Zo zoquote:
Hij is nog te jong om dat te begrijpen.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haat is geen goede emotie om te hebben, daar moet je boven staan.
zee willen niet nu al kijkcijfers verliezen door die racismesirenequote:Op maandag 23 mei 2016 22:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leuk, Sylvana zeker aan het eind van de show
Denk na de reclame direct.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ze zag er behoorlijk depressief uit. Leuk man.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat Kruidvatmeisje wacht jij natuurlijk op .quote:Op maandag 23 mei 2016 22:38 schreef Specularium het volgende:
Zo jongens, dit boeit mij echt helemaal niet.
Je slaat de spijker op z'n kop, Specularium.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:38 schreef Specularium het volgende:
Zo jongens, dit boeit mij echt helemaal niet.
Het zijn ook vaak niet de grootste humoristen.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind die ouwe kerel wat geïrriteerd over komen, als je daar niet wilt gaan zitten dan blijf thuis
IJskonijn.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:39 schreef Martinello het volgende:
[..]
Het zijn ook vaak niet de grootste humoristen.
Hoezo is ze eigenlijk een racismesirenequote:Op maandag 23 mei 2016 22:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
zee willen niet nu al kijkcijfers verliezen door die racismesirene
Geen tijd voor grapjes als je de hele tijd bezig bent met niet dood gaan.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:39 schreef Martinello het volgende:
[..]
Het zijn ook vaak niet de grootste humoristen.
quote:Op maandag 23 mei 2016 22:44 schreef DrDentz het volgende:
NEE
WE GAAN HET NIET ANDERS DOEN
HET BLIJFT ZOALS HET IS
Ze gaat zo heel lang praten dus je kunt beter zappen.quote:
DENK na voordat je capslock aan zet.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:44 schreef DrDentz het volgende:
NEE
HET BLIJFT ZOALS HET IS
quote:Op maandag 23 mei 2016 22:44 schreef DrDentz het volgende:
NEE
HET BLIJFT ZOALS HET IS
Misschien houdt hij van zelfkastijding.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:44 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ze gaat zo heel lang praten dus je kunt beter zappen.
Dus daarom ben ik zo komischquote:Op maandag 23 mei 2016 22:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen tijd voor grapjes als je de hele tijd bezig bent met niet dood gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |