omdat je braddie bent natuurlijk, je ouders zagen een fok legendequote:Op dinsdag 19 april 2016 13:00 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik weet wel welke naam m`n broertje gehad zou hebben, die zou dezelfde naam hebben als m`n vader, maar ik weet verder niet waarom ik nou heet zoals ik heet.
Ging kijken, maar lees alleen shit over ene Jessie en Bronnoquote:
Vast wel, alleen dan mogen ze hem niet omdat hij hun rijgedrag afkraakt.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:04 schreef BozeHaas het volgende:
Braddie, herkennen mensen jou wel eens op straat?
Ja zijn vader of moeder als hij die daar tegenkomt.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:04 schreef BozeHaas het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja zijn vader of moeder als hij die daar tegenkomt.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:04 schreef BozeHaas het volgende:
weleensquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:04 schreef BozeHaas het volgende:
Volgens mij is Braddie anders best wel bekend in Nederland, man staat zelfs op Dumpertquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja zijn vader of moeder als hij die daar tegenkomt.
Ben tot nu toe nog niet herkend eigenlijkquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:06 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Volgens mij is Braddie anders best wel bekend in Nederland, man staat zelfs op Dumpert
fap nog steeds op gradaliciousquote:
Waarom ben je dan gaan vloggen als je dat zo wilt houden?quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:07 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ben tot nu toe nog niet herkend eigenlijkEn dat wil ik toch eigenlijk wel zo houden.
net wanneer enzo knol faam in de buurt komt verwijdert hij zijn vlogs weerquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:06 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Volgens mij is Braddie anders best wel bekend in Nederland, man staat zelfs op Dumpert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |