abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_161564266
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 23:06 schreef Merode32 het volgende:

[..]

Al die dingen zijn zuinig of slecht, goedkoop uitgevoerd in vergelijking met maatschappijen uit het midden oosten.
Met "al die dingen" bedoel je alleen de stoelen en de service?
pi_161564551
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 23:13 schreef Mikey92 het volgende:

[..]

Met "al die dingen" bedoel je alleen de stoelen en de service?
Nee daarmee bedoel ik jouw eigen rijtje.

quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 23:03 schreef Mikey92 het volgende:

[..]

Die 11% groei in het 1e kwartaal van dit jaar verteld wat anders, net als de vernieuwing van de vloot met 787's en in de toekomst a350's. En ook de vernieuwing van interieur, IFE en volgend jaar ook uitbreiding van de wi-fi. Vooropstaand in de klantenbinding via social media. 1 van de beste MRO's ter wereld. Misschien geen grote maatschappij, maar ook niet klein.

Overigens gun ik geen enkele maatschappij ter wereld een faissillement.
1. Wifi
2.vernieuwing vloot
3.vernieuwing interieur
4.in-flight entertaiment system
5. Wifi
6. Geen live tv kunnen kijken
7. Geen mobiel bereik
8. De goodiebag voor het slapen gaan
Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
pi_161565382
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 23:22 schreef Merode32 het volgende:

[..]

Nee daarmee bedoel ik jouw eigen rijtje.

[..]

1. Wifi
2.vernieuwing vloot
3.vernieuwing interieur
4.in-flight entertaiment system
5. Wifi
6. Geen live tv kunnen kijken
7. Geen mobiel bereik
8. De goodiebag voor het slapen gaan
Wifi, is service, komt in alle longhaul dus vernieuwing ongeacht je mening over werking of voorwaarden.
Stoelen, is service en wordt steeds meer vernieuwd in de longhaulvloot dus is vernieuwing ongeacht je mening over werking, breedte en been ruimte
Vernieuwing vloot, is oude 747's weg en 787 en 350 ervoor terug, is niks slechts of goedkoop aan. (Zeker niet ten op zichte van jou zo geliefde midden-oosten maatschappijen(787,350,777,380))
IFE, is service en wordt in steeds meer kisten vernieuwd, ongeacht je mening over de werking.
Goodiebag heb ik geen mening of feiten over, ik vlieg geen business class en dan nog zou het me weinig doen denk ik.
Geen mobiel bereik en live tv kijken biedt KLM niet aan, zoals vele andere maatschappijen die het ook niet aanbieden.

Algemeen gezien is KLM dus aan het vernieuwen, dat is een feit. Dat jij het geen vernieuwing vind ten op zichte van maatschappijen uit het midden-oosten is jou mening.

Feit is ook dat er 11% meer mensen met KLM hebben gevlogen in het 1e kwartaal, is ook niks goedkoops of slecht aan. Evenals het onderhoud wat meerdere malen tot de beste is uitgeroepen.
  dinsdag 19 april 2016 @ 23:59:46 #79
453911 airportmadness
"Sharing the World"
pi_161565563
Afgelopen december in de A340 van Aerolineas Argentinas mogen vliegen vanaf Madrid naar Buenas Aires, eerst was er een nieuwe A330 geplannend. Die 340 was wel helemaal op, stoel ging in de auto recline zodra je ging zitten. En terug met de A340 naar Barcelona.
Maar wel een leuke ervaring!

Morgen weer met de C172 opstap beetje de bloemenvelden bekijken
  woensdag 20 april 2016 @ 04:02:02 #80
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_161566864
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 16:34 schreef DeeBee het volgende:
Ik vind die A340's echt fascinerend. Commercieel een gigantische flop voor Airbus en de maatschappijen volgens mij, maar mateloos populair bij spotters en vliegtuigfanaten.

Ik heb er nog nooit met eentje gevlogen en ze worden al wat zeldzamer natuurlijk. Laatst heb ik er zelf nog eentje gespot, mooie telefoonspot veel te ver weg:

[ afbeelding ]

:D :')

In het echt was het een toffere take-off om te zien. ;)
Ik heb een soort trauma overgehouden aan de 340 - niet vanwege het toestel zelf, maar omdat ik het alleen een keer met SAS gevlogen heb. En de service en vooral het eten van SAS (CPH - PEK) was echt dramatisch.
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  woensdag 20 april 2016 @ 08:56:10 #81
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_161567953
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 22:28 schreef Mikey92 het volgende:

[..]

En waar slaat dat dan op?
1 april
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
  woensdag 20 april 2016 @ 09:07:23 #82
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_161568096
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 23:52 schreef Mikey92 het volgende:

[..]

Wifi, is service, komt in alle longhaul dus vernieuwing ongeacht je mening over werking of voorwaarden.
Stoelen, is service en wordt steeds meer vernieuwd in de longhaulvloot dus is vernieuwing ongeacht je mening over werking, breedte en been ruimte
Vernieuwing vloot, is oude 747's weg en 787 en 350 ervoor terug, is niks slechts of goedkoop aan. (Zeker niet ten op zichte van jou zo geliefde midden-oosten maatschappijen(787,350,777,380))
IFE, is service en wordt in steeds meer kisten vernieuwd, ongeacht je mening over de werking.
Goodiebag heb ik geen mening of feiten over, ik vlieg geen business class en dan nog zou het me weinig doen denk ik.
Geen mobiel bereik en live tv kijken biedt KLM niet aan, zoals vele andere maatschappijen die het ook niet aanbieden.

Algemeen gezien is KLM dus aan het vernieuwen, dat is een feit. Dat jij het geen vernieuwing vind ten op zichte van maatschappijen uit het midden-oosten is jou mening.

Feit is ook dat er 11% meer mensen met KLM hebben gevlogen in het 1e kwartaal, is ook niks goedkoops of slecht aan. Evenals het onderhoud wat meerdere malen tot de beste is uitgeroepen.
Ik vind de premium class bij KLM een uitstekend product. Denk dat het typisch Nederlands is om KLM uit te kotsen, maar voor mij is het 1 van de beste Europese maatschappijen en op vele punten ook beter dan carriers uit het midden Oosten (vooral website, search en customer service). Het is wat nuchterder dan de Emiraten-Bling, daardoor wel veel prettiger. Vind het ook mooi hoe een KLM trots is op zijn roots!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 20 april 2016 @ 09:20:05 #83
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_161568233
Nederlands klagen over alle Nederlandse airlines.

Transavia, TUI en Corendon Dutch Airlines zouden berucht zijn om hun vertragingen en het veelvoudig veranderen van vertrektijden. Die klachten zijn in het merendeel onterecht en terug te voeren dat het grootste deel van de vluchten als charter worden uitgevoerd en de airline dus mag schuiven met de vlucht. Wellicht dat de grootste frustratie komt omdat de reiziger beseft dat-ie zelf niet goed heeft gelezen.
Een deel is bij TUI dan ook zeker weer terecht, ze hebben daar weinig ruimte in de dienstregeling zitten om ernstige verstoringen op hun long haul routes op te vangen en dat levert vaak "gedoe" op als een toestel zijn geplande vlucht niet uit kan voeren.

Bij KLM schijn je altijd klem te zitten, dat klopt ook voor economy, maar je zit er net zo klem als bij andere airlines met vergelijkbare toestellen.
Maar ondanks dat geklaag vliegen we er nog steeds mee.

Gelukkig klagen we ook over de NS en zitten nog steeds de treinen overvol in de spits, klagen we over talentenjachten, maar kijken er massaal naar. Als je gaat zoeken naar klachten, dan zie je dat Nederlanders overal wel over kunnen klagen (ook over Emirates etc).
So we just called him Fred
  Moderator woensdag 20 april 2016 @ 12:04:17 #84
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_161571237
Daarbij, die maatschappijen als Ethihad, Qatar en Emirates worden ook behoorlijk gesponsord door hun overheid... Echt duurzaam (economisch gezien) zou ik ze dan ook niet willen noemen... Buiten Europa ben ik nog nooit gevlogen en ik denk dat Alitalia de maatschappij is waar ik het meeste heb gevlogen, maar Lufthansa, KLM en Alitalia is niets mis mee vind ik.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 20 april 2016 @ 12:57:06 #85
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_161572548
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 09:20 schreef FredvZ het volgende:
Bij KLM schijn je altijd klem te zitten, dat klopt ook voor economy, maar je zit er net zo klem als bij andere airlines met vergelijkbare toestellen.
In de 777 zat je prima, tótdat ze overgingen op "een stoeltje extra per rij" :{w
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  woensdag 20 april 2016 @ 20:08:24 #86
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_161583374
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 23:52 schreef Mikey92 het volgende:

[..]

Wifi, is service, komt in alle longhaul dus vernieuwing ongeacht je mening over werking of voorwaarden.
Stoelen, is service en wordt steeds meer vernieuwd in de longhaulvloot dus is vernieuwing ongeacht je mening over werking, breedte en been ruimte
Vernieuwing vloot, is oude 747's weg en 787 en 350 ervoor terug, is niks slechts of goedkoop aan. (Zeker niet ten op zichte van jou zo geliefde midden-oosten maatschappijen(787,350,777,380))
IFE, is service en wordt in steeds meer kisten vernieuwd, ongeacht je mening over de werking.
Goodiebag heb ik geen mening of feiten over, ik vlieg geen business class en dan nog zou het me weinig doen denk ik.
Geen mobiel bereik en live tv kijken biedt KLM niet aan, zoals vele andere maatschappijen die het ook niet aanbieden.

Algemeen gezien is KLM dus aan het vernieuwen, dat is een feit. Dat jij het geen vernieuwing vind ten op zichte van maatschappijen uit het midden-oosten is jou mening.

Feit is ook dat er 11% meer mensen met KLM hebben gevlogen in het 1e kwartaal, is ook niks goedkoops of slecht aan. Evenals het onderhoud wat meerdere malen tot de beste is uitgeroepen.
Reliable is een groot goed en directe longhaul vluchten eigenlijk wel lekker. Daarom KLM. Maar voor de rest is het toch gewoon ruk. Wifi? _O- ja intranet bedoel je en nog rete langzaam ook. Het voer, diner en of lunch in economy is ronduit slecht. Absoluut niet te vergelijken met ME3 of Delta. Kopje koffie tussendoor, nou daar hebben de trolly dollies eigenlijk geen zin in, dus kun je wat surrogaat Nescafe krijgen. OK, al zien die nieuwe stoelen er nogal dunnetjes uit, ze zitten prima en over het IFE klaag ik ook niet, al kan de headset wel wat beter. Maar een eyemask, earplugs en tandenborstel zou toch standaard moeten zijn. Niet dus. :r
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  woensdag 20 april 2016 @ 20:22:15 #87
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_161583750
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 09:20 schreef FredvZ het volgende:

Bij KLM schijn je altijd klem te zitten, dat klopt ook voor economy, maar je zit er net zo klem als bij andere airlines met vergelijkbare toestellen.
Maar ondanks dat geklaag vliegen we er nog steeds mee.
Nou, laat ik slechts zeggen: Cathay 777 met een 3-3-3 recline in shell stoel indeling of Malaysian met een 2-5-2 in een 777 en ook nog eens 34 inch pitch. Dat zijn slechts 2 voorbeelden waar het echt ruimer zit dan bij KLM. Maar er zijn er veel meer. Maar ook bij KLM kom ik de 10-12 uur wel door.

En dat we nog steeds KLM vliegen, indien de prijs goed is dan, zegt niet dat je niet op onderdelen mag klagen. Het is m.i. fout gegaan bij de eerste 777-300, lekker slingeren achterin, met die 3-4-3 stoel indeling zonder de trollies aan te passen zodat de breedte van 9 stoelen en armleuningen over 10 verdeeld moest worden. Zal geen grapje over de omvang van de moeder overste 4-streeps dolly maken. ;)
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_161593068
Vorige week woensdag in het nieuws:
President Indonesië volgende week naar Nederland
quote:
President Joko Widodo van Indonesië is volgende week twee dagen in ons land. Het is voor het eerst in zestien jaar dat een president van de voormalige kolonie Nederland aandoet.

Widodo heeft onder meer een gesprek met premier Mark Rutte en gaat op audiëntie bij koning Willem-Alexander, aldus de RVD in een verklaring. De president is donderdag en vrijdag in Nederland.
Het bezoek maakt deel uit van een rondreis door Europa van Widodo. Hij gaat verder naar België en Duitsland en gaat langs bij instellingen van de EU. Doel van de reis is de handelsrelaties aan te halen. Nederland is het laatste land dat Widodo bezoekt.
De laatste keer dat een Indonesisch staatshoofd ons land aandeed was begin 2000. Toen ging het om een kort bezoek van Abdurrahman Wahid.
In 2010 zou de toenmalige president Susilo Bambang Yudhoyono op bezoek komen naar Nederland. Dat ging op het allerlaatste moment niet door vanwege een kort geding die een groep Molukkers had aangespannen. Ze wilden dat hij werd gearresteerd wegens medeplichtigheid aan oorlogsmisdaden.
En wel vanaf morgen.

Dit betekend ook weer het bezoek van Indonesia One aan Amsterdam.
Een op de Boeing 737-800 gebaseerde Boeing Business Jet 2.
Toestel staat nu in Brussel. Verwachte aankomst is om 19:15 uur. Vertrekt vrijdagavond om 18:00 uur.

A-001 by Martijn de Heer, on Flickr

Speaking of 737's: gisteren (20 april) heeft Boeing de 9000e Boeing 737 afgeleverd.
De eerst is aan B-7562; een 737-800 voor China United Airlines (dochterbedrijf van China Eastern Airlines).
Op dit moment is ze onderweg vanuit Seattle naar haar nieuwe eigenaar op de luchthaven Beijing Nanyuan, waarop China United als enige maatschappij opereert.





Ter info; de 8000e 737 werd in april 2014 geleverd (United Airlines; 737-900ER),
- 7000e in december 2011 (FlyDubai; 737-800)
- 6000e in april 2009 (ILFC voor Norwegian Air Shuttle; 737-800)
- 5000e in februari 2006 (Southwest; 737-700)
- 4000e in juni 2001 (Air Algerie; 737-800)
- 3000e in februari 1998 (Alaska Airlines; 737-400)
- 2000e in februari 1991 (Lufthansa; 737-500)
- 1000e in december 1983 (Delta; 737-200)
De eerste 737 werd in december 1967 aan Lufthansa geleverd.

Eind maart had 8966 737's geleverd en nog 4380 orders openstaan en is het best verkochte/meest gebouwde verkeersvliegtuig ter wereld.
Gemiddeld stijgt of landt er elke 1.7 seconden ergens op de wereld een 737 en gemiddeld zijn er meer dan 2400 tegelijk van in de lucht.
pi_161593678
Was geloof ik al een keer genoemd, maar krijg vandaag een echte, ietwat taaie, stroopwafel bij de koffie op een United vlucht van Houston naar Phoenix ^O^
Jesus saves but death prevails.
  donderdag 21 april 2016 @ 04:12:14 #90
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_161594252
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 00:41 schreef Iemand91 het volgende:
Vorige week woensdag in het nieuws:
President Indonesië volgende week naar Nederland

[..]

En wel vanaf morgen.

Dit betekend ook weer het bezoek van Indonesia One aan Amsterdam.
Een op de Boeing 737-800 gebaseerde Boeing Business Jet 2.
Toestel staat nu in Brussel. Verwachte aankomst is om 19:15 uur. Vertrekt vrijdagavond om 18:00 uur.

[ link | afbeelding ]A-001 by Martijn de Heer, on Flickr

Speaking of 737's: gisteren (20 april) heeft Boeing de 9000e Boeing 737 afgeleverd.
De eerst is aan B-7562; een 737-800 voor China United Airlines (dochterbedrijf van China Eastern Airlines).
Op dit moment is ze onderweg vanuit Seattle naar haar nieuwe eigenaar op de luchthaven Beijing Nanyuan, waarop China United als enige maatschappij opereert.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ter info; de 8000e 737 werd in april 2014 geleverd (United Airlines; 737-900ER),
- 7000e in december 2011 (FlyDubai; 737-800)
- 6000e in april 2009 (ILFC voor Norwegian Air Shuttle; 737-800)
- 5000e in februari 2006 (Southwest; 737-700)
- 4000e in juni 2001 (Air Algerie; 737-800)
- 3000e in februari 1998 (Alaska Airlines; 737-400)
- 2000e in februari 1991 (Lufthansa; 737-500)
- 1000e in december 1983 (Delta; 737-200)
De eerste 737 werd in december 1967 aan Lufthansa geleverd.

Eind maart had 8966 737's geleverd en nog 4380 orders openstaan en is het best verkochte/meest gebouwde verkeersvliegtuig ter wereld.
Gemiddeld stijgt of landt er elke 1.7 seconden ergens op de wereld een 737 en gemiddeld zijn er meer dan 2400 tegelijk van in de lucht.
Wow, 3 jaar - 1000 737's... Da's meer dan 1 per dag...!

Overigens is China United echt verschrikkelijk. Hebben militaire roots, en dat merk je... In de service en zelfs vliegstijl.
Vlieg er regelmatig mee naar Baotou en Changzhi, maar alleen omdat er geen andere goede vluchten zijn

[ Bericht 31% gewijzigd door Xtreem op 21-04-2016 04:17:25 ]
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_161594294
Tof bericht over die 737's, maar elke 1.7 seconde lijkt mij wat optimistisch, dan hadden ze er nog wel wat meer moeten bouwen. :P
Jack does it in real time...
  donderdag 21 april 2016 @ 06:42:56 #92
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_161594397
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 05:07 schreef DeeBee het volgende:
Tof bericht over die 737's, maar elke 1.7 seconde lijkt mij wat optimistisch, dan hadden ze er nog wel wat meer moeten bouwen. :P
Als je aanneemt dat er nog 8000 in service zijn, die gemiddeld 3 vluchten per dag maken (want short distance), is dat 6 land/stijg bewegingen per dag. Da's 48,000 landingen/take-offs per 24 uur. Da's 2000 per uur. Is 33 per minuut.
Dat komt toch aardig bij de 1.7 seconden...
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_161597658
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 04:12 schreef Xtreem het volgende:
Wow, 3 jaar - 1000 737's... Da's meer dan 1 per dag...!
De production rate van 737's ligt momenteel op 42 stuks per maand.
Dit moet omhoog naar 47 p/maand in 2017, 52 p/maand in 2018 en 57 p/maand in 2019.
Airbus wil ongeveer dezelfde production rate volgen voor de A320-serie.
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 06:42 schreef Xtreem het volgende:
Als je aanneemt dat er nog 8000 in service zijn, die gemiddeld 3 vluchten per dag maken (want short distance), is dat 6 land/stijg bewegingen per dag. Da's 48,000 landingen/take-offs per 24 uur. Da's 2000 per uur. Is 33 per minuut.
Dat komt toch aardig bij de 1.7 seconden...
8000 is wat optimistisch. Maar er zijn zo'n 6000-6600 737's operationeel op dit moment.
Om elke 1.7 seconde een start of landing te krijgen moet elk toestel dat operationeel is zo'n 4 rotaties per dag maken.
Dat is inderdaad wel heel erg optimistisch.

Maar goed; dat cijfer komt van een Boeing persoon; een paar jaar geleden claimden ze dat elke 2.2 seconden ergens op de wereld een 737 start of landt en Airbus elke 2.5 seconde voor de A320-serie.
Dus zou kunnen kloppen, maar het kan natuurlijk marketingtechnisch wat hoger ingeschat zijn. :P

Volgens Flightradar zijn er op dit moment meer dan 1500 737's en A30's in de lucht want FR24 kan maximaal 1500 vliegtuigen tegelijk tonen en ik zit bij beide types op 1500. :P
(Wat mijn chronisch oververhitte laptop niet leuk vindt om te doen trouwens)
pi_161597834
Bijzonder om te zien hoeveel vliegverkeer er dagelijks tussen sommige steden is:
Trotse Twentenaar
  donderdag 21 april 2016 @ 12:01:00 #95
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_161598497
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 11:28 schreef zlotka het volgende:
Bijzonder om te zien hoeveel vliegverkeer er dagelijks tussen sommige steden is:
[ afbeelding ]
kijk eens naar de dagelijkse vluchten tussen Beijing en Shanghai - ik meen >60 vluchten per dag..
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_161600725
quote:
14s.gif Op donderdag 21 april 2016 12:01 schreef Xtreem het volgende:

[..]

kijk eens naar de dagelijkse vluchten tussen Beijing en Shanghai - ik meen >60 vluchten per dag..
Onvoorstelbaar idd. Het viel me vooral op omdat Vietnam toch nog niet zo economisch ontwikkeld is, maar blijkbaar wel zoveel mensen kunnen vliegen tussen deze 2 steden.
Trotse Twentenaar
  donderdag 21 april 2016 @ 13:45:13 #97
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_161600792
Om welke steden gaat het?
Tics van je petten.
pi_161600917
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 13:45 schreef nattermann het volgende:
Om welke steden gaat het?
Ho Chi Minh en Hanoi. Beide steden zijn natuurlijk een stuk verder ontwikkeld dat het gemiddelde in Vietnam maar alsnog is er een wereld van verschil.
Trotse Twentenaar
  donderdag 21 april 2016 @ 15:11:40 #99
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_161602402
Toch fascinerend dat de luchtvaart zo floreert terwijl een vliegtuig enorme hoeveelheden peut verbruikt.

Zal mij benieuwen hoe snel dat gaat veranderen zodra peut duur en schaars wordt.
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_161602643
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 15:11 schreef Woods het volgende:
Toch fascinerend dat de luchtvaart zo floreert terwijl een vliegtuig enorme hoeveelheden peut verbruikt.
Valt reuze mee als je naar het verbruik per stoel kijkt. Zit bij de meeste kisten tussen de 2 en 3 liter per stoel per 100km. Het verbruik lijkt alleen zo hoog omdat er veel man in zo'n kist past en hij ver vliegt.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2016 15:26:18 ]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')