Ik sluit me bij jullie aan.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jojoortje en ik hopen dat Luuk veel doelpunten maakt.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zie pagina 12 vorig topic
en JAAAAAAAAAAA
quote:
Volgens mij heb jij nooit naar mijn argumentatie geluisterd, derhalve ga ik ook niet serieus in op deze postquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:51 schreef hafcfan het volgende:
Er spelen bij Vitesse 3 Nederlanders(inc Room) en van Sked mag je het geen vreemdelingenlegioen noemen.
Gelukkig kwam die edit.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij nooit naar mijn argumentatie geluisterd, derhalve ga ik ook niet serieus in op deze post
Ja erg fijnquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:52 schreef TehRocks het volgende:
Toch lekker als Cocu zijnde dat wanneer je eerste twee controlerende middenvelders niet fit zijn je nog steeds Stijn Schaars hebt
Ja want die Schaars is een hele goede voetballer.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:52 schreef TehRocks het volgende:
Toch lekker als Cocu zijnde dat wanneer je eerste twee controlerende middenvelders niet fit zijn je nog steeds Stijn Schaars hebt
Goede middenvelders zijn schaars inderdaadquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:52 schreef TehRocks het volgende:
Stop hier mee.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Goede middenvelders zijn schaars inderdaad
Als derde keus lopen er slechtere rond in de eredivisie.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja want die Schaars is een hele goede voetballer.
Niet jinxen, hond.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:53 schreef GGMM het volgende:
Vitesse wordt volledig overlopen. Dit gaat PSV makkelijk winnen.
Dat gezeur altijd. Je hebt toch liever zo'n Kashia dan een Nederlander die na een jaar weer vertrekt?quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:51 schreef hafcfan het volgende:
Er spelen bij Vitesse 3 Nederlanders(inc Room) en van Sked mag je het geen vreemdelingenlegioen noemen.
Dan zal Vitesse wel zo scoren.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:53 schreef GGMM het volgende:
Vitesse wordt volledig overlopen. Dit gaat PSV makkelijk winnen.
Hallo Opperquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoveel loopt Schaars niet.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:53 schreef TehRocks het volgende:
Als derde
[..]
Als derde keus lopen er slechtere rond in de eredivisie.
xDquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Room staat op doel bij Vitessequote:
HOU OP VERDOMMEquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Room staat op doel bij Vitesse
Die is makkelijk te kloppen.
Kashia zal ook weggaan als er een mooie club komt(zoals elke speler). Dat zegt misschien meer over Kashia dus.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat gezeur altijd. Je hebt toch liever zo'n Kashia dan een Nederlander die na een jaar weer vertrekt?
Daarom verlengde hij vorig jaar zijn contract nog voor minder salaris.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kashia zal ook weggaan als er een mooie club komt(zoals elke speler). Dat zegt misschien meer over Kashia dus.
Dan kwam er dus geen mooie club of denk jij dat Kashia niet naar Ajax zal gaan als die langskwamen?quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Daarom verlengde hij vorig jaar zijn contract nog voor minder salaris.
Waar heb je het over gast, hij speelt al 6 jaar bij Vites en heeft net bijgetekend voor vijf jaarquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kashia zal ook weggaan als er een mooie club komt(zoals elke speler). Dat zegt misschien meer over Kashia dus.
Dus is er nooit interesse geweest van clubs uit de PL/La Liga enzovoort.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar heb je het over gast, hij speelt al 6 jaar bij Vites en heeft net bijgetekend voor vijf jaar
Ja, zoals het werkt in de voetballerij. Je gaat naar een grotere club vanwege bepaalde sportieve ambities. Dat heeft toch helemaal niets met Kashia persoonlijk te maken?quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan kwam er dus geen mooie club of denk jij dat Kashia niet naar Ajax zal gaan als die langskwamen?
Dat zegt ook niemand. Ik zeg dat het wat over de voetballer Kashia zegt dat hij er al zo lang speelt.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, zoals het werkt in de voetballerij. Je gaat naar een grotere club vanwege bepaalde sportieve ambities. Dat heeft toch helemaal niets met Kashia persoonlijk te maken?
Dat betekent meestal gewoon dat je er niet zoveel van kanquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar heb je het over gast, hij speelt al 6 jaar bij Vites en heeft net bijgetekend voor vijf jaar
Geloof ik niets van.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dus is er nooit interesse geweest van clubs uit de PL/La Liga enzovoort.
Wie die gemaakt heeft is een gifmeester , tijdsduur, locatie, de context, de persoonlijkheid van Robben en Bernadien wordt perfect weergegeven, gewoon wow.quote:
Vind het een prima voetballer hoor. Zeker voor Vitesse. En ook zeer matige voetballers schoppen het soms verrassend ver, dus dat zegt niet zo veel.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat betekent meestal gewoon dat je er niet zoveel van kan
quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:59 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Wie die gemaakt heeft is een gifmeester , tijdsduur, locatie, de context, de persoonlijkheid van Robben en Bernadien wordt perfect weergegeven, gewoon wow.
Als Makkelie Ajax nog een keer fluit krijgt Ajax dus 37 penalty's om dat recht te trekkenquote:
Dat hoeft ook niet per se.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat zegt ook niemand. Ik zeg dat het wat over de voetballer Kashia zegt dat hij er al zo lang speelt.
"ook"quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet per se.
PSV en Ajax hebben ook spelers die te goed zijn voor de Eredivisie, alleen niet voor elke club weggaan
Dit wordt 10-0.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV maakt het verschil in doelsaldo met Ajax vanavond nog goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |