Ja? glanst het mooi?quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:24 schreef BozeHaas het volgende:
Petjesmijn haar is te mooi voor een pauperpet
Als je ontevreden bent kun je eraan werken en dan trots zijn op dat je goed bezig bent, dat is een wat positievere insteek dan een soort strijd tegen je lelijke lichaam*.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik ben redelijk gelukkig met mezelf, alleen af en toe kruipt m`n onzekerheid jegens m`n gewicht weer omhoog, en dat is jammer.
maar helemaal gelukkig met mezelf worden gaat wel gebeuren, thanks man
Zo ervaar ik het wel grotendeels, het is voor mij meer een soort strijd tegen m`n walgelijke figuur dan dat ik het steeds als over winning zie als mij iets lukt, zeg maar.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je ontevreden bent kun je eraan werken en dan trots zijn op dat je goed bezig bent, dat is een wat positievere insteek dan een soort strijd tegen je lelijke lichaam*.
*aannemend dat je dat zelf zo ervaart op onzekere momenten
Och ben jij zo 1quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:27 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik bezoek metalconcerten puur om lekker te kunnen wapperen
quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Niet denken dat je belangrijk bent jongen.
Blabla. Ik weet wel beter.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Niet denken dat je belangrijk bent jongen.
De meesten weten dat idd wel hoor Etsu, laat hem maar.quote:
rustaaaaaaaaggggquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De meesten weten dat idd wel hoor Etsu, laat hem maar.
Ga je weg?quote:
je kan ook gewoon aan je gevoel toegeven, je roept etsu natuurlijk niet zomaar daar gaan diepe verlangens aan voorafquote:
Smerig. Dus je bent dik en je hebt lang en vettig haarquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:32 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik bezoek ook technofeesten en ga dan lekker in mn oversized shirt en skinnyjeans dansen
Echt héquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan ook gewoon aan je gevoel toegeven, je roept etsu natuurlijk niet zomaar daar gaan diepe verlangens aan vooraf
Ohhh oke, hoeft ook niet hoor maar dacht dat dat je afscheidsgroet was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |