Nou, we zijn hier toch met genoeg manquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:52 schreef Vonkenboer het volgende:
Niet iedereen koopt iedere week gereedschap
Ik ken het merk niet? Gewoon bij de bouwmarkt uit de ¤ 5,- bak gehaald?quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:01 schreef derLudolf het volgende:
Ok, nog even wat melden dan. Vorig weekend deze Unior vijl. De goedkoopste uit het schap gepakt, toen ik de grasmaaier had geslepen bleek een bastaard vijl toch wel een erg grof resultaat te geven. Misschien nog maar even een zoete halen voor als ik iets netjes wil afwerken
[ afbeelding ]
Haha, ok ok, ik heb niets gezegdquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:20 schreef eltinio het volgende:
Vandaag verzonden uit Duitsland
[ afbeelding ]
Ik heb geen persoonlijke ervaring met de Mafell, maar ik denk er precies zo over. Ik zou niet weten wat er nog beter aan zou moeten zijnquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:14 schreef Cybersijp het volgende:
Prima zaag, is zo goed als het zelfde als de bejubelde Mafell invalzaag. scheelt alleen een stukje knikkers ....
Geen idee eigenlijk, maar ik dacht eerlijk gezegd hetzelfdequote:Op donderdag 12 mei 2016 07:12 schreef Makrolon het volgende:
Is die nieuw?? Ik dacht dat Bosch geen Delta had.
Nope niet bij de bouwmarktquote:Op donderdag 12 mei 2016 07:06 schreef Atmoz het volgende:
Ik ken het merk niet? Gewoon bij de bouwmarkt uit de ¤ 5,- bak gehaald?
Ga je nooit een goede bastaard nodig hebben dan?
Mooi ding. Succes er meequote:Gisteren heb ik mijn oude Bosch groen PSM160 weggegeven, dus zojuist maar gelijk deze besteld:
[ afbeelding ]
Van de week even wat schuurbladen van bij Eco-tools proberen.
Klinkt inderdaad alsof ik me er niet zo 1,2,3 zou vervelenquote:Op donderdag 12 mei 2016 08:55 schreef derLudolf het volgende:
Nope niet bij de bouwmarkt
Geen idee hoe je die winkel noemt, als je hier in de buurt zeggen we dat we naar Tjeerdsma gaanZe verkopen van alles, werkkleding, grasmaaier, het hele Stihl assortiment hangt aan de muur, muur er tegenover hangt vol Fein, AEG en Hitachi (geen Bosch
), bouten, moeten, onderdelen voor landbouwmachines, tuingereedschap, handgereedschap. Wel een leuke winkel dus
Gewoon, omdat ik dacht dat je een echte prul had gekocht, en dat ik wel zou verwachten dat je ooit toch wel een goede bastaardvijl wilde hebben, en het dus gek vond dat je niet meteen een goede had gekochtquote:Waarom deachter de bastaard? Wat bedoel je daar mee?
Thanksquote:Mooi ding. Succes er mee
Ik laat m'n ervaring hier wel wetenquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:02 schreef Volvoman het volgende:
Ben benieuwd naar die Bosch schuurmachine. Die is volgens mij nog niet lang te koop.
Ja precies, dat vond ik dus ook handig. Heb deze daarom ook gekocht zonder eerst uren lang reviews te kijken/lezenquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:14 schreef bleiblei het volgende:
Leuke machine, die bosch! Wel tof dat je er een delta maar ook een vierkante voet onder kan klikken.
Ah, mooi spul hoor! Gaafquote:Ikzelf heb geen nieuw gereedschap gekocht, maar wel gereedschap gerelateerd.
Een 5-tal trackr's waarvan er 1 a 2 in systainers verstopt worden.
[ afbeelding ]
Mocht iemand mijn gereedschap onrechtmatig toe-eigenen, kan ik met een beetje geluk de boel via GPS terugvinden.
Het is helaas wel dat ze GPS pingen als ze bij een andere Trackr in de buurt komen, dus hup, koop allemaal van die dingen. Is de kans groter dat je je spullen terug vindt.
De overige 3 gaan aan sleutelbossen en een fiets.
Oke, misschien met een soort van Wifi ofzo...quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:35 schreef bleiblei het volgende:
Er zit geen simkaart in, maar ze beweren dat in NL ook werkt, dus wellicht hebben ze al iets van een netwerk ofzo. Sowieso communiceren ze onderling.
Dus als je fiets gejat is en die fiets komt in de buurt van iemand met ook een trackr, dan krijg je op jouw app een ping.
Daarnaast heeft ie een bereik van 100m ofzo, dus komt het in mijn geval sowieso van pas omdat ik mijn sleutels nogal vaak kwijt ben.
Ik Ben vooral benieuwd naar dat stoffilter die er bij zit. Die schijnt vd rupes erg goed te zijn en daarom wou ik die ook eigenlijk gaan kopen... Maar blauw is natuurlijk mooierquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:31 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad alsof ik me er niet zo 1,2,3 zou vervelen
[..]
Gewoon, omdat ik dacht dat je een echte prul had gekocht, en dat ik wel zou verwachten dat je ooit toch wel een goede bastaardvijl wilde hebben, en het dus gek vond dat je niet meteen een goede had gekocht
[..]
Thanks
[..]
Ik laat m'n ervaring hier wel weten
[..]
Ja precies, dat vond ik dus ook handig. Heb deze daarom ook gekocht zonder eerst uren lang reviews te kijken/lezen(en ook omdat hij niet zo heel duur was natuurlijk).
[..]
Ah, mooi spul hoor! Gaaf![]()
Maar het werkt dus ook zonder dat er perse "andere" in de buurt zijn?
Er zit dus een simkaartje in?
Ik heb laatst nog wat zwarte Bessey Kliklamps (125 jahre jubileum) weten uit te halen.
Deze zijn van de week gearriveerdYes! Happy, goed gevoel als je zo'n spul nog weet uit te halen. Echt o-ve-ral gevraagd/gekeken... maar de aanhouder wint
![]()
Nog 4 van deze fijne/mooie klemmen erbij:
[ afbeelding ]
Tja, het beste werkt 't natuurlijk met je GAS35Lquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:53 schreef Makrolon het volgende:
Ik Ben vooral benieuwd naar dat stoffilter die er bij zit. Die schijnt vd rupes erg goed te zijn en daarom wou ik die ook eigenlijk gaan kopen... Maar blauw is natuurlijk mooier
Is niet helemaal dezelfde toch? Die op m'n GEX 125-150 is langer en blauw. Hoe hij werkt kan ik me eigenlijk niet zo goed voor de geest halen, ik heb altijd de bouwzuiger eraan hangen...quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:06 schreef derLudolf het volgende:
Dat filter zit ook bij de GEX 125-150 (excenter) en daar schijnt ie het goed te doen
Ja tuurlijk, maar als je dakgoten aan t schuren bent is t wel lekker dat t niet zoveel stoft... En de gas 35 mee omhoog nemen is dan geen optie :pquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:23 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Tja, het beste werkt 't natuurlijk met je GAS35L
Voor buiten gewoon (lekker makkelijk) met dat filter, en binnenshuis/garage met je bouwstofzuiger
[..]
Is niet helemaal dezelfde toch? Die op m'n GEX 125-150 is langer en blauw. Hoe hij werkt kan ik me eigenlijk niet zo goed voor de geest halen, ik heb altijd de bouwzuiger eraan hangen...
Daarom festool, slang van 5 meterquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:30 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar als je dakgoten aan t schuren bent is t wel lekker dat t niet zoveel stoft... En de gas 35 mee omhoog nemen is dan geen optie :p
Jij zult het weten, want je hebt ze beidequote:Op donderdag 12 mei 2016 22:23 schreef Atmoz het volgende:
Is niet helemaal dezelfde toch? Die op m'n GEX 125-150 is langer en blauw.
En dan systainers stapelen om zo bij de dakgoot te komen?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Daarom festool, slang van 5 meter.
Of ctl-sys kopen.
Whah, dat haal ik welquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:10 schreef Scharrelduif het volgende:
[..]
En dan systainers stapelen om zo bij de dakgoot te komen?
Ahzoquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:30 schreef Makrolon het volgende:
Ja tuurlijk, maar als je dakgoten aan t schuren bent is t wel lekker dat t niet zoveel stoft... En de gas 35 mee omhoog nemen is dan geen optie :p
Vandaag eens even een stukje ermee testenquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:33 schreef derLudolf het volgende:
Jij zult het weten, want je hebt ze beideIn m'n gedachten zien ze er hetzelfde uit
quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:35 schreef bleiblei het volgende:
Er zit geen simkaart in, maar ze beweren dat in NL ook werkt, dus wellicht hebben ze al iets van een netwerk ofzo. Sowieso communiceren ze onderling.
Die dingen zijn niets anders dan kleine bluetooth "beacons". Verder dan een uniek serienummer via bluetooth uitlezen komen ze niet. (ok, ze kunnen nog het knopje en en ledje uitlezen/aansturen)quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:45 schreef Atmoz het volgende:
Oke, misschien met een soort van Wifi ofzo...
Gaafquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:56 schreef Scharrelduif het volgende:
Net binnengekomen en niet blauw:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:40 schreef Nixxor het volgende:
[..]
[..]
Die dingen zijn niets anders dan kleine bluetooth "beacons". Verder dan een uniek serienummer via bluetooth uitlezen komen ze niet. (ok, ze kunnen nog het knopje en en ledje uitlezen/aansturen)
Alle intelligentie zit in de app. Deze scant continu naar deze bluetooth beacons. Als hij er eentje ziet weet de telefoon waar die is, en aan de hand van de signaalsterkte van het bluetooth apparaatje kan ie benaderen hoe ver weg die is. (Je weet dus geen exacte locatie maar meer een "range" om een locatie heen)
Voor zelf iets terugvinden zijn ze best handig, voor diefstal tracking werkt het alleen als dat specifieke merk/type heel populair is en een hoop mensen die app hebben draaien (wat meestal niet zo is)
Overigens specificeren ze de bluetooth range als "Up to 100ft" oftewel maximaal 30 meter in ideale condities. Als ze ergens in zitten is dat vaak al een stuk minder.
Coolquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:56 schreef Scharrelduif het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat dat een sommige situaties toch wel (veel) sneller gaat.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 07:36 schreef derLudolf het volgende:
Waarom deuvelen als je een lamello machine hebt Atmoz?
Zeker! Ik heb een soort/merk mede ontwikkeld. Word alleen een beetje flauw van die marketing die bijna claimed dat je ieder ding met GPS nauwkeurigheid kan volgen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 07:27 schreef Atmoz het volgende:
Kon ook bijna niet anders...
Gewoon zo'n (soort) "tile" wat je volgens mij nog iets vaker ziet.
https://www.thetileapp.com/
Hoe dan ook: wel leuke techniek/gaaf spul
Vet! Review graag. Mag (heel) kort en bondigquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:56 schreef Scharrelduif het volgende:
[ afbeelding ]
"Gewoon een goed ding"quote:Op zondag 15 mei 2016 15:05 schreef Drexciyan het volgende:
[..]
Vet! Review graag. Mag (heel) kort en bondig
Staat nog steeds op m'n wishlist.
quote:Op zondag 15 mei 2016 15:21 schreef derLudolf het volgende:
"Gewoon een goed ding"
En SD zegt dat over zijn Rotex, Atmoz over zijn GEX125-150
Maar een review ben ik ook benieuwd naar
Wow, ¤ 700,- dat is het sowieso een heel ander apparaat toch?!quote:Op zondag 15 mei 2016 15:32 schreef derLudolf het volgende:
Dat zou niet best zijn, schuurmachine van 275 vs 700![]()
Nee, nog niet geprobeerd.quote:Heb jij al van dat Abracadabranet 'schuurpapier' geprobeerd? Gereedschappro verkoopt het ook
Oh hij is ook maar 450-500 zie ikquote:Op zondag 15 mei 2016 15:37 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Wow, ¤ 700,- dat is het sowieso een heel ander apparaat toch?!
Sorryquote:Nee, nog niet geprobeerd.
Je moet me niet teveel naar G-pro sturen, want ik heb daar nu ook alweer vanalles in de "kar" zitten wat ik eigenlijk (nu) helemaal niet per se hoef te hebben, maar wat veel te mooi is om te laten liggen(ja, het is van mooi rood aluminium
)
Zonde, dat is echt een fijne spanningszoeker. Ook perfect als schroevendraaier te gebruiken itt. die goedkope die je met het eerste stopcontact al murw gedraaid hebt.quote:Op zondag 15 mei 2016 17:45 schreef flibber het volgende:
[ afbeelding ]
maar weer een setje erbij.
soms raak je wel eens wat kwijt.
domme houder en die spanningszoeker achter gelaten in de winkel :p
en levensgevaarlijk.quote:Op zondag 15 mei 2016 18:09 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zonde, dat is echt een fijne spanningszoeker. Ook perfect als schroevendraaier te gebruiken itt. die goedkope die je met het eerste stopcontact al murw gedraaid hebt.
Als je wilt weten of ergens spanning op staat dan pak ik er wel een duspol voor.quote:Op zondag 15 mei 2016 18:09 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zonde, dat is echt een fijne spanningszoeker. Ook perfect als schroevendraaier te gebruiken itt. die goedkope die je met het eerste stopcontact al murw gedraaid hebt.
Goed genoeg. Ik koop 'emquote:Op zondag 15 mei 2016 15:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
"Gewoon een goed ding"
En SD zegt dat over zijn Rotex, Atmoz over zijn GEX125-150
Maar een review ben ik ook benieuwd naar
quote:Op zondag 15 mei 2016 18:19 schreef bluemoon23 het volgende:
Dan ook alleen als schroevendraaier gebruiken en dat lampje eruit rammen, zodat je hem niet meer kan gebruiken as spanningszoeker.
Ik zal eens kijken in de meterkast of ik dat hier ook binnen krijgquote:Op zondag 15 mei 2016 21:17 schreef densmee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet toch makkelijk gaan om hier aan te meten met een spanningszoekertje of alle fase in zijn
quote:
Wij leveren dat aan het netquote:Op zondag 15 mei 2016 21:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken in de meterkast of ik dat hier ook binnen krijg.
http://www.gereedschappro(...)lemhulp-2-stuks/3070quote:Op zondag 15 mei 2016 21:29 schreef derLudolf het volgende:
Hoe heet dat ding op de tweede foto? Das wel handig
Toen ik de prijs zag was het tabblad vrij snel weer gesloten.quote:Op zondag 15 mei 2016 21:30 schreef Atmoz het volgende:
[..]
http://www.gereedschappro(...)lemhulp-2-stuks/3070
Niet naar de rest van dat Woodpeckers spul kijken daar, veel te mooi
Lol. Geen geld voor momenteel. Maar die Mirka komt er nog een keer.quote:Op zondag 15 mei 2016 21:23 schreef Atmoz het volgende:
[..]![]()
![]()
Pics!!
Ik zou vanavond eigenlijk opstap gaan (feestje heet "Atmoz classics") maar heb besloten om toch maar niet te gaan omdat ik morgen/overmorgen nog moet graven voor m'n garage-uitbouw. Dus tickets zojuist verkocht en 't geld gebruikt voor iets anders
![]()
[ afbeelding ]
(600mm versie)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ](600mm versie)
[ afbeelding ]
Nu even een slecht gevoel dat 't feestje niet door gaat, maar binnenkort weer wat mooie speeltjes rijker
Whaha, ja de prijs is inderdaad soms echt iets té.quote:Op zondag 15 mei 2016 21:34 schreef derLudolf het volgende:
Toen ik de prijs zag was het tabblad vrij snel weer gesloten.
Misschien moet je es eens je schoenen een paar maten kleiner kopen. Erg stevig sta je er niet in
Keuzes en prioriteitenquote:Op zondag 15 mei 2016 21:39 schreef Drexciyan het volgende:
Lol. Geen geld voor momenteel. Maar die Mirka komt er nog een keer.
Gisteren een rib uit m'n lijf voor wat deurkrukken en vrij/bezet garnituur. Moest en zou het hebben. Dus voorlopig geen gereedschap
Welke maat heb je?quote:Op zondag 15 mei 2016 21:41 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Whaha, ja de prijs is inderdaad soms echt iets té.
Dat denk ik dan ook steeds, maar als je dan vervolgens die bijbehorende filmpjes kijkt....![]()
Met schoenen heb ik (geregeld) een ander probleem... die hebben ze vaak niet in mijn maat
Wel in rood geanodiseerd aluminiumquote:Op zondag 15 mei 2016 21:52 schreef Makrolon het volgende:
Hmm, wel handige dingen die hoekjes. Wel aan de prijs voor wat t eigenlijk is ja.
winkelhaakje kost tegen de 150 euroquote:Op zondag 15 mei 2016 21:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Toen ik de prijs zag was het tabblad vrij snel weer gesloten.
Misschien moet je es eens je schoenen een paar maten kleiner kopen. Erg stevig sta je er niet in
ja hier ook gewoon stanley of zo.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:03 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb een winkelhaak van ¤30 dat vond ik al duur zat
46-47 daar zijn lang niet alle schoenen in te krijgenquote:
Ach, je kunt ook denken: sommige mensen kopen kunst voor aan de muur (waar je in feite helemaaaal niets aan hebt) voor véél meer geld.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:02 schreef flibber het volgende:
winkelhaakje kost tegen de 150 euro
leuk spul als je interieurbouwer bent in het hele hoge segment :p
grisport gaat tot 48 of zoquote:Op zondag 15 mei 2016 22:12 schreef Atmoz het volgende:
[..]
46-47 daar zijn lang niet alle schoenen in te krijgen
[..]
Ach, je kunt ook denken: sommige mensen kopen kunst voor aan de muur (waar je in feite helemaaaal niets aan hebt) voor véél meer geld.
't Zijn ook een beetje hebbedingen he. Gewoon mooi om te zien, en natuurlijk om mee te werken.
Maar heel veel verschil zal er inderdaad voor mij niet in zitten...
Maat 47 hier. Nooit echt problemen ofzo, Floris van Bommel gaat vaak wel tot maat 12 (47)quote:Op zondag 15 mei 2016 22:12 schreef Atmoz het volgende:
[..]
SPOILER: Zaterdag ook nog een paar gekochtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
http://www.hx-schoenen.nl(...)lasse-2-bescherming/quote:Op zondag 15 mei 2016 22:12 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Dit topic bedoel je ?quote:Op zondag 15 mei 2016 21:58 schreef bleiblei het volgende:
Wel in rood geanodiseerd aluminium. Is nog een topic over gemaakt paar maanden geleden.
Grisport zijn werkschoenen zo te zien, maar daar had ik het niet over.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:16 schreef flibber het volgende:
grisport gaat tot 48 of zo
heb zelf ook maat 47, soms 46 afhankelijk van merk.
Bij van Lier haal ik ze inderdaad vaker.quote:Nette schoenen nu van lier of van bommel.
Kost wat meer maar gaan langer mee en geeeen zweetpoten meer.
Het is inderdaad niet direct nodig, maar wel coolquote:Ik vind het mooi spul maar zolang ik geen keukens ga bouwen onnodig.
Heb wel een festo invalzaag en festo schuurmachines, dat spul is duur maar oh wat werkt dat fijn. dat is zijn geld wel waard.
Nu alleen nog een festo bovenfrees (en deurmallen) en nog een keer een 10v accu schroevertje.
en een brede rolsteiger met werkhoogte 8 meter :p
quote:Op zondag 15 mei 2016 22:37 schreef derLudolf het volgende:
Maat 47 hier. Nooit echt problemen ofzo, Floris van Bommel gaat vaak wel tot maat 12 (47)
Die schoenen zitten echt geweldigIk wil niets anders meer
SPOILER: Zaterdag ook nog een paar gekochtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien dat ik inderdaad ook eens aan de werkschoenen moetquote:Op zondag 15 mei 2016 23:57 schreef Prof_Hoax het volgende:
http://www.hx-schoenen.nl(...)lasse-2-bescherming/
Je wilt nooit meer iets anders. Goddelijke schoen/laarzen (zelfs in hete omstandigheden).
Fijne rits om snel aan en uit te trekken (handig bij een uitruk of als je gruwelijke hekel aan veters hebt), en geweldige bescherming van je enkels.
Ook in jouw maatVeilig, zitten goed en meteen zaag bestendig (klasse 2)
![]()
Ga het me eens bekijken binnenkort.
Volgens mij zag ik hier een tijdje terug van die makkelijke instappers met stalen neuzen.
Das misschien wel super handig voor als ik naar m'n garage "ga" (5 meter verder van m'n woonkamer)
Haha, ik word daar wel genoemd zie ik, maar heb me wijselijk stil gehouden in dat topic, lolquote:Op maandag 16 mei 2016 00:19 schreef bluemoon23 het volgende:
Dit topic bedoel je ?
K&W / Overpriced, nutteloos en belachelijk duur gereedschap/materiaal.![]()
![]()
![]()
Die heb ik ook. Zit best fijn. Niet voor vele uren achter elkaar, maar effe wat schuren ofzo gaat primaquote:Op maandag 16 mei 2016 11:19 schreef bleiblei het volgende:
Wederom lekker eigenwijs (sorry flibber, toch bedankt voor je advies).
Zojuist deze besteld:
[ afbeelding ]
Met wat P2 stoffilters, een A1+formaldehyde (bij MDF zagen) en A2 filter.
Ben nu op zolder aan het slopen en ik merk dat ik sta de hoesten en proesten om de haverklap van de stof die ronddwarrelt. Kan je een fantastische stofzuiger hebben, helpt voor geen meter.
Ziet er mooi uitquote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:21 schreef BBach het volgende:
Een Makita decoupeerzaag nadat mijn prul-bosch het opgegeven heeft.
[ afbeelding ]
Dit huis-tuin-en-keuken exemplaar:quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ziet er mooi uitWat voor Bosch had je?
Aha, de blauwe GST modellen zijn wel goed namelijkquote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:39 schreef BBach het volgende:
[..]
Dit huis-tuin-en-keuken exemplaar:
[ afbeelding ]
Heb er intussen een hekel aan ontwikkeld. Loopwieletje eruit getrild, dat snel-wissel systeem dat steeds uit elkaar valt en rokende koolborstels er nog bij (nu pas echt 'low vibration'). Het is repareerbaar, maar voor wat intensiever gebruik (en daarvoor is het niet echt geschikt) is het gewoon vervelend. Je kan ze niet echt vergelijken natuurlijk.
Ik heb een stuk of 7 toestellen van Bosch waar ik echt wel van tevreden ben en die mijn mishandeling al jaren volhouden, maar ben intussen een Makita-fanboy geworden. Die dingen zitten erg goed in elkaar, zijn robuust en well engineered. Daarmee niet gezegd dat Bosch-blauw of Dewalt oid slecht zouden zijn. Ik kan er gewoon weinig op aanmerken en gebruik nu vooral mijn Makita's het meest.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Aha, de blauwe GST modellen zijn wel goed namelijk
Er zijn wel meer mensen fanboy ergens van hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:00 schreef BBach het volgende:
[..]
Ik heb een stuk of 7 toestellen van Bosch waar ik echt wel van tevreden ben en die mijn mishandeling al jaren volhouden, maar ben intussen een Makita-fanboy geworden. Die dingen zitten erg goed in elkaar, zijn robuust en well engineered. Daarmee niet gezegd dat Bosch-blauw of Dewalt oid slecht zouden zijn. Ik kan er gewoon weinig op aanmerken en gebruik nu vooral mijn Makita's het meest.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:21 schreef BBach het volgende:
Een Makita decoupeerzaag nadat mijn prul-bosch het opgegeven heeft.
[ afbeelding ]
Coolquote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:24 schreef Maquez het volgende:
Gister deze set besteld voor 64,90 incl verzenden op ebay
[ afbeelding ]
Ook nog een lboxx1 via marktplaats gekocht voor 30 euro, dan kan ik verder wat elektrisch materiaal opbergen.
In de Wiha box wil ik RVS schroeven, boutjes, spijkers etc opbergen.
De Wiha set eigenlijk alleen gekocht voor de tangen die ik nodig heb, maar die schroevendraaiers komen ook goed van pas. Torx en inbussleutels die gaan weg want ik heb die mooie gekleurde van Wera
Ach, voor de "heel-soms-thuis-klusser" een leuk ding, maar volgens mij ben jij geen "heel soms" klusser?!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:39 schreef BBach het volgende:
Dit huis-tuin-en-keuken exemplaar:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |