Sorry spekjesquote:
Het ging toch om m`nvetjes hequote:
Spekjes zijn lekkerquote:
Aaah liefquote:Op woensdag 20 april 2016 23:33 schreef Crack_ het volgende:
Sofski, ik vind het leuk dat je er weer bent
Nee juist nietquote:
quote:
Gaat er ook nooit komen.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
echt zonde dat zo'n grote stad met achterland geen fatsoenlijke club heeft
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
ze gaat binnenkort trouwenquote:Op woensdag 20 april 2016 23:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe gaat het verder met je eigenlijk?
Hm ja wel oke. Stress door school om stage te vinden enzoquote:Op woensdag 20 april 2016 23:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe gaat het verder met je eigenlijk?
echtquote:
Zelfdequote:Op woensdag 20 april 2016 23:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Hm ja wel oke. Stress door school om stage te vinden enzo![]()
En met jouuu?
Ze bieden wel stages aan, maar vaak randstad en Utrecht. En ik wil gewoon wat in Arnhem. Dus moet het zelf zoeken. Niks mis mee, maar vind gewoon niet zoveel leukquote:Op woensdag 20 april 2016 23:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zelfdemaar dan gewoon tentamenstress
Wanneer moet je stage? Heeft school niks?
Ahh, ja dat kutje. Maar als het echt moet waarschijnlijk wel iets, al heb je er dan eigenlijk nikkkks aanquote:Op woensdag 20 april 2016 23:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ze bieden wel stages aan, maar vaak randstad en Utrecht. En ik wil gewoon wat in Arnhem. Dus moet het zelf zoeken. Niks mis mee, maar vind gewoon niet zoveel leuk
Ja ik ga het proberen bij iets wat ik wel echt super leuk vind. En anders maar wat anders.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh, ja dat kutje. Maar als het echt moet waarschijnlijk wel iets, al heb je er dan eigenlijk nikkkks aan
Goed bezigquote:Op woensdag 20 april 2016 23:53 schreef supersof het volgende:
Gewoon hbo papiertje halen en kinderen baren toch
vind jequote:
waaromquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |