SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
quote:Op donderdag 21 april 2016 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sssst. Mensen dekken zich in voor Ajax - FC Twente.. Kom op zeg, FC Twente
. Beetje druk zetten en je moet zo 3-0 staan. Lekker uitbouwen naar 5-0, feestje vieren en klaar. FC Twente is echt niets.
![]()
Zo is dat, Scrummie.quote:Op donderdag 21 april 2016 00:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Kom op zeg, FC Twente
. Beetje druk zetten en je moet zo 3-0 staan. Lekker uitbouwen naar 5-0, feestje vieren en klaar. FC Twente is echt niets.
![]()
Zondagavond aangezien Graafschap-uit. Wel enige optie an sich, paar dagen later vertrekt selectie al naar Aziëquote:Op donderdag 21 april 2016 00:06 schreef Brammess het volgende:
[..]
Denk gewoon de dag dat we (mogelijk natuurlijk) kampioen worden?![]()
Als Willem II morgen wint dan is het gespeeld en gaat Graafschap naar plee-offs, bij winst Cambuur wordt het nog 'spannend' met slotwedstrijd Cambuur - Excelsiorquote:Op donderdag 21 april 2016 00:10 schreef hafcfan het volgende:
Graafschap uit kon lastig zijn, maar die sparen zich nu voor de plee ofs als je mazzel hebt![]()
Ook maar Tom de Mul en One Step Beyond als goaltune terughalen en de nostalgie is compleet.quote:Op donderdag 21 april 2016 00:16 schreef Quyxz_ het volgende:
Naast KJ komt Sneijdertje ook terug hoor!
http://www.ajaxshowtime.c(...)#ddKg0IvzYVeuJBCI.97![]()
Sneijder wil echt niet terug naar Ajax.quote:Op donderdag 21 april 2016 00:16 schreef Quyxz_ het volgende:
Naast KJ komt Sneijdertje ook terug hoor!
http://www.ajaxshowtime.c(...)#ddKg0IvzYVeuJBCI.97Oh.![]()
Scheelt al een hoop dat hij niet gelijk ophangt.quote:Op donderdag 21 april 2016 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sneijder wil echt niet terug naar Ajax.![]()
Als Dijks vertrekt? Een aankoop.quote:Op donderdag 21 april 2016 00:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zijn eigenlijk de opties voor linksback als Dijks ooit vertrekt?
![]()
Gelijk is ook wel over i.v.m. doelsaldoquote:Op donderdag 21 april 2016 00:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als Willem II morgen wint dan is het gespeeld en gaat Graafschap naar plee-offs, bij winst Cambuur wordt het nog 'spannend' met slotwedstrijd Cambuur - Excelsior![]()
Ik las dat Ajax afgelopen week Warmerdam een contractverlenging heeft gegevenquote:Op donderdag 21 april 2016 00:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zijn eigenlijk de opties voor linksback als Dijks ooit vertrekt?
Ik heb geen vertrouwen meer in technisch hart, niet dat ik er veel had![]()
Ik had/heb vertrouwen in Jonkquote:Op donderdag 21 april 2016 00:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik las dat Ajax afgelopen week Warmerdam een contractverlenging heeft gegeven
Ik heb geen vertrouwen meer in technisch hart, niet dat ik er veel had
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Madnessquote:Op donderdag 21 april 2016 00:20 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ook maar Tom de Mul en One Step Beyond als goaltune terughalen en de nostalgie is compleet.![]()
![]()
We zijn er nog niet hoor. Tegen een gedegradeerd Cambuur kan PSV met 6 of 7-0 winnen. Ajax heeft ook goals nodig om echt zeker te zijn.![]()
inderdaad maar dit moet je niet meer weggevenquote:Op donderdag 21 april 2016 07:14 schreef JimmyManna het volgende:
We zijn er nog niet hoor. Tegen een gedegradeerd Cambuur kan PSV met 6 of 7-0 winnen. Ajax heeft ook goals nodig om echt zeker te zijn.![]()
graafschap zal tzt ook wel veilig zijn. Of juist nacompetitie en dan is het spelers sparenquote:Op donderdag 21 april 2016 07:14 schreef JimmyManna het volgende:
Zou wat zijn als Cambuur met een onderling doelsaldo van 0-14 PSV het kampioenschap schenkt.quote:Op donderdag 21 april 2016 07:14 schreef JimmyManna het volgende:
Klopt.quote:Op donderdag 21 april 2016 07:14 schreef JimmyManna het volgende:
We zijn er nog niet hoor. Tegen een gedegradeerd Cambuur kan PSV met 6 of 7-0 winnen. Ajax heeft ook goals nodig om echt zeker te zijn.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Twente is ook niet zomaar gewonnen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ben er nog steeds niet helemaal gerust op. Ik zie PSV best uithalen tegen Cambuur en ons niet zomaar winnen van Twente.
Aan de andere kant kan PSV zomaar puntverlies lijden tegen PEC.
Als je het nog weggeeft heb je het overigens volledig thuis laten liggen: Heracles, NEC Utrecht en eigenlijk ook PSV.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Waarom zou PSV punten verspelen tegen PEC?quote:Op donderdag 21 april 2016 08:00 schreef TheVulture het volgende:
Ben er nog steeds niet helemaal gerust op. Ik zie PSV best uithalen tegen Cambuur en ons niet zomaar winnen van Twente.
Aan de andere kant kan PSV zomaar puntverlies lijden tegen PEC.
Als je het nog weggeeft heb je het overigens volledig thuis laten liggen: Heracles, NEC Utrecht en eigenlijk ook PSV.
Zoveel is dat niet dit jaarOh.![]()
gelukkig is cambuur 'officieel' nog niet gedegradeerd dan.quote:Op donderdag 21 april 2016 07:14 schreef JimmyManna het volgende:
We zijn er nog niet hoor. Tegen een gedegradeerd Cambuur kan PSV met 6 of 7-0 winnen. Ajax heeft ook goals nodig om echt zeker te zijn.
Hopen dat ze vanavond van Willem II winnen en dan hopen dat ze zich met hand en tand tegen PSV verdedigen.
En zelf ook maar eens 2x zien te winnen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Het is denk ik gunstiger dat Cambuur al gedegradeerd is dan als ze dat niet zijn.
Met degradatie proberen ze de nederlaag zoveel mogelijk te beperken terwijl ze alle ruimte zullen laten wanneer ze echt moeten winnen daarOh.![]()
Die maken nog volle bak kans op een playoffplek, laatste weken draait het daar beterquote:Op donderdag 21 april 2016 08:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou PSV punten verspelen tegen PEC?
Zoveel is dat niet dit jaarOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Dat is sowieso uitgesloten. Zoals het er nu uitziet moet Cambuur winnen in Eindhoven, dat is wel het slechtst denkbare scenario voor Ajax.quote:Op donderdag 21 april 2016 08:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het is denk ik gunstiger dat Cambuur al gedegradeerd is dan als ze dat niet zijn.
Met degradatie proberen ze de nederlaag zoveel mogelijk te beperken terwijl ze alle ruimte zullen laten wanneer ze echt moeten winnen daar![]()
ik ga er vanuit dat zowel Ajax als PSV zijn beide wedstrijden nog wint. Alleen het doelsaldo is nog spannend dusquote:Op donderdag 21 april 2016 08:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die maken nog volle bak kans op een playoffplek, laatste weken draait het daar beterOh.![]()
Moet Ajax maar met ruime cijfers winnen van Twente en De Graafschapquote:Op donderdag 21 april 2016 08:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat is sowieso uitgesloten. Zoals het er nu uitziet moet Cambuur winnen in Eindhoven, dat is wel het slechtst denkbare scenario voor Ajax.
Oh.![]()
Ja maar die spelen met een Muurquote:Op donderdag 21 april 2016 08:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet Ajax maar met ruime cijfers winnen van Twente en De Graafschap![]()
![]()
was Klaassen nou zo slecht gisteren?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
ja die is ook al weken niet top, anders beslis je die wedstrijd al in de 1e helftquote:Op donderdag 21 april 2016 08:20 schreef mokkiemok het volgende:
was Klaassen nou zo slecht gisteren?![]()
het is mij de afgelopen weken niet zo opgevallen. Maar gisteren, man man man dat was echt tien keer kut.quote:Op donderdag 21 april 2016 08:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja die is ook al weken niet top, anders beslis je die wedstrijd al in de 1e helftFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
waren er meer die zich ergerde aan de houding van Youness als een actie niet lukte?
Toen ik het zag ging ik er op letten, erg irritant. Hijs topt dan ook meteen met voetballen voor een paar seconden.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: