vergeet de skinnyjeans nietquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Smerig. Dus je bent dik en je hebt lang en vettig haar
Niet zo mauwen maar gewoon de komende dagen max 11 uur naar bed en op tijd weer op. Hoe je je oook voelt, gewoon doen. Is zo weer in orde.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:34 schreef Amarantha het volgende:
Pff ik ben nog steeds gaar als ik wakker word. Mijn slaapritme is echt compleet verpest vorige week.
Dat viel onder ' smerig'.quote:
waarom dat?quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:35 schreef Amarantha het volgende:
1 uur slapen, 1 uur wakker, 1 uur slapen en dat ongeveer een week lang.
Nee alleen corduroy.quote:
Hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:35 schreef Amarantha het volgende:
1 uur slapen, 1 uur wakker, 1 uur slapen en dat ongeveer een week lang.
ribbed for pleasure?quote:
+5quote:
quote:
Omdat ik de hele week aan het kotsen was enz. Ik werd gewoon na ongeveer een uur telkens weer klaar wakker, maar wakker blijven was niet echt optie want zitten, liggen, staan. Alles was vervelend.quote:
Doet me denken aan family guy.quote:
Behalve als je Fylax heet, dan incasseer en leer je niets maar druk je als een razende op de TR-knop.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:27 schreef PeZu het volgende:
deze sc is gelukkig wel de plek om van je onzekerheid af te komen en te leren bijten, zonder gekheid je kan hier wel leren
oh kut ja maar gewoon wat 2nutz zegt, vroeg naar bed gaan en het komt wel weer goed bbyquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik de hele week aan het kotsen was enz. Ik werd gewoon na ongeveer een uur telkens weer klaar wakker, maar wakker blijven was niet echt optie want zitten, liggen, staan. Alles was vervelend.
eigenlijk incasseer je dan niet vind ik, Rocky die kon pas incasserenquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Behalve als je Fylax heet, dan incasseer en leer je niets maar druk je als een razende op de TR-knop.
Wat een hel joh.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Behalve als je Fylax heet, dan incasseer en leer je niets maar druk je als een razende op de TR-knop.
Haha ik vind dat gewoon serieus wel beetje eng. Het is nog een vrij nieuwe laptop :pquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat een hel joh.
Echt mensen die van alles een probleem maken
Dat zeg ik, je incasseert niet en je leert niet.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
eigenlijk incasseer je dan niet vind ik, Rocky die kon pas incasseren![]()
Dan zou ik hem niet openschroeven maar terugsturen, garantie right?quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ik vind dat gewoon serieus wel beetje eng. Het is nog een vrij nieuwe laptop :p
to be fair, ik begon gister zelf met een flauwe grap rond zijn naam.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:41 schreef Chai het volgende:
[..]
En dat is ook prima, maar deel dan niet uit.
Ik moest mijn oude laptop ook open schroeven om hem schoon te blazen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat een hel joh.
Echt mensen die van alles een probleem maken
Bakken en Bradie?quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
to be fair, ik begon gister zelf met een flauwe grap rond zijn naam.
Ik dacht even dat ik een penis in die thumbnail zag.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:43 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik moest mijn oude laptop ook open schroeven om hem schoon te blazen.
Had op een gegeven moment 30-40 schroefjes er uit gehaald, moest je blijkbaar (Fucking Compaq) En het toetsenbord eruit halen én het scherm los, en dán kon je na veel gepiel rond het moederbord pas bij de fans
Hij zit vol met stof.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan zou ik hem niet openschroeven maar terugsturen, garantie right?
Ohzo oke, tja.. zo lang hij niet gesealed is maakt het niet veel uit, je kan ook niet zomaar iets stuk maken hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ik vind dat gewoon serieus wel beetje eng. Het is nog een vrij nieuwe laptop :p
Oh god, weer een vlog.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:43 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Had op een gegeven moment 30-40 schroefjes er uit gehaald, moest je blijkbaar (Fucking Compaq) En het toetsenbord eruit halen én het scherm los, en dán kon je na veel gepiel rond het moederbord pas bij de fans
ja ik zie, my bad, ik las een: je, achter incasseer,quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat zeg ik, je incasseert niet en je leert niet.
Dat is wel heel ergquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:43 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Flesje perslucht bij action kopen dan blaas je die shit er zo uit.quote:
Ik had een - achter 'incasseer' moeten zetten, de excuses zijn geheel van mij daar ik gebreken toonde.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik zie, my bad, ik las een: je, achter incasseer,
nee, ik stelde dat fylax in het oud grieks verrader betekende dacht ik.quote:
Heeft iemand net al geprobeerd.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Flesje perslucht bij action kopen dan blaas je die shit er zo uit.
Ja precies! Bij BTO doen ze het helemaal slim. Die hebben aan elke kant 1 vakje zitten die je met 2 schroefjes loshaalt en daar zitten je fans te draaien, maak je zo schoon.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is wel heel ergin mijn ervaring zijn het meestal max 8 schroefjes ofzo, en dat is nog veel. Nieuwere hebben tegenwoordig gewoon 4 of 6 dacht ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |