vergeet de skinnyjeans nietquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Smerig. Dus je bent dik en je hebt lang en vettig haar
Niet zo mauwen maar gewoon de komende dagen max 11 uur naar bed en op tijd weer op. Hoe je je oook voelt, gewoon doen. Is zo weer in orde.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:34 schreef Amarantha het volgende:
Pff ik ben nog steeds gaar als ik wakker word. Mijn slaapritme is echt compleet verpest vorige week.
Dat viel onder ' smerig'.quote:
waarom dat?quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:35 schreef Amarantha het volgende:
1 uur slapen, 1 uur wakker, 1 uur slapen en dat ongeveer een week lang.
Nee alleen corduroy.quote:
Hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:35 schreef Amarantha het volgende:
1 uur slapen, 1 uur wakker, 1 uur slapen en dat ongeveer een week lang.
ribbed for pleasure?quote:
+5quote:
quote:
Omdat ik de hele week aan het kotsen was enz. Ik werd gewoon na ongeveer een uur telkens weer klaar wakker, maar wakker blijven was niet echt optie want zitten, liggen, staan. Alles was vervelend.quote:
Doet me denken aan family guy.quote:
Behalve als je Fylax heet, dan incasseer en leer je niets maar druk je als een razende op de TR-knop.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:27 schreef PeZu het volgende:
deze sc is gelukkig wel de plek om van je onzekerheid af te komen en te leren bijten, zonder gekheid je kan hier wel leren
oh kut ja maar gewoon wat 2nutz zegt, vroeg naar bed gaan en het komt wel weer goed bbyquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik de hele week aan het kotsen was enz. Ik werd gewoon na ongeveer een uur telkens weer klaar wakker, maar wakker blijven was niet echt optie want zitten, liggen, staan. Alles was vervelend.
eigenlijk incasseer je dan niet vind ik, Rocky die kon pas incasserenquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Behalve als je Fylax heet, dan incasseer en leer je niets maar druk je als een razende op de TR-knop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |