2-1 achter. Makkelie net penal gegevenquote:
Hoogtepuntje van de weekquote:Op woensdag 20 april 2016 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nog steeds mijn naam in de TT
Moet jij wetenquote:
uh okequote:
Mannen hebben ook weleens buikkrampenquote:Op woensdag 20 april 2016 22:19 schreef supersof het volgende:
buikkrampen![]()
een vrouw zijn is zo zwaar
niet op deze manierquote:Op woensdag 20 april 2016 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mannen hebben ook weleens buikkrampen
Mannen hebben snachts soms pijn aan hun penis zoals je kon lezenquote:Op woensdag 20 april 2016 22:19 schreef supersof het volgende:
buikkrampen![]()
een vrouw zijn is zo zwaar
Niet gelijk zo boosquote:Op woensdag 20 april 2016 22:21 schreef supersof het volgende:
[..]
niet op deze manier
maar jij bloedt zeker ook elke maand
ben niet boosquote:Op woensdag 20 april 2016 22:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet gelijk zo boos![]()
Wist heus wel wat je bedoeldex
erg onprettig lijkt me datquote:Op woensdag 20 april 2016 22:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mannen hebben snachts soms pijn aan hun penis zoals je kon lezen
Alles wentquote:Op woensdag 20 april 2016 22:23 schreef supersof het volgende:
het lijkt me echt heel gek om een piemel te hebben hahaahaha
zou je borsten willen hebben? of heb jij die al een beetje hueheuhhhehquote:
hehequote:Op woensdag 20 april 2016 22:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ben niet boos
wel prikkelbaar door de hormonen
Nee en neequote:Op woensdag 20 april 2016 22:24 schreef supersof het volgende:
[..]
zou je borsten willen hebben? of heb jij die al een beetje hueheuhhheh
Ik kende iemand die kreeg door anabolen borstgroei.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:24 schreef supersof het volgende:
[..]
zou je borsten willen hebben? of heb jij die al een beetje hueheuhhheh
slechtquote:
lol watquote:Op woensdag 20 april 2016 22:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kende iemand die kreeg door anabolen borstgroei.
(LOL)
Ja hij had opeens borstgroei hahah zoals meisjes dat ook in de begin van de puberteit hebbenquote:
Genantquote:Op woensdag 20 april 2016 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja hij had opeens borstgroei hahah zoals meisjes dat ook in de begin van de puberteit hebben
quote:Op woensdag 20 april 2016 22:25 schreef supersof het volgende:
[..]
slecht
vandaag volleybal training gehad
ik kan niet eens hardlopen buiten want mijn hardloopschoenen staan bij mijn exmaar mijn vader zegt dat ik die niet mag ophalen en dat ie wel nieuwe voor me koopt. Maar vind het rot om dan te zeggen, pap ik krijg nog die schoenen. Dus even sparen ofzo om zelf nieuwe te kopen.
Vrouwen die aan de anabolen zitten kunnen ook een veranderende clit inde vorm van een kleine piemel krijgen trolololquote:Op woensdag 20 april 2016 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja hij had opeens borstgroei hahah zoals meisjes dat ook in de begin van de puberteit hebben
Klinkt spannendquote:Op woensdag 20 april 2016 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vrouwen die aan de anabolen zitten kunnen ook een veranderende clit inde vorm van een kleine piemel krijgen trololol
Ja best wel grappig.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Haha hij wil zograag dat je je ex negeert dat hij nieuwe hardloopschoenen voor je koopt. Nice.
Dit heb ik wel eens gezien op bodybuilding.com ja.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vrouwen die aan de anabolen zitten kunnen ook een veranderende clit inde vorm van een kleine piemel krijgen trololol
Toch beetje chick with dicks ideequote:
bwahah van die bobbeltjesquote:Op woensdag 20 april 2016 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nooit de behoefte gehad om het op te halen?quote:Op woensdag 20 april 2016 22:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja best wel grappig.
Verder niets belangrijks daar eigenlijk. Wat gezichtsverzorging spullen haha
en sloffen lol
Kans groter dat je zaadleiding het even niet meer doet.quote:
En je ballen 1/3de verkleinen van hungroottequote:Op woensdag 20 april 2016 22:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kans groter dat je zaadleiding het even niet meer doet.
quote:Op woensdag 20 april 2016 22:31 schreef Insomnia_ het volgende:
En dat ie huilbuien krijgt.
Ik had er laatst weer 1 in de gym die dat kreeg
Nee want dan gebeuren er toch wel weer dingen of ergere ruzie. Echt geen zin in.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nooit de behoefte gehad om het op te halen?
Altijd zo'n apatisch klopje op de rug geven dan.quote:
Heb je geen mannelijke persoon die het kan halenquote:Op woensdag 20 april 2016 22:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee want dan gebeuren er toch wel weer dingen of ergere ruzie. Echt geen zin in.
Plus mijn omgeving vindt me dan echt super dom, wat ik begrijp.
Is het zo erg, jeetje.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee want dan gebeuren er toch wel weer dingen of ergere ruzie. Echt geen zin in.
Plus mijn omgeving vindt me dan echt super dom, wat ik begrijp.
Het boeit me niet echt die spullen haha. En de enige met rijbewijs dan is mijn vader. En no way dat ik die daarheen laat gaan ahaha.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb je geen mannelijke persoon die het kan halen
even langs met de grtd knokploegquote:Op woensdag 20 april 2016 22:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb je geen mannelijke persoon die het kan halen
Ik moest ooit voor een vriendin van mijn vriendin haar laptop en ipad bij haar ex gaan ophalen.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Het boeit me niet echt die spullen haha. En de enige met rijbewijs dan is mijn vader. En no way dat ik die daarheen laat gaan ahaha.
Zou hij niet eens doen. Zoals ik al zei, hij wil het nog liever nieuw voor me kopen
Ja ik snap wel dat je dat terug wilquote:Op woensdag 20 april 2016 22:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moest ooit voor een vriendin van mijn vriendin haar laptop en ipad bij haar ex gaan ophalen.
quote:Op woensdag 20 april 2016 22:35 schreef Insomnia_ het volgende:
En die beste man was zon kale 2bij2 kast.
Ga je 5x pw? Netjesquote:Op woensdag 20 april 2016 22:35 schreef Mortaxx het volgende:
Inso ik heb net heerlijk getraind. Nu al zin in morgen
Vanochtend ook heerlijk dagje gehad.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:35 schreef Mortaxx het volgende:
Inso ik heb net heerlijk getraind. Nu al zin in morgen
Ja ik doe het om de dag.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
2 dagen trainen 1 dag rust. Gaat nu al twee weken goed
vrijdag doe ik zonnebankquote:Op woensdag 20 april 2016 22:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Morgen ff saunatje, zonnebankie en massagetje.
Weekend pak ik alleen zaterdag.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik doe het om de dag.
Alleen nog even leren om in het weekend dan ook gewoon te gaan
Om een ark te bouwen moet je ookwel kast zijn. #Goedexcuusquote:
(lol)quote:Op woensdag 20 april 2016 22:39 schreef supersof het volgende:
Een meisje uit mijn team dacht dat ik 17 was![]()
![]()
wtf
17 overdreven maar op foto wat ik zag op app eerder iets jonger dan ouderquote:Op woensdag 20 april 2016 22:40 schreef supersof het volgende:
"je ziet er zo jong uit"
valt wel mee toch
Ja zeker, veel meer vis. Veel eieren. Yoghurt/kwartquote:
Die ik nu heb?quote:Op woensdag 20 april 2016 22:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
17 overdreven maar op foto wat ik zag op app eerder iets jonger dan ouder
quote:Op woensdag 20 april 2016 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik word tegenwoordig echt vaak door willekeurige mensen als vriend van mijn moeder geschat
Zo genant altijd.
Vooral geen frisdrank is wel goed.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zeker, veel meer vis. Veel eieren. Yoghurt/kwart
Drink al weken bijna alleen maar water. Heel af en toe van die gezonde ijsthee of melk.
Buiten kip niet echt veel ander vlees, en zeker geen transvetten (behalve als ik zondig dan, wat nietveel voorkomt) Dus gaat goeie kant op
Nee, mijn moeder vooral jong.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]Zo oud lijk je nou ook weer niet toch
Dat lijkt me erg raarquote:Op woensdag 20 april 2016 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik word tegenwoordig echt vaak door willekeurige mensen als vriend van mijn moeder geschat
Zo genant altijd.
Thee is ook niet verkeerd.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vooral geen frisdrank is wel goed.
Water, koffie, thee en melk. En bier
Ik zat daar vandaag nog aan te denken haha. Op een gegeven moment bereik je als dochter een leeftijd dat je net zo goed je vader zijn veel te jonge vriendin had kunnen zijnquote:Op woensdag 20 april 2016 22:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat lijkt me erg raar
Gelukkig zie ik er jong uit (blijkbaar) en is mijn vader al grijs
al kunnen mensen het dan misschien nog steeds denken
ja op 18e.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zat daar vandaag nog aan te denken haha. Op een gegeven moment bereik je als dochter een leeftijd dat je net zo goed je vader zijn veel te jonge vriendin had kunnen zijn
ieder weekend wel en doordeweeks als ik drankje doequote:Op woensdag 20 april 2016 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Thee is ook niet verkeerd.
Drink je elke week bier?
Omgquote:Op woensdag 20 april 2016 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik wor dan vaak 22-23 geschat en mijn moeder paar jaar ouder.
Wel mooi in London anderhalf jaar geleden werd ons toen bruidssuite aangeboden toen mn moeder zwanger was van mn zusje toen ze op bezoek was.
Echt genot was dat.
Wat genant.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik wor dan vaak 22-23 geschat en mijn moeder paar jaar ouder.
Wel mooi in London anderhalf jaar geleden werd ons toen bruidssuite aangeboden toen mn moeder zwanger was van mn zusje toen ze op bezoek was.
Echt genot was dat.
Is wel kcal bomquote:Op woensdag 20 april 2016 22:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ieder weekend wel en doordeweeks als ik drankje doe
Ja dat heb ik soms ook ja. Maarja, niet leuk om aan te denkenquote:Op woensdag 20 april 2016 22:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zat daar vandaag nog aan te denken haha. Op een gegeven moment bereik je als dochter een leeftijd dat je net zo goed je vader zijn veel te jonge vriendin had kunnen zijn
wat ging je daar doen danquote:
Vooral als je totaal niet op je vader lijkt.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat heb ik soms ook ja. Maarja, niet leuk om aan te denken
was toen met moeder weekendje in london gingen we naar lion king musicalquote:Op woensdag 20 april 2016 22:47 schreef supersof het volgende:
[..]
wat ging je daar doen dan
of ging je daar sowieso al slapen
Ik lijk meer qua innerlijk op hem denk ikquote:Op woensdag 20 april 2016 22:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vooral als je totaal niet op je vader lijkt.
Ooh gezelligquote:Op woensdag 20 april 2016 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was toen met moeder weekendje in london gingen we naar lion king musical
jazeker jammer genoeg kan ze nu niet op bezoek komen de komende tijdquote:
Ik qua innerlijk en uiterlijk niet.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik lijk meer qua innerlijk op hem denk ik
Vast toch wel ietsquote:Op woensdag 20 april 2016 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik qua innerlijk en uiterlijk niet.
Misschien hebben jullie dezelfde handenquote:Op woensdag 20 april 2016 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, in helemaal niets eigenlijk.
Ja zat ik ook al aan te denkenquote:Op woensdag 20 april 2016 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien is Etsus theorie dan toch geldig he.
niets kunnen bedenkenquote:Op woensdag 20 april 2016 22:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Misschien hebben jullie dezelfde handen
of niezen jullie hetzelfde
lichaamsbeharing?quote:
tis me boyquote:Op woensdag 20 april 2016 23:19 schreef wietparkiet het volgende:
tss zomaar negeren
zit goed met jullie
Je bent m`n boy niet dusjaquote:Op woensdag 20 april 2016 23:19 schreef wietparkiet het volgende:
tss zomaar negeren
zit goed met jullie
Junkie XL xoxquote:
huhquote:Op woensdag 20 april 2016 23:24 schreef Crack_ het volgende:
Heb een nieuw matras, drie keer zo hoog dan mn vorige. Nu al twee keer kei hard met mn rug tegen rand van bed geknald, verdomme. Dat het maar snel gaat wennen
Fokfissa niet danquote:Op woensdag 20 april 2016 23:24 schreef wietparkiet het volgende:
vanaf vrijdag 2 weken home alone #fissa
ik snap het ook nietquote:
wanneer ga je hem inwijdenquote:Op woensdag 20 april 2016 23:24 schreef Crack_ het volgende:
Heb een nieuw matras, drie keer zo hoog dan mn vorige. Nu al twee keer kei hard met mn rug tegen rand van bed geknald, verdomme. Dat het maar snel gaat wennen
Wejohquote:
pas als ze de liefde van haar leven heeft gevondenquote:
heb je ook een model met glijbaan?quote:Op woensdag 20 april 2016 23:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
normaal kom ik met mn rug tegen bedzijkant, nu tegen rand
[ afbeelding ]
Dit is mn bed
nee, stom hequote:Op woensdag 20 april 2016 23:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb je ook een model met glijbaan?
onhandigquote:Op woensdag 20 april 2016 23:26 schreef Crack_ het volgende:
Bedzijkant is vlak, rand steekt uit en doet pijn wehh.
Ik had vroeger een hoogslaper met een glijbaan omgquote:Op woensdag 20 april 2016 23:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb je ook een model met glijbaan?
nee, maar wel als je matras ineens kei hoog isquote:
jaloersquote:Op woensdag 20 april 2016 23:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik had vroeger een hoogslaper met een glijbaan omg![]()
![]()
ik had er 1 zonder glijbaanquote:Op woensdag 20 april 2016 23:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik had vroeger een hoogslaper met een glijbaan omg![]()
![]()
was het een rode glijbaan?quote:Op woensdag 20 april 2016 23:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik had er 1 zonder glijbaan
mijn broertje had er wel 1
Genot alert!!quote:
quote:🔰Ter Kennisgeving🔰
Morgen zullen er voor en tijdens wedstrijd:
- alleen anti-Wang doeken en pro-Wigt doeken zichtbaar zijn.
- er hangen blauwe lampionnen. Volgens Chinees gebruik worden deze getoond bij ongelukkige en treurige gebeurtenissen.
- in de 12e minuut zullen er op Noord en vak G shirts met een boodschap getoond worden.
Het verzoek aan een ieder is om in het zwart te komen. Wij zijn nl. in rouw om het 'verlies' van clubman pur sang Jan Willem Wigt.
Probeer met zo veel mogelijk vanaf 17.00 bij het home te verzamelen.
Om 18.00 is hier een statement-moment met o.a. enkele doeken.
Dit alles behoort tot een vreedzaam protest. Met slopen/rellen hebben we in dit geval alleen onszelf!
In het stadion gaan we ouderwets vol achter de spelers staan die ondanks alle ellende 'keurig' in de middenmoot staan.
slaap lekker vriendquote:
Gngnquote:
quote:
homofylax blijft de mooistequote:Op woensdag 20 april 2016 23:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet echt maar is goed nymphoxx
hoi spekjesquote:
quote:
Club naar de klotequote:Op woensdag 20 april 2016 23:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
graydon mannetje als algemeen directeur
Sorry spekjesquote:
Het ging toch om m`nvetjes hequote:
Spekjes zijn lekkerquote:
Aaah liefquote:Op woensdag 20 april 2016 23:33 schreef Crack_ het volgende:
Sofski, ik vind het leuk dat je er weer bent
Nee juist nietquote:
quote:
Gaat er ook nooit komen.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
echt zonde dat zo'n grote stad met achterland geen fatsoenlijke club heeft
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
ze gaat binnenkort trouwenquote:Op woensdag 20 april 2016 23:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe gaat het verder met je eigenlijk?
Hm ja wel oke. Stress door school om stage te vinden enzoquote:Op woensdag 20 april 2016 23:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe gaat het verder met je eigenlijk?
echtquote:
Zelfdequote:Op woensdag 20 april 2016 23:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Hm ja wel oke. Stress door school om stage te vinden enzo![]()
En met jouuu?
Ze bieden wel stages aan, maar vaak randstad en Utrecht. En ik wil gewoon wat in Arnhem. Dus moet het zelf zoeken. Niks mis mee, maar vind gewoon niet zoveel leukquote:Op woensdag 20 april 2016 23:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zelfdemaar dan gewoon tentamenstress
Wanneer moet je stage? Heeft school niks?
Ahh, ja dat kutje. Maar als het echt moet waarschijnlijk wel iets, al heb je er dan eigenlijk nikkkks aanquote:Op woensdag 20 april 2016 23:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ze bieden wel stages aan, maar vaak randstad en Utrecht. En ik wil gewoon wat in Arnhem. Dus moet het zelf zoeken. Niks mis mee, maar vind gewoon niet zoveel leuk
Ja ik ga het proberen bij iets wat ik wel echt super leuk vind. En anders maar wat anders.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh, ja dat kutje. Maar als het echt moet waarschijnlijk wel iets, al heb je er dan eigenlijk nikkkks aan
Goed bezigquote:Op woensdag 20 april 2016 23:53 schreef supersof het volgende:
Gewoon hbo papiertje halen en kinderen baren toch
vind jequote:
waaromquote:
Moedig jij je vriendin aan om niet te werken als ze haar studie heeft afgerond?quote:Op donderdag 21 april 2016 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
rust aan de kop
kinderen
wat wil je nog meer
Dat zou een erg domme actie zijn op elk front.quote:Op donderdag 21 april 2016 00:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Moedig jij je vriendin aan om niet te werken als ze haar studie heeft afgerond?
quote:Op donderdag 21 april 2016 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zou een erg domme actie zijn op elk front.
ik denk dat ik eerder de kinderen zorger zou wordenquote:Op donderdag 21 april 2016 00:13 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
maar ik moet dan eerst iemand hebben die genoeg verdiend voordat ik niet hoef te werken he. Dus misschien toch eerst paar jaar werken
Huisman, weinig mis meequote:Op donderdag 21 april 2016 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik denk dat ik eerder de kinderen zorger zou worden
Zou niet elke dag die schoonmaak en kookding willen doen.quote:
Au pairs woden wel veel gebruikt als minnaresquote:
Heb ik het libido toch niet voor.quote:Op donderdag 21 april 2016 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Au pairs woden wel veel gebruikt als minnares
ah top. en geld verdienen als au pair en dan kan ik de man of de vrouw ook nog blackmailen of als sugardaddie/mammie nemen.quote:Op donderdag 21 april 2016 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Au pairs woden wel veel gebruikt als minnares
Ja mag wel au pair bij mij worden over paar jaarquote:Op donderdag 21 april 2016 00:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ah top. en geld verdienen als au pair en dan kan ik de man of de vrouw ook nog blackmailen
Lief van je. Ik spreek inmiddels een aardig woordje vloeiend Engels.quote:Op donderdag 21 april 2016 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja mag wel au pair bij mij worden over paar jaar
quote:Op donderdag 21 april 2016 00:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ah top. en geld verdienen als au pair en dan kan ik de man of de vrouw ook nog blackmailen of als sugardaddie/mammie nemen.
Zeer goed.quote:Op donderdag 21 april 2016 00:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lief van je. Ik spreek inmiddels een aardig woordje vloeiend Engels.
Toen ik het van de week las, was ik het bijna serieus aan het overwegen.quote:Op donderdag 21 april 2016 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Sowieso als sugarbabe gaan werken. Sick hoor hoeveel je dan verdient.
Helemaal prima. Ik kan hier wel mee leven.quote:Op donderdag 21 april 2016 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeer goed.
Je taken zullen zijn:
Helpen met kinderen
Dat is het wel.
Voor de rest een maid.
lekker toch. Beetje met ze naar de polo enzoquote:Op donderdag 21 april 2016 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik denk dat ik eerder de kinderen zorger zou worden
Gekquote:Op donderdag 21 april 2016 00:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Toen ik het van de week las, was ik het bijna serieus aan het overwegen.
[..]
Helemaal prima. Ik kan hier wel mee leven.
Dus uiteindelijk was je het niet serieus aan het overwegen?quote:Op donderdag 21 april 2016 00:28 schreef Flippiee het volgende:
Toen ik het van de week las, was ik het bijna serieus aan het overwegen.
Paar 100 voor je eigenwaarde.quote:Op donderdag 21 april 2016 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Sowieso als sugarbabe gaan werken. Sick hoor hoeveel je dan verdient.
Ja toen dacht ik aan de mogelijke seks. Dat vond ik dan weer onaantrekkelijk.quote:
Dat is inderdaad de juiste conclusie. Vind maar eens een man dat niet ook seks wil.quote:Op donderdag 21 april 2016 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus uiteindelijk was je het niet serieus aan het overwegen?
is wel wat voor mijquote:Op donderdag 21 april 2016 00:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja toen dacht ik aan de mogelijke seks. Dat vond ik dan weer onaantrekkelijk.
[..]
Dat is inderdaad de juiste conclusie. Vind maar eens een man dat niet ook seks wil.Moet gewoon high class escort worden. Beetje de wereld over vliegen voor afspraken.
Lekker hoorquote:Op donderdag 21 april 2016 00:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja toen dacht ik aan de mogelijke seks. Dat vond ik dan weer onaantrekkelijk.
[..]
Dat is inderdaad de juiste conclusie. Vind maar eens een man dat niet ook seks wil.Moet gewoon high class escort worden. Beetje de wereld over vliegen voor afspraken.
Chicks betalen?quote:
Jesus Christ. Ik lees dit de komende maanden maar om mijn libido laag te houden. Goddamnnitquote:Op donderdag 21 april 2016 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker hoor
Met net gepensioneerde Henk met een buikje en haar wat uitz`n Lidl-onderbroek groeit
WOwowoquote:Op donderdag 21 april 2016 00:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Chicks betalen?
[..]
Jesus Christ. Ik lees dit de komende maanden maar om mijn libido laag te houden. Goddamnnit
nee gigolo voor eenzame dertigjarige advocates enzoquote:Op donderdag 21 april 2016 00:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Chicks betalen?
[..]
Jesus Christ. Ik lees dit de komende maanden maar om mijn libido laag te houden. Goddamnnit
Moet je denk ik wel goed zijn in seks manquote:Op donderdag 21 april 2016 00:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee gigolo voor eenzame dertigjarige advocates enzo
Niet om de vraag heen lullenquote:Op donderdag 21 april 2016 00:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als die hoog was, dan is dat nu niet meer zo.
[..]! Wat een schatje ben je ook af en toe.
wowquote:Op donderdag 21 april 2016 00:35 schreef Flippiee het volgende:
! Wat een schatje ben je ook af en toe.
Je gaat toch gewoon strandjequote:Op donderdag 21 april 2016 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Weet nog steeds niet waar ik heen moet in zo-azie
dag babesquote:Op donderdag 21 april 2016 00:39 schreef supersof het volgende:
sollicitaties verstuurd
nu slapen
dag schatten
Wilde ik wel heen maar was slecht weer.quote:Op donderdag 21 april 2016 00:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
langkawi in Maleisië is denk wel leuk voor jou
doei doeiquote:Op donderdag 21 april 2016 00:39 schreef supersof het volgende:
sollicitaties verstuurd
nu slapen
dag schatten
wat is dit.quote:Op donderdag 21 april 2016 00:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
langkawi in Maleisië is denk wel leuk voor jou
maar niet echt voor backpackers. Geen uitgaanslevenquote:Op donderdag 21 april 2016 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wilde ik wel heen maar was slecht weer.
Vond ik wel een van de mooiste eilanden daar ja
Sowiesoquote:Op donderdag 21 april 2016 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
denk je in maleisie moeilijk jonkotje klappen
Ik weet er wel een paarquote:Op donderdag 21 april 2016 00:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 april 2016 00:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maar niet echt voor backpackers. Geen uitgaansleven
Maar was toch chill. Beetje tripjes maken tussen 7/11 en strand hele nacht![]()
ja andere keer denk ik.quote:Op donderdag 21 april 2016 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso
Maar moet je wel heen hoor. Best mooi land
heb vooral op strand gelegen. En met kabelbaan hoogste berg op. Heerlijk met hoogtevreesquote:Op donderdag 21 april 2016 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook best veel natuurparken enzo toch?
Lekker hoorquote:Op donderdag 21 april 2016 00:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb vooral op strand gelegen. En met kabelbaan hoogste berg op. Heerlijk met hoogtevrees
Vond wel beetje tegen vallen. Wel lekker gegeten daaquote:
nee bleef te lang in langkawi en moest toen direct door naar Vietnamquote:Op donderdag 21 april 2016 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker hoor
Cameron Highlands ook gedaan?
Lijkt me beste ja. Alles valt of staat met weerquote:Op donderdag 21 april 2016 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
maar anders pakken we wel gewoon het eiland met beste weer op het moment dat we bangkok zijn
en als het overal matig is vliegen we wel naar vietnamquote:Op donderdag 21 april 2016 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me beste ja. Alles valt of staat met weer
Weekje Thais eiland met regen![]()
WALGELIJK
phangan is wel nice als er geen full moon isquote:Op donderdag 21 april 2016 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
maar anders pakken we wel gewoon het eiland met beste weer op het moment dat we bangkok zijn
kunnen ook wat anders doen dan strandquote:Op donderdag 21 april 2016 00:49 schreef Mortaxx het volgende:
Vietnam heb je niet echt leuke stranden
Perhentian wil ik ook echt heen. Boh die fotosquote:Op donderdag 21 april 2016 00:50 schreef Flippiee het volgende:
Ga lekker naar de andere kant Inso. Tioman of Perhentian islands
Ik wil zo graag weer reizen. Volgens mij word ik nog een Morti.quote:Op donderdag 21 april 2016 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Perhentian wil ik ook echt heen. Boh die fotos
En nog heb je Into the Wild niet gezien. Schandaligquote:Op donderdag 21 april 2016 00:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil zo graag weer reizen. Volgens mij word ik nog een Morti.
Wat een verstandige meid is het toch ookquote:Op donderdag 21 april 2016 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En nog heb je Into the Wild niet gezien. Schandalig
In Melakka beste chicken tandooriquote:Op donderdag 21 april 2016 00:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
in langkawi bij toko op strand beste chicken rice en burger gegeten
GOKADquote:Op donderdag 21 april 2016 00:53 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb na het trainen halve liter VOLLE kwark en 170 gram gezouten cashewnoten op
Hjb manquote:Op donderdag 21 april 2016 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En nog heb je Into the Wild niet gezien. Schandalig
quote:Op donderdag 21 april 2016 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat een verstandige meid is het toch ook
Ha fattyquote:Op donderdag 21 april 2016 00:53 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb na het trainen halve liter VOLLE kwark en 170 gram gezouten cashewnoten op
hahahaquote:Op donderdag 21 april 2016 00:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In Melakka beste chicken tandoori
In Kuala Lumpur beste lemon chicken
In Langkawi beste nasi in omelet
In Cameron Highlands beste Biryani
Gvd ik word hier hongerig van.
MAN MAN MAN.quote:Op donderdag 21 april 2016 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hahaha
Ik heb in KL ook lemon chicken gehad
DAT IS LEKKER HE?
quote:Op donderdag 21 april 2016 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb op Koh Samui heerlijke vis gegeten.
Het was het 1x hospitaal in Thailand, 2x hospitaal in Warsaw en 1x hospitaal in Southampton meer dan waard.
quote:Op donderdag 21 april 2016 00:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
MAN MAN MAN.
Ik wil terug![]()
maar zoals ik al zei
als ik nu ga dan ben ik verloren denk ik
Staks was het talapiaquote:Op donderdag 21 april 2016 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb op Koh Samui heerlijke vis gegeten.
Het was het 1x hospitaal in Thailand, 2x hospitaal in Warsaw en 1x hospitaal in Southampton meer dan waard.
Ik weet het wel zeker.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 00:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker.
Of ik sterf ergens
Of ik heb geen geld
Of ik durf niet meer terug te komen vanwege zwarte gat.
In Melakka ben ik zo onwijs bezopen geweest.quote:Op donderdag 21 april 2016 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe was Melakka trouwens? Mijn ouders zijn er wel geweest maar ik vond het toch de moeite waard niet echt
Chinezen moeten ze echt afschaffen qua toerisme.quote:Op donderdag 21 april 2016 00:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In Melakka ben ik zo onwijs bezopen geweest.![]()
Voor het eerst in jaren dat ik mij ruim 6 uur van mijn leven niet herinner of weet hoe ik 'thuis' ben gekomen
Maar een behoorlijk toeristische stad. Wel tof en lekker eten maar ook zeer toeristisch. De bussies met Chinezen. Letterlijk
Wat een onwijs hinderlijke mensen zijn dat. En hun vorm van vakantie vieren snap ik oprecht niet/quote:Op donderdag 21 april 2016 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Chinezen moeten ze echt afschaffen qua toerisme.
Ja dat dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |