Hormoonspiegels hebben geen boodschap aan tijdquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en hoe laat precies komt vandaag de eerste vlog online?
13:17 Ga hem filmen bij Tramhalte 49f in Ijsselstein west.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en hoe laat precies komt vandaag de eerste vlog online?
quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Rasol,dan kan je haar net zo goed Paksoi noemen.
klinkt als reuzel?quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hoe ik aan Rasol kom wil ik best uitleggen.
Misschien kende Niels wel een leuke dame genaamd Rasol en is ze jong overleden en wil Niels zijn dochter na haar vernoemen uit respect en liefde voor haar, tss beetje respect mag ook wel Chaiquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Rasol,dan kan je haar net zo goed Paksoi noemen.
Nicequote:
doe niet zo belerend hij is een flapuitquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:09 schreef TARDIS. het volgende:
Braddie, serieuze vraag. Waarom maak je allemaal vlogs die je vervolgens verwijderd omdat je 'onzeker bent en niet comfortabel voor de camera bent', maak je vanaf de dag erna zes nieuwe blogs en verwijder je vervolgens alles WEER. Wat is het NUT. Waarom zo WISPELTURIG. Waar is de CONSISTENTIE in je verhaal!
Ik hoop dat je ooit gelukkig wordt met jezelf Braddie, dat meen ik serieus.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Omdat ik het tóch niet zo fijn vindom uberhaupt met m`n bek op YouTube te staan.
Nou sta ik dat natuurlijk al, maar dat is met muziek filmpjes/de band, niet met filmpjes waarin ik praat over afvallen, dat is een beetje het verschil.. Dus vandaar dat ik zoiets had van, mweh.. Laat ik ze maar verwijderen.
Vloggen is ook inderdaad door mijn onzekerheid gewoon niet echt aan mij besteed, er hoeft maar dit te gebeuren of ik verwijder ze allemaal weer. Omdat ik mijzelf redelijk "kwetsbaar' op stel door zo over dit soort fratsen te praten voor de camera, snap je?
Ik zal vast óóóóóóit wel weer een filmpje opnemen, maar wat ik de vorige keer al zei dan is dat sowieso pas als ik een kleine 20-30 kilo lichter ben, wat meer zelfvertrouwen heb, en mij niet zoveel aantrek van jan en alleman, iets wat ik nu nog wél doe.. En dat maakt het ook niet chiller.
Ik zal even rondvragen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:12 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
alleen als er ook hitsige foksters meegaan die niet speciaal voor jou zijn meegegaan
Die bestaat niet.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:16 schreef MrBradge het volgende:
[..]
13:17 Ga hem filmen bij Tramhalte 49f in Ijsselstein west.
Zeg er dan ook bij dat ze bij jouw vriendensuggesties stond, anders krijg ik dit dadelijk weer in mijn schoenen geschoven.quote:
Probeer je nu petbro's te vinden? Zoals BT altijd probeerde sneakerbro's te vinden die zijn schoenenliefde deelden?quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
Apart dat je zo'n naar gevoel heb jegens petten dat je je daar aldoor zo over moet opwinden btw. Was bij mijn foto ook al meermalen onderwerp van ridicuul.
Ik ben redelijk gelukkig met mezelf, alleen af en toe kruipt m`n onzekerheid jegens m`n gewicht weer omhoog, en dat is jammer.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ooit gelukkig wordt met jezelf Braddie, dat meen ik serieus.
Zeker, ik ben wel DE persoon die hier wat voor bro's dan ook zoekt, dus idd pet bro'squote:Op dinsdag 19 april 2016 13:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Probeer je nu petbro's te vinden? Zoals BT altijd probeerde sneakerbro's te vinden die zijn schoenenliefde deelden?
Een Haarpet, zou voor WCH een uitkomst zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:24 schreef BozeHaas het volgende:
Petjesmijn haar is te mooi voor een pauperpet
Ja? glanst het mooi?quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:24 schreef BozeHaas het volgende:
Petjesmijn haar is te mooi voor een pauperpet
Als je ontevreden bent kun je eraan werken en dan trots zijn op dat je goed bezig bent, dat is een wat positievere insteek dan een soort strijd tegen je lelijke lichaam*.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik ben redelijk gelukkig met mezelf, alleen af en toe kruipt m`n onzekerheid jegens m`n gewicht weer omhoog, en dat is jammer.
maar helemaal gelukkig met mezelf worden gaat wel gebeuren, thanks man
Zo ervaar ik het wel grotendeels, het is voor mij meer een soort strijd tegen m`n walgelijke figuur dan dat ik het steeds als over winning zie als mij iets lukt, zeg maar.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je ontevreden bent kun je eraan werken en dan trots zijn op dat je goed bezig bent, dat is een wat positievere insteek dan een soort strijd tegen je lelijke lichaam*.
*aannemend dat je dat zelf zo ervaart op onzekere momenten
Och ben jij zo 1quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:27 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik bezoek metalconcerten puur om lekker te kunnen wapperen
quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Niet denken dat je belangrijk bent jongen.
Blabla. Ik weet wel beter.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Niet denken dat je belangrijk bent jongen.
De meesten weten dat idd wel hoor Etsu, laat hem maar.quote:
rustaaaaaaaaggggquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De meesten weten dat idd wel hoor Etsu, laat hem maar.
Ga je weg?quote:
je kan ook gewoon aan je gevoel toegeven, je roept etsu natuurlijk niet zomaar daar gaan diepe verlangens aan voorafquote:
Smerig. Dus je bent dik en je hebt lang en vettig haarquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:32 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik bezoek ook technofeesten en ga dan lekker in mn oversized shirt en skinnyjeans dansen
Echt héquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan ook gewoon aan je gevoel toegeven, je roept etsu natuurlijk niet zomaar daar gaan diepe verlangens aan vooraf
Ohhh oke, hoeft ook niet hoor maar dacht dat dat je afscheidsgroet was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |