Cambuur en ons niet zomaar winnen van Twente.
Aan de andere kant kan PSV zomaar puntverlies lijden tegen PEC.
Als je het nog weggeeft heb je het overigens volledig thuis laten liggen: Heracles, NEC Utrecht en eigenlijk ook PSV.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Waarom zou PSV punten verspelen tegen PEC?quote:Op donderdag 21 april 2016 08:00 schreef TheVulture het volgende:
Ben er nog steeds niet helemaal gerust op. Ik zie PSV best uithalen tegen Cambuur en ons niet zomaar winnen van Twente.
Aan de andere kant kan PSV zomaar puntverlies lijden tegen PEC.
Als je het nog weggeeft heb je het overigens volledig thuis laten liggen: Heracles, NEC Utrecht en eigenlijk ook PSV.
Zoveel is dat niet dit jaarOh.![]()
gelukkig is cambuur 'officieel' nog niet gedegradeerd dan.quote:Op donderdag 21 april 2016 07:14 schreef JimmyManna het volgende:
We zijn er nog niet hoor. Tegen een gedegradeerd Cambuur kan PSV met 6 of 7-0 winnen. Ajax heeft ook goals nodig om echt zeker te zijn.
Hopen dat ze vanavond van Willem II winnen en dan hopen dat ze zich met hand en tand tegen PSV verdedigen.
En zelf ook maar eens 2x zien te winnen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Het is denk ik gunstiger dat Cambuur al gedegradeerd is dan als ze dat niet zijn.
Met degradatie proberen ze de nederlaag zoveel mogelijk te beperken terwijl ze alle ruimte zullen laten wanneer ze echt moeten winnen daarOh.![]()
Die maken nog volle bak kans op een playoffplek, laatste weken draait het daar beterquote:Op donderdag 21 april 2016 08:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou PSV punten verspelen tegen PEC?
Zoveel is dat niet dit jaarOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Dat is sowieso uitgesloten. Zoals het er nu uitziet moet Cambuur winnen in Eindhoven, dat is wel het slechtst denkbare scenario voor Ajax.quote:Op donderdag 21 april 2016 08:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het is denk ik gunstiger dat Cambuur al gedegradeerd is dan als ze dat niet zijn.
Met degradatie proberen ze de nederlaag zoveel mogelijk te beperken terwijl ze alle ruimte zullen laten wanneer ze echt moeten winnen daar![]()
ik ga er vanuit dat zowel Ajax als PSV zijn beide wedstrijden nog wint. Alleen het doelsaldo is nog spannend dusquote:Op donderdag 21 april 2016 08:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die maken nog volle bak kans op een playoffplek, laatste weken draait het daar beterOh.![]()
Moet Ajax maar met ruime cijfers winnen van Twente en De Graafschapquote:Op donderdag 21 april 2016 08:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat is sowieso uitgesloten. Zoals het er nu uitziet moet Cambuur winnen in Eindhoven, dat is wel het slechtst denkbare scenario voor Ajax.
Oh.![]()
Ja maar die spelen met een Muurquote:Op donderdag 21 april 2016 08:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet Ajax maar met ruime cijfers winnen van Twente en De Graafschap![]()
![]()
was Klaassen nou zo slecht gisteren?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
ja die is ook al weken niet top, anders beslis je die wedstrijd al in de 1e helftquote:Op donderdag 21 april 2016 08:20 schreef mokkiemok het volgende:
was Klaassen nou zo slecht gisteren?![]()
het is mij de afgelopen weken niet zo opgevallen. Maar gisteren, man man man dat was echt tien keer kut.quote:Op donderdag 21 april 2016 08:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja die is ook al weken niet top, anders beslis je die wedstrijd al in de 1e helftFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
waren er meer die zich ergerde aan de houding van Youness als een actie niet lukte?
Toen ik het zag ging ik er op letten, erg irritant. Hijs topt dan ook meteen met voetballen voor een paar seconden.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Even anderhalve week rust doet meerdere mensen goed denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Tegen Utrecht dat balletje waar de goal uitkwam, dat is niks voor hem, hij doet ook veel goed maar die laatste 10% ontbreekt en die heb je echt nodig op de belangrijke momentenquote:Op donderdag 21 april 2016 08:23 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
het is mij de afgelopen weken niet zo opgevallen. Maar gisteren, man man man dat was echt tien keer kut.![]()
Omdat hij er niks van kanquote:Op donderdag 21 april 2016 08:25 schreef mokkiemok het volgende:
waren er meer die zich ergerde aan de houding van Youness als een actie niet lukte?
Toen ik het zag ging ik er op letten, erg irritant. Hijs topt dan ook meteen met voetballen voor een paar seconden.![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Serero beste man bij Ajax.
Domme, onnodige kaart van Dijks.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Serero speelde inderdaad goed!quote:Op donderdag 21 april 2016 08:34 schreef mokkiemok het volgende:
Domme, onnodige kaart van Dijks.![]()
Deze reactie, hier kan ik van genieten.quote:Op donderdag 21 april 2016 08:38 schreef Bronson_ het volgende:
http://psv.netwerk.to/nie(...)-2%20zege%20Ajax.php
[ afbeelding ]quote:Ik ga het nogmaals zeggen, PSV is kampioen geworden afgelopen seizoen en dat is niet bevallen. Gedurende het seizoen hebben wij ook wel s wat mee gehad, niet zoveel als de concurrent. Helemaal de laatste weken. Guardado verdiend tegen Ajax een penalty op een cruciaal moment ,krijgt m niet en Ajax krijgt er op cruciale momenten twee kado.Dijks vd Hoorn Bazoer El Gazi Veltman Milik, allemaal spelers die rood moesten hebben maar geel of niks kregen. Paar van die spelers schieten later doodleuk de winnende erin terwijl ze al onder de douche hadden moeten staan.Ik kan dat niet als onbewust zien. Noem mij maar paranoïde, maar ik denk dat Ajax bewust geholpen wordt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik vind het eerlijk gezegd erg sneuquote:Op donderdag 21 april 2016 08:44 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Deze reactie, hier kan ik van genieten.
[..]![]()
Gudelj denk ik toch wel, Serero leed ook veel balverlies eerste helft. Milik viel me ook op vooral door zijn werklust, die bleef gaan.quote:Op donderdag 21 april 2016 08:34 schreef mokkiemok het volgende:
Domme, onnodige kaart van Dijks.![]()
het sneu dat ze de schuld bij de arbitrage leggen, en niet inzien dat ze zelf te veel punten hebben verspeeld. Met name in de eerste seizoenshelft.quote:
reacties alsDit is gewoon onzin, als een lul op een drumstel.quote:Ik begrijp inderdaad niet dat Heerneveen tegen PSV zo goed speelt en tegen ajax hebben de meeste ploegen een offday....ik geloof er nog in, Twente gaat ajax punten afpakken want geluk houd een keer op natuurlijk.....ik zeg nog steeds..."wij worden Kampioen" #8mei
Gisteren werd hier toevallig een statistiek gepost die aangaf dat Ajax het meest benadeeld wordt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ging in de eerste helft wel voor een record aan buitenspel gevallen.quote:Op donderdag 21 april 2016 08:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gudelj denk ik toch wel, Serero leed ook veel balverlies eerste helft. Milik viel me ook op vooral door zijn werklust, die bleef gaan.
Maar ging inderdaad overal op, veel loopacties.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op donderdag 21 april 2016 08:54 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
het sneu dat ze de schuld bij de arbitrage leggen, en niet inzien dat ze zelf te veel punten hebben verspeeld. Met name in de eerste seizoenshelft.
reacties als
[..]
Dit is gewoon onzin, als een lul op een drumstel.
Gisteren werd hier toevallig een statistiek gepost die aangaf dat Ajax het meest benadeeld wordt.
Jammer dat hij vergeet te melden dat PSV ook een offday had tegen Ajax in Eindhoven.![]()
precies, maar dat zien ze niet. Alleen maar wijzen en hersenloos meelullen met de rest.quote:Op donderdag 21 april 2016 08:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jammer dat hij vergeet te melden dat PSV ook een offday had tegen Ajax in Eindhoven.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Vertrouwen in Milik is er dus nietquote:Ajax-trainer Frank de Boer bevestigde woensdag na de wedstrijd tegen SC Heerenveen dat er 'oriënterende' gesprekken zijn geweest met Huntelaar. 'Als je mee wil doen in de Champions League, heb je goede spitsen nodig. We zullen het zien. We zijn altijd met dat soort jongens in contact.'
De Amsterdamse club heeft in elk geval geen nee gekregen van Huntelaar, die de voorkeur geniet boven de boven de te dure Sébastien Haller van FC Utrecht. 'Ik heb nog geen definitieve beslissing genomen', vertelde de Oranje-international in Duitsland over zijn mogelijk terugkeer naar Ajax. 'Maar ik overweeg het wel. Al gaat het op dit moment alleen maar om Schalke 04.'Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat lees ik hier niet uit hoor maar als je Huntelaar kan krijgen zeg je toch geen neequote:Op donderdag 21 april 2016 09:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vertrouwen in Milik is er dus niet![]()
Lijkt me ook niet. Die moet echt nog wel in staat zijn om er in de eredivisie 25 of 30 in te leggen. Vraag is dan alleen een beetje hoe je dat gaat oplossen met twee spitsen die feitelijk allebei verwachten eerste spits te zijn.quote:Op donderdag 21 april 2016 09:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat lees ik hier niet uit hoor maar als je Huntelaar kan krijgen zeg je toch geen neeVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Je moet maar afwachten of Milik blijft, daar zal heus wel interesse voor zijn en hij speelt ook op het EKquote:Op donderdag 21 april 2016 09:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet. Die moet echt nog wel in staat zijn om er in de eredivisie 25 of 30 in te leggen. Vraag is dan alleen een beetje hoe je dat gaat oplossen met twee spitsen die feitelijk allebei verwachten eerste spits te zijn.![]()
Ik geef Milik groot gelijk om te vertrekken als er na een seizoen waarbij je niet altijd basis stond en je er een kleine 25 scoort, zoveel kritiek gehad hebt en er elke transferperiode wordt gesproken over een vervanger voor je.quote:Op donderdag 21 april 2016 09:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je moet maar afwachten of Milik blijft, daar zal heus wel interesse voor zijn en hij speelt ook op het EK
Milik heeft het lang niet altijd goed gedaan, en de kritiek was misschien terecht, maar Frank heeft hem volgens mij nog geen dag het vertrouwen gegeven dat Milik toch best wel verdiend.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Kritiek was niet terecht, zou schandalig zijn en wanbeleid om hem nu te laten gaan. Zegt ook alles over de kwaliteiten van de Boer.quote:Op donderdag 21 april 2016 09:14 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik geef Milik groot gelijk om te vertrekken als er na een seizoen waarbij je niet altijd basis stond en je er een kleine 25 scoort, zoveel kritiek gehad hebt en er elke transferperiode wordt gesproken over een vervanger voor je.
Milik heeft het lang niet altijd goed gedaan, en de kritiek was misschien terecht, maar Frank heeft hem volgens mij nog geen dag het vertrouwen gegeven dat Milik toch best wel verdiend.![]()
Spitsen is meervoud, toch? Je hebt er gewoon meer dan één nodig wil je Europees een woordje meepraten.quote:Op donderdag 21 april 2016 09:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vertrouwen in Milik is er dus niet![]()
Sinds zijn 'scoring streak' heeft hij het vertrouwen wel gewonnen, denk ik. Sinds de winterstop toch wel alles gespeeld, denk ik?quote:Op donderdag 21 april 2016 09:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Kritiek was niet terecht, zou schandalig zijn en wanbeleid om hem nu te laten gaan. Zegt ook alles over de kwaliteiten van de Boer.![]()
Ik zie Frank niet met twee spitsen spelen, de Hunt komt niet voor de Bank.quote:Op donderdag 21 april 2016 09:26 schreef Fargo het volgende:
[..]
Spitsen is meervoud, toch? Je hebt er gewoon meer dan één nodig wil je Europees een woordje meepraten.
Ik snap wat je bedoeld, maar dit is een doodsteek voor Milik.
Als Milik volgend seizoen niet 100% vertrouwen krijgt op een basisplaats, kan je hem beter verkopen. Totaal wanbeleid anders.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het lijkt mij alleen sterk dat Huntelaar voor de bank komt, dus of je betaalt een behoorlijk hoog salaris voor een bankzitter of je zet een spits die het meer dan goed doet en wel een beetje vertrouwen verdient op de bankquote:Op donderdag 21 april 2016 09:26 schreef Fargo het volgende:
[..]
Spitsen is meervoud, toch? Je hebt er gewoon meer dan één nodig wil je Europees een woordje meepraten.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Omdat Frank het niet kan maken om hem nu te wisselen. Maar toch zijn ze weer op zoek naar een spits, en niet 1 voor achter Milik.quote:Op donderdag 21 april 2016 09:28 schreef Fargo het volgende:
[..]
Sinds zijn 'scoring streak' heeft hij het vertrouwen wel gewonnen, denk ik. Sinds de winterstop toch wel alles gespeeld, denk ik?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Is het hele artikel van het NRC hier gepost of alleen de korte samenvatting?quote:Op donderdag 21 april 2016 08:54 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Gisteren werd hier toevallig een statistiek gepost die aangaf dat Ajax het meest benadeeld wordt.![]()
Dan ben je niet goed bij je hoofd. Koop gewoon Vincent Janssen en laat hem het uitvechten. Volgens mij is laatste genoemde ook goed op de flanken.quote:Op donderdag 21 april 2016 09:29 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik zie Frank niet met twee spitsen spelen, de Hunt komt niet voor de Bank.
Ik snap wat je bedoeld, maar dit is een doodsteek voor Milik.
Als Milik volgend seizoen niet 100% vertrouwen krijgt op een basisplaats, kan je hem beter verkopen. Totaal wanbeleid anders.![]()
Milik heeft in zijn 50 wedstrijden voor Ajax 32 doelpunten gemaakt, heb ergere statistieken gezien. Kerel is nog hartstikke jong en zoals gister maakt ie ze toch wel weer.quote:Op donderdag 21 april 2016 09:29 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Omdat Frank het niet kan maken om hem nu te wisselen. Maar toch zijn ze weer op zoek naar een spits, en niet 1 voor achter Milik.
Oké, hij mist redelijk wat kansen door z'n chocolade been, maar dan alsnog er 21 in schieten tot nu toe... Daar kan je niet omheen.
Maar ja, als ze er niet 30 inschieten dan is het niet genoeg. Dan moet Mark Netto ook gewoon z'n portemonnee trekken en een topspits halen. Gesprekken met Huntelaar zijn leuk, maar Markie gaat hem echt niet meer betalen dan het salarisplafond.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
natuurlijk is het vet om de Hunt terug te halen. maar op dit moment, met een Milik in deze staat. Is dat totaal wanbeleid, en denk ik dat je Milik dan ook kwijt bent. (en dus weer een spits moet zoeken)quote:Op donderdag 21 april 2016 10:11 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Milik heeft in zijn 50 wedstrijden voor Ajax 32 doelpunten gemaakt, heb ergere statistieken gezien. Kerel is nog hartstikke jong en zoals gister maakt ie ze toch wel weer.
Oké, hij mist redelijk wat kansen door z'n chocolade been, maar dan alsnog er 21 in schieten tot nu toe... Daar kan je niet omheen.
Maar ja, als ze er niet 30 inschieten dan is het niet genoeg. Dan moet Mark Netto ook gewoon z'n portemonnee trekken en een topspits halen. Gesprekken met Huntelaar zijn leuk, maar Markie gaat hem echt niet meer betalen dan het salarisplafond.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ook mee eens, ik zie het liefste dat ze met Milik van de zomer gewoon hard gaan focussen om dat chocolade been van hem te trainen. Dan kan je volgend seizoen gewoon een spits hebben die er inderdaad +30 in legt.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:13 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
natuurlijk is het vet om de Hunt terug te halen. maar op dit moment, met een Milik in deze staat. Is dat totaal wanbeleid, en denk ik dat je Milik dan ook kwijt bent. (en dus weer een spits moet zoeken)I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Je weet het nooit zeker maar, ik denk dat als Milik dit seizoen 100% vertrouwen had gehad en vanaf dag 1 basis had gestaan, dat hij dit seizoen de 25+(misschien wel 30) had kunnen aantikken.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:14 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ook mee eens, ik zie het liefste dat ze met Milik van de zomer gewoon hard gaan focussen om dat chocolade been van hem te trainen. Dan kan je volgend seizoen gewoon een spits hebben die er inderdaad +30 in legt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hij loopt nu 0.7 per wedstrijd. Zeg dat hij dan 34 wedstrijden speelt, dan kom je uit op een 24 doelpunten.
Met een beetje vertrouwen, en wat werk aan zijn rechterbeen. Kan hij misschien groeien tot 0.8 of 0.9 p/w
dan zit je al tegen de 30 aan.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
dat interesseert ze toch helemaal niks, hij is hier beter geworden heeft zelfvertrouwen en kan met een redelijk ek een aardige sportieve en een substantiële financiële stap maken.quote:Op donderdag 21 april 2016 09:14 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik geef Milik groot gelijk om te vertrekken als er na een seizoen waarbij je niet altijd basis stond en je er een kleine 25 scoort, zoveel kritiek gehad hebt en er elke transferperiode wordt gesproken over een vervanger voor je.
Milik heeft het lang niet altijd goed gedaan, en de kritiek was misschien terecht, maar Frank heeft hem volgens mij nog geen dag het vertrouwen gegeven dat Milik toch best wel verdiend.![]()
En dan alsnog, de laatste die over de 20 doelpunten maakte voor Ajax in de eredivisie was Suarez in 2010/2011.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:18 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Je weet het nooit zeker maar, ik denk dat als Milik dit seizoen 100% vertrouwen had gehad en vanaf dag 1 basis had gestaan, dat hij dit seizoen de 25+(misschien wel 30) had kunnen aantikken.
Milik moeten ze gewoon #1 spits houden. Hij legt er nu al redelijk wat in het mandje en hij is nog jong. Sportief en financieel heeft hij gewoon een groot potentieel.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
En met dit in het achterhoofd, gaan we volgend seizoen lekker kijken naar de Hunt.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:24 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
En dan alsnog, de laatste die over de 20 doelpunten maakte voor Ajax in de eredivisie was Suarez in 2010/2011.
Milik moeten ze gewoon #1 spits houden. Hij legt er nu al redelijk wat in het mandje en hij is nog jong. Sportief en financieel heeft hij gewoon een groot potentieel.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Of een andere uitgerangeerde topspits uit de Europese subtop.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:25 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
En met dit in het achterhoofd, gaan we volgend seizoen lekker kijken naar de Hunt.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Zivkovic is dus nu al afgeschreven blijkbaar.quote:"We hebben twee goede spitsen nodig, maar we hebben nu helemaal geen spits achter Milik. Eventueel kan Anwar El Ghazi het invullen en met Kasper Dolberg komt er een groot talent aan. Maar dat is het enige.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
En terecht natuurlijkquote:Op donderdag 21 april 2016 11:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Zivkovic is dus nu al afgeschreven blijkbaar.![]()
Wat hebben we toch een fantastisch transferbeleid eigenlijkquote:Op donderdag 21 april 2016 11:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Zivkovic is dus nu al afgeschreven blijkbaar.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
qua looptijd zou de Hunt wel goed zijn (die gaat nog 2 a 3 jaar mee) daarna kan dolberg mee.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Zivkovic is dus nu al afgeschreven blijkbaar.
Maar Hunt komt niet voor op de bank, en Milik gaat echt geen seizoen achter hunt banken voor een invalbeurtje hier en daar.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Waar issie overigens? Toch weer terug naar Jong? Maakt hij daar wel minuten dan?quote:Op donderdag 21 april 2016 11:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Zivkovic is dus nu al afgeschreven blijkbaar.![]()
vond zivko geen echt verkeerde koop hoor. Op dat moment dan.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat hebben we toch een fantastisch transferbeleid eigenlijkFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja en jaquote:Op donderdag 21 april 2016 11:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waar issie overigens? Toch weer terug naar Jong? Maakt hij daar wel minuten dan?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Er zit ook best wel talent in die jongen, maar hij past gewoon niet bij (het voetbal van) Ajaxquote:Op donderdag 21 april 2016 11:06 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
vond zivko geen echt verkeerde koop hoor. Op dat moment dan.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nee, want andere clubs hebben natuurlijk helemaal geen last gehad van valse/onterechte/terechte beslissingen dit seizoen van de arbitrage, zielig gedoe allemaal....quote:Op donderdag 21 april 2016 11:17 schreef mokkiemok het volgende:
[ afbeelding ]
nieuw shirt in de webshop, betreffende de penalty discussie.![]()
nvmFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ook hij was een verkeerde koop, was toen 17. Had je nog 2/3 jaar in Groningen moeten houden. Wellicht kopen en direct verhuren oid, zelfde voor Sink. Wanbeleid.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:06 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
vond zivko geen echt verkeerde koop hoor. Op dat moment dan.![]()
Als je op de counter speelt, zoals Ajax na de winterstop veelal doet, kun je hem heel goed gebruiken. Maar waar die eerst op gescout is, is natuurlijk lachwekkend.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:06 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
vond zivko geen echt verkeerde koop hoor. Op dat moment dan.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
dat ben ik wel met je eens.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ook hij was een verkeerde koop, was toen 17. Had je nog 2/3 jaar in Groningen moeten houden. Wellicht kopen en direct verhuren oid, zelfde voor Sink. Wanbeleid.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Belachelijke aankoop inderdaad.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als je op de counter speelt, zoals Ajax na de winterstop veelal doet, kun je hem heel goed gebruiken. Maar waar die eerst op gescout is, is natuurlijk lachwekkend.![]()
quote:
Prima overwinning, veldspel wel bedroevend.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Wat een lollerbond is de KNVB ook. In essentie staat er elke wedstrijd wat op het spel.twitter:KNVB twitterde op donderdag 21-04-2016 om 08:45:28@DaandeBruin91 @simonzwartkruis Goede vraag Daan! In laatste duels seizoen krijg je alleen dispensatie als er niets meer op het spel staat. reageer retweet
![]()
Wel mooi dat de winnaar van de Heitinga-award 2016-2017 al bekend is gemaakt.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:25 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
En met dit in het achterhoofd, gaan we volgend seizoen lekker kijken naar de Hunt.![]()
Niet met je eens dat Ajax veel op de counter speelt want dat kan bijna niet tegen de meeste tegenstanders maar getuigt wel van kortzichtigheid te denken dat ze van hem een "Ajax" spits hadden kunnen maken al is het natuurlijk ook een mentaal probleem van die jongen zelf, die vind zichzelf al jaren goed genoeg.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als je op de counter speelt, zoals Ajax na de winterstop veelal doet, kun je hem heel goed gebruiken. Maar waar die eerst op gescout is, is natuurlijk lachwekkend.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: