SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Hoxzys, positief commentaar is welkom, ongewenst negatief is ook welkom want je hoeft hier niet te zijn om een vriendschapswedstrijd te winnen.
We zijn hier intelligent genoeg om er mee om te gaan.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Mwah, ik wil dat wel nuanceren. Commentaar is prima als het van vaste posters komt. Nieuwelingen zijn welkom om te posten na grondig inlezen of het ondergaan van het inwijdingritueel. Iets met selderij (tip: niet googelen als safe search uitstaat).quote:Op dinsdag 19 april 2016 17:30 schreef V1z0R het volgende:
positief commentaar is welkom, ongewenst negatief is ook welkom want je hoeft hier niet te zijn om een vriendschapswedstrijd te winnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Nee, en dat is prima.quote:Op woensdag 20 april 2016 01:06 schreef loveli het volgende:
Volgens mij gaan we het niet eens worden (over het niet gespoilerde deel van je post).
Hoezo vergeten? Dit is toch een mooi lijstje?quote:Op woensdag 20 april 2016 08:53 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
nja commentaar is prima..van binnen of van buitenaf..maar het ligt geheel aan de toon hoe mensen erop reageren
lijstje voor vandaag
O;brinta met honing, koffie
t: appel
l: zelfde salade als gister maar dan met minder avacado, cashews want was toch wel veel kcal (gister zat rond 530 en deze rond 300)
t: 2 cracottes
d: brocolli, aardappel, kipsnitzel
t: kwark met honing
zie nu ik mijn lijstje maak dat ik 1x tussendoor voor overdag vergeten ben...handig
heb s'middags meestal 2 tussendoortjes..maar op zich gene slecht lijstje neequote:Op woensdag 20 april 2016 09:15 schreef An24 het volgende:
[..]
Hoezo vergeten? Dit is toch een mooi lijstje?
Hier weer 59,5 met nog twee weken te gaan tot vakantie
Nice!quote:Op woensdag 20 april 2016 09:15 schreef An24 het volgende:
[..]
Hoezo vergeten? Dit is toch een mooi lijstje?
Hier weer 59,5 met nog twee weken te gaan tot vakantie
SPOILER: compleet irrelevant, moet het ergens kwijtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op woensdag 20 april 2016 18:34 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nice!Kun je weer op het strand je yoga doen, ik neem gemakshalve aan dat het een strandvakantie is.
Is je wel gegund na de afgelopen periode.Ja we gaan naar Bali. En dank je. Was het wel van plan ja. Net als op Jamaica elke ochtend yoga en dan lekker uitgebreid ontbijtenSPOILER: compleet irrelevant, moet het ergens kwijtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je eigen vakantie bedoel je dus? Geen reizerd? Thuis vakantie vieren kan ook heerlijk zijn. Daarom gaan we vroeg en daarna thuis van zon genieten![]()
Lijstje vandaag:
O: smoothie banaan, sinaasappel. Ontbijtkoek en thee met melk
T koffie met melk, chocolaatje
L: salade gemengde sla, halve avocado, gerookt kippetje, pijnboompitjes en pesto
S: drie kwartier yoga, 75 min. Yogales geven
T: chocolate chip cookie, cola light
D: coleslaw en gebakken aardappeltjes uit de oven, met salie, knoflook en rozemarijn
Wederom high carb, maar zo voor een vastendag werkt dat blijkbaar goed. Een beetje toegeven voorkomt dat ik in het weekend volkomen los ga![]()
Dat komt wel goed, midweekje Nieuweschans of iets dergelijks plannen. De lijn is iets minder maar niet slecht. (krijg oude man dingen)quote:Op woensdag 20 april 2016 18:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Gaat het dan nog lukken V1, vakantie opnemen?
Hoe gaat het met de lijn?
An, wat goed zeg... lekker in je vel
Hoe zit iedereen in zijn vel eigenlijks (strak?) maar mentaal? Wil het nog een beetje of is het wel een struggle?
Weet niet, als je maar happy voelt dat is zo vreselijk veel waard!
Eerste hulp bij slank...?quote:Op woensdag 20 april 2016 07:26 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb me afgemeld, de ambulancepost zit sinds een jaar anderhalve straat verderop. Die zijn er altijd eerder.
Leuk. Ik vind eigenlijk Nederland ontzettend mooi, alleen het weer hé.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat komt wel goed, midweekje Nieuweschans of iets dergelijks plannen. De lijn is iets minder maar niet slecht. (krijg oude man dingen)
Jij? Al neem ik aan dat het goed is want je zat weer in de plus!
Hartige taart als D zou goed passen in je lijstjequote:Op vrijdag 22 april 2016 09:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, 74,3 vanochtend. -0,5. Hopelijk zet die daling nog even door.
O: kwarktaart
T: mini gebakje
L: twee plakken speltcake
D: weet nog niet..
Eet je niet echt veel te weinig?quote:Op vrijdag 22 april 2016 14:28 schreef snakelady het volgende:
Ik zit nog steeds op hetzelfde gewicht, maar ik zet door, hopelijk komt er snel verandering in.
Gezien we pas om 11 uur wakker werden geen ontbijt.Gisteren een feestje gehad en we lagen pas om 3.00 uur in bed. Gelukkig hadden ze op het feestje ook gezonde dingetjes om te eten.
L: 1 snee äntligen met philadelphia. (Zweeds brood, geen idee of ze dat ook in Nederland hebben)
B: 5km lopen
T: Banaan
D: Waarschijnlijk weer iets op de bbq.
Ik kom iedere dag nog rond de 1000 tot 1200 calorieën, ik zit altijd in het groen op fitbitquote:
Mijn man is IJslands, ik ben er nu ook een aantal keren geweest en het is er prachtig.quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:30 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben aan het twijfelen of ik met een stel vrienden mee wil naar IJsland van de zomer. Heel leuk, maar duur... Ik heb wel gespaard, maar niet zó veel. Ik moet eigenlijk een beter bijbaantje zoeken en voor de rest van de zomer iets dat goed verdient, maar ik heb het te druk met studeren om daar veel tijd aan te besteden.![]()
Nadat ik naar lapland ben geweest staat ook ijsland nog hoog op mn lijst.quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:30 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb op Bali kokoswater gehad, maar ik was het in Nederland nog niet tegengekomen, hoorde alleen dat het nep was of niet lekker. Maar leuk dat er hier dus wel goed kokoswater te krijgen is
Ik ben aan het twijfelen of ik met een stel vrienden mee wil naar IJsland van de zomer. Heel leuk, maar duur... Ik heb wel gespaard, maar niet zó veel. Ik moet eigenlijk een beter bijbaantje zoeken en voor de rest van de zomer iets dat goed verdient, maar ik heb het te druk met studeren om daar veel tijd aan te besteden.![]()
O: appel, yoghurt, muesli, rozijnen
T: boterham gekookte worst, 6 cm komkommer
L: boterham gekookte worst, 2 boterhammen kaas, handje tomaatjes
S: uur yoga
T: appel, yoghurt, muesli, rozijnen
D: bloemkoolcurry met 3/4 gekookt ei, vla met hagelslag toe
T: koekje
Nog best netjes voor een vrijdag.
Ja. Dat vind zelfs ik. En dat wil wat zeggenquote:
Maar wat doe je dan als je hupst? Soort van tabata ofzo?quote:Op zondag 24 april 2016 10:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga er geen ander woord voor verzinnen, het dekt de lading namelijk exact.
Ja, ashtanga yoga teacher training. Als je die afmaakt mag je jezelf registreren als internationaal erkend yoga teacher.quote:Op zondag 24 april 2016 12:29 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
teacher training?
en staat er ook een soort van dieet in dr boek..of alleen tips?
Ah! Klinkt wel als hupsen jaquote:Op zondag 24 april 2016 12:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Get fit with Mel B voor de wii!
En tis echt hupsen.
ah leuk, dus je gaat zelf ook echt les geven, als hobby of voor de echt?quote:Op zondag 24 april 2016 12:37 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja, ashtanga yoga teacher training. Als je die afmaakt mag je jezelf registreren als internationaal erkend yoga teacher.
Het boek is aardig compleet. Een dieet en sportregime van 12 weken incl boodschappenlijstjes etc. de info is verder redelijk basic, maar prima als het werkt.
quote:Op zondag 24 april 2016 12:30 schreef loveli het volgende:
Stap 1: neem een toyboy.
Stap 2: doe alles om 'em niet kwijt te raken.
Ik geef al les, op mijn werk, 1 x per week.quote:Op zondag 24 april 2016 12:40 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ah leuk, dus je gaat zelf ook echt les geven, als hobby of voor de echt?
en waar is het op gebasseerd? low carb?
Net als groenteprutjequote:Op zondag 24 april 2016 10:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga er geen ander woord voor verzinnen, het dekt de lading namelijk exact.
Stap 3: Elkaars naam tatoeëren en alsnog uit elkaar gaan?quote:Op zondag 24 april 2016 12:30 schreef loveli het volgende:
Stap 1: neem een toyboy.
Stap 2: doe alles om 'em niet kwijt te raken.
Demi Moorequote:Op zondag 24 april 2016 14:17 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Stap 3: Elkaars naam tatoeëren en alsnog uit elkaar gaan?
quote:Op zondag 24 april 2016 14:37 schreef snakelady het volgende:
Ik ben vandaag begonnen met insanity....ik ben teleurgesteld in mijn resultaten van de fittest.
Ik had het al een maand op mijn pc staan, vandaag maar eens aan begonnen.quote:
Weeg je elke dag? Moet dat van jezelf?quote:Op maandag 25 april 2016 09:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Neerwaartse lijn zet niet door, de drie ons die ik kwijt was, zitten er weer bij. Ik snap er niks van. Het zal wel.
Dat heb ik een tijd gedaan, maar als ik dan net een slechte dag trof, was het enige dat omlaag ging m'n motivatie.quote:Op maandag 25 april 2016 10:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Weeg je elke dag? Moet dat van jezelf?
Is het niet betrouwbaarder om een keer per week te wegen?
Je bouwt spieren op met bewegen. Lekker naar de spiegel kijken en je buikomtrek meten.quote:Op maandag 25 april 2016 21:13 schreef snakelady het volgende:
Ik moet echt een stappenteller aanschaffen, gisteren stond er op mijn fitbit dat ik 52 stappen heb gezet.
Nu ben ik gisteren niet heel actief gaan lopen, maar toch wel meer dan 52 stappen.
Tweede dag van insanity, enorme spierpijn maar voel mij wel lekker.
O: Honey nut cornflakes met halfvolle melk
T: Stukje geitenkaas, notenkaas en gedroogde elandworst.
L: Twee roggebrood met zalm en kruidenkaas.
T: Banaan.
B: 40 min. Insanity
D: Krielaardappelen in de schil, gemengde groente en kotelet.
Ik zit helaas weer over de 70 kilo, geen idee waarom ik nu ineens weer aankom nadat het afvallen zo goed ging, ik beweeg nu zelfs meer.
Misschien omdat het bijna weer de tijd van de maand is?
Vakantie! Erg mooi en bijzonder land om in rond te reizen. Niet altijd even makkelijk, maar wel vaak heel grappig en eigenlijk altijd leuk.quote:
Dat is waar inderdaad.quote:Op maandag 25 april 2016 21:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je bouwt spieren op met bewegen. Lekker naar de spiegel kijken en je buikomtrek meten.
Ik heb geen weegschaal. Heerlijk.quote:Op maandag 25 april 2016 23:09 schreef Skoap het volgende:
ik weeg mij amper nog. Ik weet dat ik gezond bezig ben, ik wil er nog een aantal kilo af.
Dus ik weeg mij eens in de maand. En dan misschien eventueel een keer vaker als ik niet blij ben met de cijfers en denk dat het (hormonaal) te veel is. Verder is mijn kleding een prima maatstaf.
Wat een rust geeft dat zeg
tof, niet een alledaags vakantielandquote:Op maandag 25 april 2016 21:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Vakantie! Erg mooi en bijzonder land om in rond te reizen. Niet altijd even makkelijk, maar wel vaak heel grappig en eigenlijk altijd leuk.
Maar het is dus ook 3 weken lang crappy ontbijten, weinig groenten, heel veel wandelen en heel veel blij om je heen kijken.
En tnx XM! Het is fijn om weer thuis te zijn. Hoe leuk zo'n reis ook is.
D werd trouwens broccoli met gepaneerde kipdingen uit de oven.
Dat heb ik dus ook wel, ik raak er niet van in de put, maar vraag mij meer af, ' hoe komt dit en wat kan er aan doen?' en dan ga ik weer verder.quote:Op dinsdag 26 april 2016 08:10 schreef loveli het volgende:
Als de batterijen in de weegschaal op zijn weeg ik me maanden niet, als ze vol zijn elke keer als ik er bijna overheen stap. De laatste methode is wel goed voor als ik weer eens denk dat ik niet aankom als ik het hele B&J schap opeet. Wel wegen vertelt me iets eerder wat er aan de hand is dan niet wegen, ht kost me verder geen seconde slaap. Ieder z'n ding.
Ah, kunnen we samen spierpijn hebben,en ik moet vandaag de 3de les doen van insanity...ik kan amper lopen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 08:25 schreef Skoap het volgende:
Auw auw auw. Wat een spierpijn. Hoop dat ik donderdag genoeg hersteld ben om weer een lesje mee te kunnen pakken.
Met zaklopen verbrand je anders aardig wat kcals.quote:Op dinsdag 26 april 2016 08:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga me pas na het weekend weer wegen, gezien de festiviteiten morgen. Bekijk het maar![]()
Wrong...quote:Op dinsdag 26 april 2016 08:49 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
en als het bij de wijn blijft dan dikke kans dat het meevalt morgenvroeg..want wijn droogt uit, minder vocht
ja 1 glas schiet sowiezo niet opquote:Op dinsdag 26 april 2016 08:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wrong...
Een flesje wijn per dag zet gewoon wel doden aan de zeik...
Nope, ik ben bang van niet.... veel regen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dan hoop ik voor je dat het daar beter weer is dan hier...
Godzijdank is het openluchtconcert van mijn orkest gecanceldquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:26 schreef An24 het volgende:
Ik wens iedereen morgen sterkte met het weer, in het geval van feestplannen![]()
Popcorn weegt amper wat. Je kan toch nooit meer aankomen dan dat het weegt...quote:Op woensdag 27 april 2016 00:42 schreef loveli het volgende:
De zoektermen "binnenactiviteit" en "koningsdag" in de regio leveren niet het gewenste resultaatHet enige nadeel van 30 zakken popcorn kopen en tig films downloaden de videorecorder afstoffen en een James Bond-marathon houden, is dat je van popcorn dik wordt.
Koningsdag 2016 wordt nat, vies en koud.
De "kwaliteit" van kippevoer wordt uitgedrukt in gewichtstoename van de kip per eenheid voer. Niet elk voedingsmiddel geeft per gewicht evenveel gewichtstoename.quote:Op woensdag 27 april 2016 08:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Popcorn weegt amper wat. Je kan toch nooit meer aankomen dan dat het weegt...
Boerenkoolquote:Op woensdag 27 april 2016 15:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Helleu!
Ik ben lekker thuis na een episch weekendje BerlijnHoop dat iedereen lol heeft met Koningsdag maar aan deze huismus is dat niet besteed
![]()
Verder vandaag geen drank of oranjetompoucen, gewoon muesli + yoghurt, boterhammen en vanavond boerenkool
Nou preciesquote:Op woensdag 27 april 2016 15:59 schreef An24 het volgende:
[..]
Boerenkooltis koud genoeg om dat te eten
![]()
Lijstje hier:
O: havermout-banaan-proteine pannenkoek met een beetje agave siroop, thee met melk
B: vier uur vakantieshoppen in Den Haag
L: carpaccio met beetje sla, parmezaan, sausje, cola light, thee
D: wrapjes met gehakt en groenten, soort van turkse pizza stijl, beetje knoflooksaus
T: havermoutkoekje, thee
Wow, heb je een linkje? Dat lijkt me wel wat.quote:Op woensdag 27 april 2016 20:46 schreef cofox het volgende:
Wie doet er hier aan de stofwisseling reset kuur?
Het schijnt dat je makkelijk 10 tot 15 kg kan afvallen in 4 tot 6 weken met deze kuur![]()
Is dat het rauwe kipfilet dieet?quote:Op woensdag 27 april 2016 20:46 schreef cofox het volgende:
Wie doet er hier aan de stofwisseling reset kuur?
Het schijnt dat je makkelijk 10 tot 15 kg kan afvallen in 4 tot 6 weken met deze kuur![]()
Hier een link bestaat al een tijdje zie veel mensen het doen!quote:Op woensdag 27 april 2016 20:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Wow, heb je een linkje? Dat lijkt me wel wat.
Onzin. Echt.quote:Op woensdag 27 april 2016 20:59 schreef cofox het volgende:
[..]
Hier een link bestaat al een tijdje zie veel mensen het doen!
http://www.betterbelly.nl/21-dagen-stofwisselingskuur/
Daar heb ik geen tijd voor daarom overweeg ik dit met de zomer in aantocht. Ik hoop dat hier nog andere mensen zijn die ervaring hebben met de deze Turbo Stofwisselingskuur?quote:Op woensdag 27 april 2016 21:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Onzin. Echt.
Als jij een half jaar tot 8 maanden goed oplet op wat je eet en cardio oefeningen doet haal je betere resultaten als wat er op die site staat.
De luikuur bestaat niet. Wil je een goed strak lijf dan moet je daar wat voor doen. Er is geen pil of kuur die dat voor je fixt.
Vergeleken met de rampspoed die me voorzegd was, viel het nog mee. In de Ardennen lag sneeuw, en toen moesten we nog verder..quote:Op woensdag 27 april 2016 00:42 schreef loveli het volgende:
()
Koningsdag 2016 wordt nat, vies en koud.
Probeer het en breng over 3 weken verslag uit.quote:Op woensdag 27 april 2016 21:06 schreef cofox het volgende:
[..]
Daar heb ik geen tijd voor daarom overweeg ik dit met de zomer in aantocht. Ik hoop dat hier nog andere mensen zijn die ervaring hebben met de deze Turbo Stofwisselingskuur?
Geen tijd om even 30 minuten per dag wat cardio te doen?quote:Op woensdag 27 april 2016 21:06 schreef cofox het volgende:
[..]
Daar heb ik geen tijd voor daarom overweeg ik dit met de zomer in aantocht. Ik hoop dat hier nog andere mensen zijn die ervaring hebben met de deze Turbo Stofwisselingskuur?
Ik zit in de sneeuw?quote:Op woensdag 27 april 2016 21:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Vergeleken met de rampspoed die me voorzegd was, viel het nog mee. In de Ardennen lag sneeuw, en toen moesten we nog verder..
In Spanje is het overigens warm en zonnig.
Ik zie dat het meest gebruikte woord op die site ''mogelijk'' is...quote:Op woensdag 27 april 2016 20:59 schreef cofox het volgende:
[..]
Hier een link bestaat al een tijdje zie veel mensen het doen!
http://www.betterbelly.nl/21-dagen-stofwisselingskuur/
Dat viel mij ook op jaquote:Op woensdag 27 april 2016 21:20 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik zie dat het meest gebruikte woord op die site ''mogelijk'' is...
Ik ben van Maastricht naar Assen gereden, geen sneeuw gezien in Nederland.quote:
Ik vind het nogal wat, 130 euro betalen voor iets wat misschien wel of misschien ook niet het gewenste resultaat geeft.quote:
130 eu voor die eerste 21 dagen.quote:Op woensdag 27 april 2016 21:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik vind het nogal wat, 130 euro betalen voor iets wat misschien wel of misschien ook niet het gewenste resultaat geeft.
'Zichtbaar verandering van uw figuur is mogelijk'
Heul veul!!!quote:Op woensdag 27 april 2016 21:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
130 eu voor die eerste 21 dagen.
Ze praten niet over de kosten van de 21 dagen stabilisatie en de kosten van 6 maanden onderhoud.
Weet je hoeveel wijn je daarvan kan kopen.
Jammer dat je zo bevooroordeeld bent ik hoop dat hier wel mensen zijn die hier serieus op zouden willen reageren! Dit slaat gewoon nergens op!quote:Op woensdag 27 april 2016 21:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Geen tijd om even 30 minuten per dag wat cardio te doen?
Dat is natuurlijk een vreselijk slap excuus en dat weet je zelf ook. Je hebt gewoon geen zin.
Ik zit tegen oostenrijk aan. Maar ook voor hier is het vrij uitzonderlijk. We boekten dit huis want grote tuin en een balkon. Ik zag mezelf zitten op het balkon terwijl de kinderen in de tuin ravotten.quote:Op woensdag 27 april 2016 21:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben van Maastricht naar Assen gereden, geen sneeuw gezien in Nederland.
Hou ons up to date ok?quote:Op woensdag 27 april 2016 21:24 schreef cofox het volgende:
[..]
Jammer dat je zo bevooroordeeld bent ik hoop dat hier wel mensen zijn die hier serieus op zouden willen reageren! Dit slaat gewoon nergens op!
Als je onbevooroordeeld wilt, bestel dan zelf zo'n pakket voor 130 euro. Het maakt je sowieso lichter.quote:Op woensdag 27 april 2016 21:24 schreef cofox het volgende:
[..]
Jammer dat je zo bevooroordeeld bent ik hoop dat hier wel mensen zijn die hier serieus op zouden willen reageren! Dit slaat gewoon nergens op!
quote:Op woensdag 27 april 2016 21:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je onbevooroordeeld wilt, bestel dan zelf zo'n pakket voor 130 euro. Het maakt je sowieso lichter.
Ze heeft gewoon gelijk heel die site schreeuwt gewoon NIET DOEN!!quote:Op woensdag 27 april 2016 21:24 schreef cofox het volgende:
[..]
Het weer hier viel me alleszins mee! Ik heb een regenbui en een hagelbui gezien, maar het grootste gedeelte van de dag was het droog en best zonnig.quote:Op woensdag 27 april 2016 21:14 schreef loveli het volgende:
Jaloers!
Hier viel het ook mee, eigenlijk. Gisteren was het erger. En met als slechtste elementen een halve oranjedonut (geen tompoucen kunnen vinden), stuk gewone pizza, halfje pizza met nutella (the devil made me do it) valt de dag nog best wel mee.
En er staat een lavacakeje in de oven (chocoladecake met vloeibare kern).
En als in zeg dat je zonder die kuur met 3 of 4x sporten per week en gezond eten je beter resultaat haalt dan heeft ze daar geen tijd voor.quote:Op woensdag 27 april 2016 21:30 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon gelijk heel die site schreeuwt gewoon NIET DOEN!!
Het kost veel geld, ze zijn vaag, leggen niet echt uit wat het nu echt is en er staat op de site dat je daarnaast 3x per week moet sporten voor 30 tot 45 minuten en je gezond moet eten. (waarvan je dus gaat afvallen)
En in 21 dagen 12 kilo afvallen is gewoonweg enorm slecht voor je lichaam, dat moet je gewoonweg niet willen.
Er is maar een manier om gezond af te vallen, gezond eten en bewegen.
Onder de 1000 kcal per dagquote:Op woensdag 27 april 2016 21:35 schreef snakelady het volgende:
Na wat gezocht te hebben kom ik dit tegen ''Nog een week, dan zit fase 2 erop. Om eerlijk te zijn kijk ik daar naar uit. Gewoon, omdat er dan weer iets anders van me wordt verwacht en dat is altijd leuk! In fase 3 ga je langzaam weer ingredienten toevoegen tot 1000 kcal, ook 21 dagen''
Dat betekend dus dat je in de eerste fases onder de 1000 kcal moet eten, daarnaast ook nog sporten.
Ja, dan val je wel af inderdaad, gezien je je lichaam dan aan het uithongeren bent.
Ik vind het jammer als ik gewoon vraag hier stel dat ik meteen zo de grond in wordt geboord en ik weg word gezet als een loser! Mijn motivatie om af te vallen is nu ook helemaal weg. Ik had wat meer support verwacht van lotgenoten in plaats daarvan krijg ik een bak met haat over mij heenquote:Op woensdag 27 april 2016 21:30 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon gelijk heel die site schreeuwt gewoon NIET DOEN!!
Het kost veel geld, ze zijn vaag, leggen niet echt uit wat het nu echt is en er staat op de site dat je daarnaast 3x per week moet sporten voor 30 tot 45 minuten en je gezond moet eten. (waarvan je dus gaat afvallen)
En in 21 dagen 12 kilo afvallen is gewoonweg enorm slecht voor je lichaam, dat moet je gewoonweg niet willen.
Er is maar een manier om gezond af te vallen, gezond eten en bewegen.
Je bent de eerste die jou loser noemtquote:Op woensdag 27 april 2016 21:37 schreef cofox het volgende:
[..]
Ik vind het jammer als ik gewoon vraag hier stel dat ik meteen zo de grond in wordt geboord en ik weg word gezet als een loser! Mijn motivatie om af te vallen is nu ook helemaal weg. Ik had wat meer support verwacht van lotgenoten in plaats daarvan krijg ik een bak met haat over mij heen
Niemand noemt je een loser en je wordt ook niet de grond in geboord, dit ''dieet'' wordt de grond in geboord.quote:Op woensdag 27 april 2016 21:37 schreef cofox het volgende:
[..]
Ik vind het jammer als ik gewoon vraag hier stel dat ik meteen zo de grond in wordt geboord en ik weg word gezet als een loser! Mijn motivatie om af te vallen is nu ook helemaal weg. Ik had wat meer support verwacht van lotgenoten in plaats daarvan krijg ik een bak met haat over mij heen
Kijk even naar de titel. Er staat gezond slank.quote:Op woensdag 27 april 2016 21:37 schreef cofox het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |