Nooit de behoefte gehad om het op te halen?quote:Op woensdag 20 april 2016 22:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja best wel grappig.
Verder niets belangrijks daar eigenlijk. Wat gezichtsverzorging spullen haha
en sloffen lol
Kans groter dat je zaadleiding het even niet meer doet.quote:
En je ballen 1/3de verkleinen van hungroottequote:Op woensdag 20 april 2016 22:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kans groter dat je zaadleiding het even niet meer doet.
quote:Op woensdag 20 april 2016 22:31 schreef Insomnia_ het volgende:
En dat ie huilbuien krijgt.
Ik had er laatst weer 1 in de gym die dat kreeg
Nee want dan gebeuren er toch wel weer dingen of ergere ruzie. Echt geen zin in.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nooit de behoefte gehad om het op te halen?
Altijd zo'n apatisch klopje op de rug geven dan.quote:
Heb je geen mannelijke persoon die het kan halenquote:Op woensdag 20 april 2016 22:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee want dan gebeuren er toch wel weer dingen of ergere ruzie. Echt geen zin in.
Plus mijn omgeving vindt me dan echt super dom, wat ik begrijp.
Is het zo erg, jeetje.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee want dan gebeuren er toch wel weer dingen of ergere ruzie. Echt geen zin in.
Plus mijn omgeving vindt me dan echt super dom, wat ik begrijp.
Het boeit me niet echt die spullen haha. En de enige met rijbewijs dan is mijn vader. En no way dat ik die daarheen laat gaan ahaha.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb je geen mannelijke persoon die het kan halen
even langs met de grtd knokploegquote:Op woensdag 20 april 2016 22:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb je geen mannelijke persoon die het kan halen
Ik moest ooit voor een vriendin van mijn vriendin haar laptop en ipad bij haar ex gaan ophalen.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Het boeit me niet echt die spullen haha. En de enige met rijbewijs dan is mijn vader. En no way dat ik die daarheen laat gaan ahaha.
Zou hij niet eens doen. Zoals ik al zei, hij wil het nog liever nieuw voor me kopen
Ja ik snap wel dat je dat terug wilquote:Op woensdag 20 april 2016 22:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moest ooit voor een vriendin van mijn vriendin haar laptop en ipad bij haar ex gaan ophalen.
quote:Op woensdag 20 april 2016 22:35 schreef Insomnia_ het volgende:
En die beste man was zon kale 2bij2 kast.
Ga je 5x pw? Netjesquote:Op woensdag 20 april 2016 22:35 schreef Mortaxx het volgende:
Inso ik heb net heerlijk getraind. Nu al zin in morgen
Vanochtend ook heerlijk dagje gehad.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:35 schreef Mortaxx het volgende:
Inso ik heb net heerlijk getraind. Nu al zin in morgen
Ja ik doe het om de dag.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
2 dagen trainen 1 dag rust. Gaat nu al twee weken goed
vrijdag doe ik zonnebankquote:Op woensdag 20 april 2016 22:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Morgen ff saunatje, zonnebankie en massagetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |