SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
arme zeehondjesquote:Op dinsdag 19 april 2016 18:52 schreef MadMaster het volgende:
Veel plezier met Flip Fluitketel straks, ik ga even knuppelen...
quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik luister nu mijn laatste trance set terug en die was best wel OK met de simpele, maar extreem functionele Behringer BCD3000 als controller...![]()
[ afbeelding ]
Veel plezierquote:Op dinsdag 19 april 2016 18:52 schreef MadMaster het volgende:
quote:
Zeer ruim aanbod ook. Maar ja, je zou het eigenlijk allemaal live uit moeten proberen.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:52 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben nog steeds erg blij met mijn Behringer microfoon.quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zeer ruim aanbod ook. Maar ja, je zou het eigenlijk allemaal live uit moeten proberen.
Wat zat jij op een vreemd tijdstip alweer te draaien mèn. En meteen een halve dag ook.quote:
Jammer dat ik niet even op die lijst heb gekeken...dan had ik lekker mijn bammetje met een gezellig muziekje kunnen wegknagen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat zat jij op een vreemd tijdstip alweer te draaien mèn. En meteen een halve dag ook.
Plopkap?quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds erg blij met mijn Behringer microfoon.
Alhoewel die momenteel wel rondzingt als ik hem aanzet. Geen idee hoe ik dat fix zonder mengpaneel
quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat zat jij op een vreemd tijdstip alweer te draaien mèn. En meteen een halve dag ook.
Was weer spontaan.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:02 schreef Annagh het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet even op die lijst heb gekeken...dan had ik lekker mijn bammetje met een gezellig muziekje kunnen wegknagen.
over een uurtje komt Symphquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:02 schreef Annagh het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet even op die lijst heb gekeken...dan had ik lekker mijn bammetje met een gezellig muziekje kunnen wegknagen.
Ah, dan ging je dus lekker. Oud nieuws.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:02 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Bomfunk Alert. Die moest even stil zijn. Toen ben ik maar gaan draaien, en om het half uur las ik: "Zeg knok, ga je nog door?"
misschien gaat hij wel live zingen als DDM er isquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:06 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ja, kweetniet hoor...hij gaat Mexicaans fluiten
quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:06 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ja, kweetniet hoor...hij gaat Mexicaans fluiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |