omdat je braddie bent natuurlijk, je ouders zagen een fok legendequote:Op dinsdag 19 april 2016 13:00 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik weet wel welke naam m`n broertje gehad zou hebben, die zou dezelfde naam hebben als m`n vader, maar ik weet verder niet waarom ik nou heet zoals ik heet.
Ging kijken, maar lees alleen shit over ene Jessie en Bronnoquote:
Vast wel, alleen dan mogen ze hem niet omdat hij hun rijgedrag afkraakt.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:04 schreef BozeHaas het volgende:
Braddie, herkennen mensen jou wel eens op straat?
Ja zijn vader of moeder als hij die daar tegenkomt.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:04 schreef BozeHaas het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja zijn vader of moeder als hij die daar tegenkomt.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:04 schreef BozeHaas het volgende:
weleensquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:04 schreef BozeHaas het volgende:
Volgens mij is Braddie anders best wel bekend in Nederland, man staat zelfs op Dumpertquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja zijn vader of moeder als hij die daar tegenkomt.
Ben tot nu toe nog niet herkend eigenlijkquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:06 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Volgens mij is Braddie anders best wel bekend in Nederland, man staat zelfs op Dumpert
fap nog steeds op gradaliciousquote:
Waarom ben je dan gaan vloggen als je dat zo wilt houden?quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:07 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ben tot nu toe nog niet herkend eigenlijkEn dat wil ik toch eigenlijk wel zo houden.
net wanneer enzo knol faam in de buurt komt verwijdert hij zijn vlogs weerquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:06 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Volgens mij is Braddie anders best wel bekend in Nederland, man staat zelfs op Dumpert
Ok chill, had dat niet verwacht. Of fokkers zijn gewoon bang voor jequote:Op dinsdag 19 april 2016 13:07 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ben tot nu toe nog niet herkend eigenlijkEn dat wil ik toch eigenlijk wel zo houden.
Eheheh.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom ben je dan gaan vloggen als je dat zo wilt houden?
p.s. heb opgeschreven naar welke Chinees je meestal gaat. Denk dat ik je vanzelf een x zie als ik daar maar lang genoeg post.
Ik zie wel enig consistentie hoorquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:09 schreef TARDIS. het volgende:
Braddie, serieuze vraag. Waarom maak je allemaal vlogs die je vervolgens verwijderd omdat je 'onzeker bent en niet comfortabel voor de camera bent', maak je vanaf de dag erna zes nieuwe blogs en verwijder je vervolgens alles WEER. Wat is het NUT. Waarom zo WISPELTURIG. Waar is de CONSISTENTIE in je verhaal!
Ik heb toevallig een bus gehuurd, we gaan dit weekend met een man of 40 naar Hilversum, ga je mee?quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:09 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ok chill, had dat niet verwacht. Of fokkers zijn gewoon bang voor je
De enige consistentie is dat hij liegt over wat hij doet.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zie wel enig consistentie hoor
En zodra je dat wel weer ziet zitten zet je ze er weer op?quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Eheheh.
Ook om precies die reden heb ik m`n vlogs dus weer verwijderd
Alles wat hij doet en wat jij beschrijft is inconsistent en dan vraag je na dit betoog waar de consistentie zit. Dat is gekquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:09 schreef TARDIS. het volgende:
Braddie, serieuze vraag. Waarom maak je allemaal vlogs die je vervolgens verwijderd omdat je 'onzeker bent en niet comfortabel voor de camera bent', maak je vanaf de dag erna zes nieuwe blogs en verwijder je vervolgens alles WEER. Wat is het NUT. Waarom zo WISPELTURIG. Waar is de CONSISTENTIE in je verhaal!
labielquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:09 schreef TARDIS. het volgende:
alleen als er ook hitsige foksters meegaan die niet speciaal voor jou zijn meegegaanquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb toevallig een bus gehuurd, we gaan dit weekend met een man of 40 naar Hilversum, ga je mee?
Omdat ik het tóch niet zo fijn vindom uberhaupt met m`n bek op YouTube te staan.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:09 schreef TARDIS. het volgende:
Komt ook niet meer goed met die meid hequote:Op dinsdag 19 april 2016 13:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
volgens mij leeft meloewa vooral 's nachts
De livetopics in VBL zijn er niets bijquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Ging kijken, maar lees alleen shit over ene Jessie en Bronno
Knap hoe je jezelf telkens op nieuw voor het lapje weet te houden.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Omdat ik het tóch niet zo fijn vindom uberhaupt met m`n bek op YouTube te staan.
Nou sta ik dat natuurlijk al, maar dat is met muziek filmpjes/de band, niet met filmpjes waarin ik praat over afvallen, dat is een beetje het verschil.. Dus vandaar dat ik zoiets had van, mweh.. Laat ik ze maar verwijderen.
Vloggen is ook inderdaad door mijn onzekerheid gewoon niet echt aan mij besteed, er hoeft maar dit te gebeuren of ik verwijder ze allemaal weer. Omdat ik mijzelf redelijk "kwetsbaar' op stel door zo over dit soort fratsen te praten voor de camera, snap je?
Ik zal vast óóóóóóit wel weer een filmpje opnemen, maar wat ik de vorige keer al zei dan is dat sowieso pas als ik een kleine 20-30 kilo lichter ben, wat meer zelfvertrouwen heb, en mij niet zoveel aantrek van jan en alleman, iets wat ik nu nog wél doe.. En dat maakt het ook niet chiller.
Ja knap hequote:Op dinsdag 19 april 2016 13:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Knap hoe je jezelf telkens op nieuw voor het lapje weet te houden.
Meneer lapje
mad worden (om hoink)?quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Meloewa was er vannacht en sg is mad, omdat hoink over haar negerpet begon.
en hoe laat precies komt vandaag de eerste vlog online?quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Omdat ik het tóch niet zo fijn vindom uberhaupt met m`n bek op YouTube te staan.
Nou sta ik dat natuurlijk al, maar dat is met muziek filmpjes/de band, niet met filmpjes waarin ik praat over afvallen, dat is een beetje het verschil.. Dus vandaar dat ik zoiets had van, mweh.. Laat ik ze maar verwijderen.
Vloggen is ook inderdaad door mijn onzekerheid gewoon niet echt aan mij besteed, er hoeft maar dit te gebeuren of ik verwijder ze allemaal weer. Omdat ik mijzelf redelijk "kwetsbaar' op stel door zo over dit soort fratsen te praten voor de camera, snap je?
Ik zal vast óóóóóóit wel weer een filmpje opnemen, maar wat ik de vorige keer al zei dan is dat sowieso pas als ik een kleine 20-30 kilo lichter ben, wat meer zelfvertrouwen heb, en mij niet zoveel aantrek van jan en alleman, iets wat ik nu nog wél doe.. En dat maakt het ook niet chiller.
Rasol,quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hoe ik aan Rasol kom wil ik best uitleggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |