en nu? Nieuwe gemeenteraadsverkiezingen? Of moeten we nog 3 jaar wachten?
 en nu? Nieuwe gemeenteraadsverkiezingen? Of moeten we nog 3 jaar wachten?

Dus binnenkort kunnen we weer wat verwachten...?quote:Op donderdag 7 juli 2016 08:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij gebeurt er tot na de zomer helemaal niks!

Kom er zelden maar als er wat is heb ik geen klagen; Ybema en Ruting aan de Blekersingel: https://hablekerssingel.praktijkinfo.nl/ Hebben bij mij zeer consequent gehandeld in een bepaalde zaak.quote:Op woensdag 20 juli 2016 09:24 schreef Elvi het volgende:
Welke huisarts raden jullie mij aan? Ik zit nu bij echt hele slechte en ik ben het zat

Daar zit ik ook, aardige mensen, maar vind het niks. Kom wel eens bij die kerel, maar dan moet ik zelf al de diagnose gesteld hebben... Mocht ik nog eens tijd over hebben, dan ga ik op zoek naar een ander.quote:Op woensdag 20 juli 2016 09:34 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Kom er zelden maar als er wat is heb ik geen klagen; Ybema en Ruting aan de Blekersingel: https://hablekerssingel.praktijkinfo.nl/ Hebben bij mij zeer consequent gehandeld in een bepaalde zaak.

Wij zaten bij "Praktijk de Huisarts" http://www.dehuisarts.info/ wat natuurlijk een waardeloze naam is, maar er is altijd adequaat geholpen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 09:24 schreef Elvi het volgende:
Welke huisarts raden jullie mij aan? Ik zit nu bij echt hele slechte en ik ben het zat

Ik weet niet waar je woont maar ik heb altijd bij Gezondheidscentrum Bloemendaal gezeten. Die hebben ook veel onder 1 dak, fysiotherapeuten, maatschappelijk werk, apotheek. Is alleen niet zo centraal.quote:Op woensdag 20 juli 2016 09:24 schreef Elvi het volgende:

Hier zitten wij ook. Fijne praktijk. Zeker nu je gewoon de hele dag kan bellen ipv tussen bepaalde tijden.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wij zaten bij "Praktijk de Huisarts" http://www.dehuisarts.info/ wat natuurlijk een waardeloze naam is, maar er is altijd adequaat geholpen.
De reden dat we daar naartoe gingen was dat ik voor jr een normale huisarts wilde, en ik het verdomde naar de antroposofische huisarts te gaan waar mijn man nog bij zat (omdat hij daar met zijn ex terechtgekomen was).

Teunissen/stalman was mijn huisarts in Gouda. Hele fijne eerlijke vent, De vrouw is wat alternatiever en afwachtender.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:31 schreef Elvi het volgende:
Ik zit nu bij gezondheidscentrum KA maar daar wordt ik van de ene huisarts naar de andere gegooid en niemand weet wat ie daar doet. Krijg je een diagnose op n briefje geschreven: "zoek maar op online!" of dan gaan ze zelf googlen.
Gister heb ik in n consult van 10 minuten 7 diagnoses gehad voor ze eindelijk n keus kon maken kreeg ik een zware antibiotica waar ik nu allergisch voor blijk te zijn. Ik ben het gefröbel zat.

Wij ookquote:Op woensdag 20 juli 2016 23:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hier zitten wij ook. Fijne praktijk. Zeker nu je gewoon de hele dag kan bellen ipv tussen bepaalde tijden.
 .
.

Niet echt in de directe buurt van Gouda, maar goed.quote:

Niet in de buurt van Gouda?quote:Op vrijdag 9 september 2016 15:15 schreef goed_volk het volgende:
[..]
Niet echt in de directe buurt van Gouda, maar goed.

Hoe de fuck weet jij waar ik woon....?!quote:

Kan je beter aan Google vragen, ik heb gewoon een route gepland van "Gouda" naar "De Andel 1".quote:Op vrijdag 9 september 2016 18:10 schreef goed_volk het volgende:
[..]
Hoe de fuck weet jij waar ik woon....?!

Je zit er een paar meter naast, zo ongeveer....quote:Op vrijdag 9 september 2016 18:11 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Kan je beter aan Google vragen, ik heb gewoon een route gepland van "Gouda" naar "De Andel 1".

Dan zitten binnen 300m van elkaarquote:Op vrijdag 9 september 2016 18:13 schreef goed_volk het volgende:
[..]
Je zit er een paar meter naast, zo ongeveer....

Misschien komen we elkaar wel dagelijks tegen....quote:

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |