onhandigquote:Op woensdag 20 april 2016 23:26 schreef Crack_ het volgende:
Bedzijkant is vlak, rand steekt uit en doet pijn wehh.
Ik had vroeger een hoogslaper met een glijbaan omgquote:Op woensdag 20 april 2016 23:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb je ook een model met glijbaan?
nee, maar wel als je matras ineens kei hoog isquote:
jaloersquote:Op woensdag 20 april 2016 23:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik had vroeger een hoogslaper met een glijbaan omg![]()
![]()
ik had er 1 zonder glijbaanquote:Op woensdag 20 april 2016 23:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik had vroeger een hoogslaper met een glijbaan omg![]()
![]()
was het een rode glijbaan?quote:Op woensdag 20 april 2016 23:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik had er 1 zonder glijbaan
mijn broertje had er wel 1
Genot alert!!quote:
quote:🔰Ter Kennisgeving🔰
Morgen zullen er voor en tijdens wedstrijd:
- alleen anti-Wang doeken en pro-Wigt doeken zichtbaar zijn.
- er hangen blauwe lampionnen. Volgens Chinees gebruik worden deze getoond bij ongelukkige en treurige gebeurtenissen.
- in de 12e minuut zullen er op Noord en vak G shirts met een boodschap getoond worden.
Het verzoek aan een ieder is om in het zwart te komen. Wij zijn nl. in rouw om het 'verlies' van clubman pur sang Jan Willem Wigt.
Probeer met zo veel mogelijk vanaf 17.00 bij het home te verzamelen.
Om 18.00 is hier een statement-moment met o.a. enkele doeken.
Dit alles behoort tot een vreedzaam protest. Met slopen/rellen hebben we in dit geval alleen onszelf!
In het stadion gaan we ouderwets vol achter de spelers staan die ondanks alle ellende 'keurig' in de middenmoot staan.
slaap lekker vriendquote:
Gngnquote:
quote:
homofylax blijft de mooistequote:Op woensdag 20 april 2016 23:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet echt maar is goed nymphoxx
hoi spekjesquote:
quote:
Club naar de klotequote:Op woensdag 20 april 2016 23:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
graydon mannetje als algemeen directeur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |