Omgquote:Op woensdag 20 april 2016 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik wor dan vaak 22-23 geschat en mijn moeder paar jaar ouder.
Wel mooi in London anderhalf jaar geleden werd ons toen bruidssuite aangeboden toen mn moeder zwanger was van mn zusje toen ze op bezoek was.
Echt genot was dat.
Wat genant.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik wor dan vaak 22-23 geschat en mijn moeder paar jaar ouder.
Wel mooi in London anderhalf jaar geleden werd ons toen bruidssuite aangeboden toen mn moeder zwanger was van mn zusje toen ze op bezoek was.
Echt genot was dat.
Is wel kcal bomquote:Op woensdag 20 april 2016 22:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ieder weekend wel en doordeweeks als ik drankje doe
Ja dat heb ik soms ook ja. Maarja, niet leuk om aan te denkenquote:Op woensdag 20 april 2016 22:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zat daar vandaag nog aan te denken haha. Op een gegeven moment bereik je als dochter een leeftijd dat je net zo goed je vader zijn veel te jonge vriendin had kunnen zijn
wat ging je daar doen danquote:
Vooral als je totaal niet op je vader lijkt.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat heb ik soms ook ja. Maarja, niet leuk om aan te denken
was toen met moeder weekendje in london gingen we naar lion king musicalquote:Op woensdag 20 april 2016 22:47 schreef supersof het volgende:
[..]
wat ging je daar doen dan
of ging je daar sowieso al slapen
Ik lijk meer qua innerlijk op hem denk ikquote:Op woensdag 20 april 2016 22:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vooral als je totaal niet op je vader lijkt.
Ooh gezelligquote:Op woensdag 20 april 2016 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was toen met moeder weekendje in london gingen we naar lion king musical
jazeker jammer genoeg kan ze nu niet op bezoek komen de komende tijdquote:
Ik qua innerlijk en uiterlijk niet.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik lijk meer qua innerlijk op hem denk ik
Vast toch wel ietsquote:Op woensdag 20 april 2016 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik qua innerlijk en uiterlijk niet.
Misschien hebben jullie dezelfde handenquote:Op woensdag 20 april 2016 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, in helemaal niets eigenlijk.
Ja zat ik ook al aan te denkenquote:Op woensdag 20 april 2016 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien is Etsus theorie dan toch geldig he.
niets kunnen bedenkenquote:Op woensdag 20 april 2016 22:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Misschien hebben jullie dezelfde handen
of niezen jullie hetzelfde
lichaamsbeharing?quote:
tis me boyquote:Op woensdag 20 april 2016 23:19 schreef wietparkiet het volgende:
tss zomaar negeren
zit goed met jullie
Je bent m`n boy niet dusjaquote:Op woensdag 20 april 2016 23:19 schreef wietparkiet het volgende:
tss zomaar negeren
zit goed met jullie
Junkie XL xoxquote:
huhquote:Op woensdag 20 april 2016 23:24 schreef Crack_ het volgende:
Heb een nieuw matras, drie keer zo hoog dan mn vorige. Nu al twee keer kei hard met mn rug tegen rand van bed geknald, verdomme. Dat het maar snel gaat wennen
Fokfissa niet danquote:Op woensdag 20 april 2016 23:24 schreef wietparkiet het volgende:
vanaf vrijdag 2 weken home alone #fissa
ik snap het ook nietquote:
wanneer ga je hem inwijdenquote:Op woensdag 20 april 2016 23:24 schreef Crack_ het volgende:
Heb een nieuw matras, drie keer zo hoog dan mn vorige. Nu al twee keer kei hard met mn rug tegen rand van bed geknald, verdomme. Dat het maar snel gaat wennen
Wejohquote:
pas als ze de liefde van haar leven heeft gevondenquote:
heb je ook een model met glijbaan?quote:Op woensdag 20 april 2016 23:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
normaal kom ik met mn rug tegen bedzijkant, nu tegen rand
[ afbeelding ]
Dit is mn bed
nee, stom hequote:Op woensdag 20 april 2016 23:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb je ook een model met glijbaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |