Ik sluit me bij jullie aan.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jojoortje en ik hopen dat Luuk veel doelpunten maakt.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zie pagina 12 vorig topic
en JAAAAAAAAAAA
quote:
Volgens mij heb jij nooit naar mijn argumentatie geluisterd, derhalve ga ik ook niet serieus in op deze postquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:51 schreef hafcfan het volgende:
Er spelen bij Vitesse 3 Nederlanders(inc Room) en van Sked mag je het geen vreemdelingenlegioen noemen.
Gelukkig kwam die edit.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij nooit naar mijn argumentatie geluisterd, derhalve ga ik ook niet serieus in op deze post
Ja erg fijnquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:52 schreef TehRocks het volgende:
Toch lekker als Cocu zijnde dat wanneer je eerste twee controlerende middenvelders niet fit zijn je nog steeds Stijn Schaars hebt
Ja want die Schaars is een hele goede voetballer.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:52 schreef TehRocks het volgende:
Toch lekker als Cocu zijnde dat wanneer je eerste twee controlerende middenvelders niet fit zijn je nog steeds Stijn Schaars hebt
Goede middenvelders zijn schaars inderdaadquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:52 schreef TehRocks het volgende:
Stop hier mee.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Goede middenvelders zijn schaars inderdaad
Als derde keus lopen er slechtere rond in de eredivisie.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja want die Schaars is een hele goede voetballer.
Niet jinxen, hond.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:53 schreef GGMM het volgende:
Vitesse wordt volledig overlopen. Dit gaat PSV makkelijk winnen.
Dat gezeur altijd. Je hebt toch liever zo'n Kashia dan een Nederlander die na een jaar weer vertrekt?quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:51 schreef hafcfan het volgende:
Er spelen bij Vitesse 3 Nederlanders(inc Room) en van Sked mag je het geen vreemdelingenlegioen noemen.
Dan zal Vitesse wel zo scoren.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:53 schreef GGMM het volgende:
Vitesse wordt volledig overlopen. Dit gaat PSV makkelijk winnen.
Hallo Opperquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoveel loopt Schaars niet.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:53 schreef TehRocks het volgende:
Als derde
[..]
Als derde keus lopen er slechtere rond in de eredivisie.
xDquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Room staat op doel bij Vitessequote:
HOU OP VERDOMMEquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Room staat op doel bij Vitesse
Die is makkelijk te kloppen.
Kashia zal ook weggaan als er een mooie club komt(zoals elke speler). Dat zegt misschien meer over Kashia dus.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat gezeur altijd. Je hebt toch liever zo'n Kashia dan een Nederlander die na een jaar weer vertrekt?
Daarom verlengde hij vorig jaar zijn contract nog voor minder salaris.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kashia zal ook weggaan als er een mooie club komt(zoals elke speler). Dat zegt misschien meer over Kashia dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |