twitter:flightradar24 twitterde op vrijdag 29-04-2016 om 06:49:56Someone's having a bit of fun in Renton this evening. reageer retweet
Krijg ik nog alsnog gelijk over Miami.quote:KLM gaat komende winter vluchten uitvoeren naar Miami in Florida (drie keer per week) en Colombo, de hoofstad van Sri Lanka (twee keer per week). Dit zegt KLM-topman Pieter Elbers in een interview in de mei-editie van Zakenreis.
KLM zal gedurende het gehele winterseizoen drie keer per week naar Miami vliegen; op dinsdag, donderdag en zondag. De vluchten worden uitgevoerd met een Airbus A330-200 met 30 stoelen in business class en 213 stoelen in economy class.
Daarnaast zal KLM een tweewekelijkse dienst naar Colombo aanbieden, met vertrek op maandag en vrijdag vanaf Schiphol, en op dinsdag en zaterdag uit Colombo. Op deze route wordt de Boeing 787 Dreamliner ingezet, met dertig stoelen in business class en 264 stoelen in economy class.
KLM heeft eerder op Miami gevlogen, van maart 2010 tot maart 2012. Wegens tegenvallende resultaten werd de vlucht gestaakt en werd Miami alleen nog via partner Delta Air Lines aangeboden, met een overstap in Atlanta. Ook in Colombo is KLM geen onbekende, deze vluchten werden in april 1997 gestaakt.
KLM heeft deze zomer al een groot aantal nieuwe bestemmingen geopend: zeven in Europa en twee intercontinentale (Salt Lake City in de VS en Astana in Kazachstan).
Ook in India wordt gekeken naar uitbreiding van het netwerk. Dankzij de samenwerking met de Indiase luchtvaartmaatschappij Jet Airways die sinds eind maart van kracht is, kan KLM haar passagiers toegang tot het netwerk van Jet Airways bieden in India, SAARC (Bangladesh, Bhutan, India, Maldives, Nepal, Pakistan en Sri Lanka) en de ASEAN-regio.
“Als we nog een maand verder zijn, zullen we samen kijken naar mogelijke vervolgstappen,” zegt KLM-baas Pieter Elbers. “Ik verwacht dat we de codeshare snel zullen uitbreiden met meer binnenlandse bestemmingen in India. Naresh Goyal, de topman van Jet Airways, heeft aangegeven dat hij voor de full pregnancy wil gaan; wij zijn vastbesloten om van onze samenwerking een succes te maken. Ik denk ook zeker dat er op termijn ruimte kan worden gecreëerd om vanaf Amsterdam naar meer bestemmingen in India non-stop te vliegen, zoals Bangalore of Hyderabad.”
Ik ben benieuwd of KLM er nu wel geld op gaat verdienen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:26 schreef Iemand91 het volgende:
KLM naar Miami en Colombo
[..]
Krijg ik nog alsnog gelijk over Miami.
Inderdaad. Ze zijn al zo vaak gekomen en weer gegaan.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:51 schreef FredvZ het volgende:
Ik ben benieuwd of KLM er nu wel geld op gaat verdienen.
Vandaag in Groningen ook weer raak:quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:04 schreef FredvZ het volgende:
Wederom een Fokker (in dit geval een F50) met problemen met het neuswiel:
[ afbeelding ]
Fotograaf onbekend
Over TUI gesproken; JustPlanes heeft TUI gevolgd van Amsterdam naar Curaçao en Sint Maarten:quote:Door de afwezigheid van Martinair (en KLM sinds 2012)heeft TUI flink kunnen groeien op die bestemming.
Regionale vliegveldjesquote:Op zondag 1 mei 2016 17:12 schreef zlotka het volgende:
Vandaag ook weer een vliegtuig geland op vliegveld Twente
Als ik heel veel geld had zou ik daar Fokker rebooten ofzo.quote:Op maandag 2 mei 2016 16:11 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Regionale vliegveldjes
Zal wel elk jaar wederom geld bij moeten.
Het is iig wel een erg mooi toestel zegquote:Op maandag 2 mei 2016 17:56 schreef Woods het volgende:
Het is helemaal niet de bedoeling om het vliegveld nieuw leven in te blazen.
http://www.rekkof.nl/
Ik ben wel benieuwd of het Fokker 130 programma nog doorgaat.
[ afbeelding ]
Ja wat mij betreft een 13 in dozijn ding. Embrear en Bombardier domineren wat dat betreft. KLM zou dit project moeten ondersteunen om zo de Nederlandse economie te ondersteunen ipv inkopen bij Embrear sukkels.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het is iig wel een erg mooi toestel zeg.
Mwoah, als je het gezegd dat het een plaatje van een DC-9 was had ik het ook geloofd.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het is iig wel een erg mooi toestel zeg.
Als Pinksteren en Pasen op een dag vallen.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:56 schreef Woods het volgende:
Ik ben wel benieuwd of het Fokker 130 programma nog doorgaat.
KLM heeft nu niet echt een berg geld liggen om te investeren in dromen.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:23 schreef Woods het volgende:
[..]
Ja wat mij betreft een 13 in dozijn ding. Embrear en Bombardier domineren wat dat betreft. KLM zou dit project moeten ondersteunen om zo de Nederlandse economie te ondersteunen ipv inkopen bij Embrear sukkels.
Ah cool. Thanks.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:21 schreef tripel7 het volgende:
De eerste is de Augusta, daar hebben ze er twee van.
De tweede is de ec-135, en daar zijn er 6 van.
Verschil is vooral dat de eerste een stuk groter is en een zwaardere last mag dragen, en daarmee meer geschikt is voor het vervoer van VIP en bijzondere eenheden. De tweede wordt vooral gebruikt voor opsporing en handhaving.
Waarvoor ze ingezet worden: https://twitter.com/DePolitieheli?s=09
Overigens worden de helicopters landelijk ingezet, niet regiogebonden.
Waar zijn de poten/onderstel van die bovenste?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:28 schreef Godtje het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met politie helicopters? En met name Amsterdam.
Hoeveel hebben ze er? Waar zetten ze welke voor in? Wat zijn de verschillen?
Ik zie vaak twee types vliegen.
Deze waarbij ik aan Airwolf moet denken:
[ afbeelding ]
En eentje waarbij ik aan playmobil moet denken:
[ afbeelding ]
Hier:quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:56 schreef derLudolf het volgende:
Waar zijn de poten/onderstel van die bovenste?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |