abonnement Unibet Coolblue
pi_162103466
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 19:03 schreef Atmoz het volgende:


Verder....

Wel heel stil hier al 2 dagen... behhh :')
Vandaag verzonden uit Duitsland


  Moderator woensdag 11 mei 2016 @ 22:26:13 #227
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_162103743
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 22:20 schreef eltinio het volgende:

[..]

Vandaag verzonden uit Duitsland


[ afbeelding ]
Dat was stilte voor de storm dus. Veel plezier er mee :Y
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_162107510
Prima zaag, is zo goed als het zelfde als de bejubelde mafell invalzaag. scheelt alleen een stukje knikkers .... Voor de rest houd ik het nog ff op makita blauw :P
pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
  Knikkerking donderdag 12 mei 2016 @ 07:06:54 #229
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_162109485
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 21:52 schreef Vonkenboer het volgende:

Niet iedereen koopt iedere week gereedschap :+
Nou, we zijn hier toch met genoeg man O-)
Er kan best iedere dag wat gekocht worden :P
Men koopt hier soms dingen waarvan ik het bestaan/doel niet van wist, dus het is ook nog eens leerzaam...

quote:
14s.gif Op woensdag 11 mei 2016 22:01 schreef derLudolf het volgende:
Ok, nog even wat melden dan. Vorig weekend deze Unior vijl. De goedkoopste uit het schap gepakt, toen ik de grasmaaier had geslepen bleek een bastaard vijl toch wel een erg grof resultaat te geven. Misschien nog maar even een zoete halen voor als ik iets netjes wil afwerken :Y

[ afbeelding ]
Ik ken het merk niet? Gewoon bij de bouwmarkt uit de ¤ 5,- bak gehaald?
Ga je nooit een goede bastaard nodig hebben dan? :9

quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 22:20 schreef eltinio het volgende:

Vandaag verzonden uit Duitsland

[ afbeelding ]
Haha, ok ok, ik heb niets gezegd O-)
Wat een (extreem) fijne zaag is dat! Een van m'n favoriete Bosch Blauw tools.

Heel veel plezier ermee, maar dat gaat zeker lukken denk ik ^O^

quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 00:14 schreef Cybersijp het volgende:
Prima zaag, is zo goed als het zelfde als de bejubelde Mafell invalzaag. scheelt alleen een stukje knikkers ....
Ik heb geen persoonlijke ervaring met de Mafell, maar ik denk er precies zo over. Ik zou niet weten wat er nog beter aan zou moeten zijn 8-) Misschien mist hij wat opties, maar ik vind 'm voor mij zelf compleet genoeg.

Gisteren heb ik mijn oude Bosch groen PSM160 weggegeven, dus zojuist maar gelijk deze besteld:



Van de week even wat schuurbladen van bij Eco-tools proberen.
pi_162109509
Is die nieuw?? Ik dacht dat Bosch geen Delta had.
  Knikkerking donderdag 12 mei 2016 @ 07:15:43 #231
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_162109517
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 07:12 schreef Makrolon het volgende:
Is die nieuw?? Ik dacht dat Bosch geen Delta had.
Geen idee eigenlijk, maar ik dacht eerlijk gezegd hetzelfde :Y
Dat zal hij wel nieuw zijn ja...
  Moderator donderdag 12 mei 2016 @ 08:55:18 #232
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_162110419
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 07:06 schreef Atmoz het volgende:

Ik ken het merk niet? Gewoon bij de bouwmarkt uit de ¤ 5,- bak gehaald?
Ga je nooit een goede bastaard nodig hebben dan? :9

Nope niet bij de bouwmarkt :N
Geen idee hoe je die winkel noemt, als je hier in de buurt zeggen we dat we naar Tjeerdsma gaan :+ Ze verkopen van alles, werkkleding, grasmaaier, het hele Stihl assortiment hangt aan de muur, muur er tegenover hangt vol Fein, AEG en Hitachi (geen Bosch :( ), bouten, moeten, onderdelen voor landbouwmachines, tuingereedschap, handgereedschap. Wel een leuke winkel dus :Y

Dat Unior hebben ze ook een complete wand van een veel boeren hier hebben ook wel een karretje met dat spul staan. En als ik die website Bekijk denk ik niet dat het eurobakspul is http://www.unior.nl/


Waarom de :9 achter de bastaard? Wat bedoel je daar mee?


quote:
Gisteren heb ik mijn oude Bosch groen PSM160 weggegeven, dus zojuist maar gelijk deze besteld:

[ afbeelding ]

Van de week even wat schuurbladen van bij Eco-tools proberen.
Mooi ding. Succes er mee :)

[ Bericht 6% gewijzigd door derLudolf op 12-05-2016 09:01:04 ]
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_162114363
Unior komt uit Slovenie, bestaat al zowat 100 jaar.
Is wel redelijk spul.
pi_162114884
Ben benieuwd naar die Bosch schuurmachine. Die is volgens mij nog niet lang te koop.

Unior ken ik ook wel. Word bij een rederij die ik ken gebruikt, en niet zuinig mee omgegaan. Alleen de ratels wilden nog weleens kapot gaan. Sleutels enzo bleven gewoon goed.
Lange benen koud hoofd.
  donderdag 12 mei 2016 @ 21:14:25 #235
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_162132023
Leuke machine, die bosch! Wel tof dat je er een delta maar ook een vierkante voet onder kan klikken.

Ikzelf heb geen nieuw gereedschap gekocht, maar wel gereedschap gerelateerd :P .
Een 5-tal trackr's waarvan er 1 a 2 in systainers verstopt worden.


Mocht iemand mijn gereedschap onrechtmatig toe-eigenen, kan ik met een beetje geluk de boel via GPS terugvinden :) .
Het is helaas wel dat ze GPS pingen als ze bij een andere Trackr in de buurt komen, dus hup, koop allemaal van die dingen. Is de kans groter dat je je spullen terug vindt O-) .

De overige 3 gaan aan sleutelbossen en een fiets :Y .
  Knikkerking donderdag 12 mei 2016 @ 21:31:10 #236
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_162133067
quote:
14s.gif Op donderdag 12 mei 2016 08:55 schreef derLudolf het volgende:

Nope niet bij de bouwmarkt :N
Geen idee hoe je die winkel noemt, als je hier in de buurt zeggen we dat we naar Tjeerdsma gaan :+ Ze verkopen van alles, werkkleding, grasmaaier, het hele Stihl assortiment hangt aan de muur, muur er tegenover hangt vol Fein, AEG en Hitachi (geen Bosch :( ), bouten, moeten, onderdelen voor landbouwmachines, tuingereedschap, handgereedschap. Wel een leuke winkel dus :Y
Klinkt inderdaad alsof ik me er niet zo 1,2,3 zou vervelen :)

quote:
Waarom de :9 achter de bastaard? Wat bedoel je daar mee?
Gewoon, omdat ik dacht dat je een echte prul had gekocht, en dat ik wel zou verwachten dat je ooit toch wel een goede bastaardvijl wilde hebben, en het dus gek vond dat je niet meteen een goede had gekocht ;)

quote:
Mooi ding. Succes er mee :)
Thanks 8-)

quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 12:02 schreef Volvoman het volgende:
Ben benieuwd naar die Bosch schuurmachine. Die is volgens mij nog niet lang te koop.
Ik laat m'n ervaring hier wel weten ^O^

quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 21:14 schreef bleiblei het volgende:
Leuke machine, die bosch! Wel tof dat je er een delta maar ook een vierkante voet onder kan klikken.
Ja precies, dat vond ik dus ook handig. Heb deze daarom ook gekocht zonder eerst uren lang reviews te kijken/lezen :P (en ook omdat hij niet zo heel duur was natuurlijk).

quote:
Ikzelf heb geen nieuw gereedschap gekocht, maar wel gereedschap gerelateerd :P .
Een 5-tal trackr's waarvan er 1 a 2 in systainers verstopt worden.
[ afbeelding ]

Mocht iemand mijn gereedschap onrechtmatig toe-eigenen, kan ik met een beetje geluk de boel via GPS terugvinden :) .
Het is helaas wel dat ze GPS pingen als ze bij een andere Trackr in de buurt komen, dus hup, koop allemaal van die dingen. Is de kans groter dat je je spullen terug vindt O-) .

De overige 3 gaan aan sleutelbossen en een fiets :Y .
Ah, mooi spul hoor! Gaaf :7
Maar het werkt dus ook zonder dat er perse "andere" in de buurt zijn?
Er zit dus een simkaartje in?

Ik heb laatst nog wat zwarte Bessey Kliklamps (125 jahre jubileum) weten uit te halen.
Deze zijn van de week gearriveerd *O* Yes! Happy, goed gevoel als je zo'n spul nog weet uit te halen. Echt o-ve-ral gevraagd/gekeken... maar de aanhouder wint :D

Nog 4 van deze fijne/mooie klemmen erbij:

  donderdag 12 mei 2016 @ 21:35:42 #237
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_162133347
Er zit geen simkaart in, maar ze beweren dat in NL ook werkt, dus wellicht hebben ze al iets van een netwerk ofzo. Sowieso communiceren ze onderling.
Dus als je fiets gejat is en die fiets komt in de buurt van iemand met ook een trackr, dan krijg je op jouw app een ping.

Daarnaast heeft ie een bereik van 100m ofzo, dus komt het in mijn geval sowieso van pas omdat ik mijn sleutels nogal vaak kwijt ben :') .
  Knikkerking donderdag 12 mei 2016 @ 21:45:14 #238
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_162134005
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 21:35 schreef bleiblei het volgende:
Er zit geen simkaart in, maar ze beweren dat in NL ook werkt, dus wellicht hebben ze al iets van een netwerk ofzo. Sowieso communiceren ze onderling.
Dus als je fiets gejat is en die fiets komt in de buurt van iemand met ook een trackr, dan krijg je op jouw app een ping.

Daarnaast heeft ie een bereik van 100m ofzo, dus komt het in mijn geval sowieso van pas omdat ik mijn sleutels nogal vaak kwijt ben :') .
Oke, misschien met een soort van Wifi ofzo...
En dat er dan hier en daar van die "moederstations" staan wat wél met simkaart of écht internet zijn uitgerust zodat je daar een bericht van krijgt...
pi_162134597
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 21:31 schreef Atmoz het volgende:

[..]

Klinkt inderdaad alsof ik me er niet zo 1,2,3 zou vervelen :)

[..]

Gewoon, omdat ik dacht dat je een echte prul had gekocht, en dat ik wel zou verwachten dat je ooit toch wel een goede bastaardvijl wilde hebben, en het dus gek vond dat je niet meteen een goede had gekocht ;)

[..]

Thanks 8-)

[..]

Ik laat m'n ervaring hier wel weten ^O^

[..]

Ja precies, dat vond ik dus ook handig. Heb deze daarom ook gekocht zonder eerst uren lang reviews te kijken/lezen :P (en ook omdat hij niet zo heel duur was natuurlijk).

[..]

Ah, mooi spul hoor! Gaaf :7
Maar het werkt dus ook zonder dat er perse "andere" in de buurt zijn?
Er zit dus een simkaartje in?

Ik heb laatst nog wat zwarte Bessey Kliklamps (125 jahre jubileum) weten uit te halen.
Deze zijn van de week gearriveerd *O* Yes! Happy, goed gevoel als je zo'n spul nog weet uit te halen. Echt o-ve-ral gevraagd/gekeken... maar de aanhouder wint :D

Nog 4 van deze fijne/mooie klemmen erbij:

[ afbeelding ]
Ik Ben vooral benieuwd naar dat stoffilter die er bij zit. Die schijnt vd rupes erg goed te zijn en daarom wou ik die ook eigenlijk gaan kopen... Maar blauw is natuurlijk mooier :9
  Moderator donderdag 12 mei 2016 @ 22:06:50 #240
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_162135484
Dat filter zit ook bij de GEX 125-150 (excenter) en daar schijnt ie het goed te doen
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Knikkerking donderdag 12 mei 2016 @ 22:23:17 #241
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_162136728
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 21:53 schreef Makrolon het volgende:

Ik Ben vooral benieuwd naar dat stoffilter die er bij zit. Die schijnt vd rupes erg goed te zijn en daarom wou ik die ook eigenlijk gaan kopen... Maar blauw is natuurlijk mooier :9
Tja, het beste werkt 't natuurlijk met je GAS35L ;)
Voor buiten gewoon (lekker makkelijk) met dat filter, en binnenshuis/garage met je bouwstofzuiger :)


quote:
14s.gif Op donderdag 12 mei 2016 22:06 schreef derLudolf het volgende:
Dat filter zit ook bij de GEX 125-150 (excenter) en daar schijnt ie het goed te doen
Is niet helemaal dezelfde toch? Die op m'n GEX 125-150 is langer en blauw. Hoe hij werkt kan ik me eigenlijk niet zo goed voor de geest halen, ik heb altijd de bouwzuiger eraan hangen...
pi_162137305
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 22:23 schreef Atmoz het volgende:

[..]

Tja, het beste werkt 't natuurlijk met je GAS35L ;)
Voor buiten gewoon (lekker makkelijk) met dat filter, en binnenshuis/garage met je bouwstofzuiger :)

[..]

Is niet helemaal dezelfde toch? Die op m'n GEX 125-150 is langer en blauw. Hoe hij werkt kan ik me eigenlijk niet zo goed voor de geest halen, ik heb altijd de bouwzuiger eraan hangen...
Ja tuurlijk, maar als je dakgoten aan t schuren bent is t wel lekker dat t niet zoveel stoft... En de gas 35 mee omhoog nemen is dan geen optie :p
  donderdag 12 mei 2016 @ 22:32:29 #243
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_162137429
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 22:30 schreef Makrolon het volgende:

[..]

Ja tuurlijk, maar als je dakgoten aan t schuren bent is t wel lekker dat t niet zoveel stoft... En de gas 35 mee omhoog nemen is dan geen optie :p
Daarom festool, slang van 5 meter O+ .

Of ctl-sys kopen :P .
  Moderator donderdag 12 mei 2016 @ 22:33:56 #244
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_162137519
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 22:23 schreef Atmoz het volgende:


Is niet helemaal dezelfde toch? Die op m'n GEX 125-150 is langer en blauw.
Jij zult het weten, want je hebt ze beide ;) In m'n gedachten zien ze er hetzelfde uit
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_162139481
quote:
6s.gif Op donderdag 12 mei 2016 22:32 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Daarom festool, slang van 5 meter O+ .

Of ctl-sys kopen :P .
En dan systainers stapelen om zo bij de dakgoot te komen? :)
  donderdag 12 mei 2016 @ 23:25:43 #246
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_162140160
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 23:10 schreef Scharrelduif het volgende:

[..]

En dan systainers stapelen om zo bij de dakgoot te komen? :)
Whah, dat haal ik wel *) :P .
  Knikkerking vrijdag 13 mei 2016 @ 05:55:47 #247
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_162144399
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 22:30 schreef Makrolon het volgende:

Ja tuurlijk, maar als je dakgoten aan t schuren bent is t wel lekker dat t niet zoveel stoft... En de gas 35 mee omhoog nemen is dan geen optie :p
Ahzo :) had je de "M" moeten kopen ;)
Maar inderdaad, het is fijn om soms wat meer vrijheid te hebben.

quote:
10s.gif Op donderdag 12 mei 2016 22:33 schreef derLudolf het volgende:

Jij zult het weten, want je hebt ze beide ;) In m'n gedachten zien ze er hetzelfde uit
Vandaag eens even een stukje ermee testen ^O^
pi_162146501
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 21:35 schreef bleiblei het volgende:
Er zit geen simkaart in, maar ze beweren dat in NL ook werkt, dus wellicht hebben ze al iets van een netwerk ofzo. Sowieso communiceren ze onderling.
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 21:45 schreef Atmoz het volgende:
Oke, misschien met een soort van Wifi ofzo...
Die dingen zijn niets anders dan kleine bluetooth "beacons". Verder dan een uniek serienummer via bluetooth uitlezen komen ze niet. (ok, ze kunnen nog het knopje en en ledje uitlezen/aansturen)
Alle intelligentie zit in de app. Deze scant continu naar deze bluetooth beacons. Als hij er eentje ziet weet de telefoon waar die is, en aan de hand van de signaalsterkte van het bluetooth apparaatje kan ie benaderen hoe ver weg die is. (Je weet dus geen exacte locatie maar meer een "range" om een locatie heen)

Voor zelf iets terugvinden zijn ze best handig, voor diefstal tracking werkt het alleen als dat specifieke merk/type heel populair is en een hoop mensen die app hebben draaien (wat meestal niet zo is)

Overigens specificeren ze de bluetooth range als "Up to 100ft" oftewel maximaal 30 meter in ideale condities. Als ze ergens in zitten is dat vaak al een stuk minder.

[ Bericht 2% gewijzigd door Nixxor op 13-05-2016 09:48:38 ]
  vrijdag 13 mei 2016 @ 11:06:56 #249
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_162148313
Ah ja, naja is het gelijk stuk minder interessant. Zeker met de wetenschap dat ze niet veelvuldig gebruikt worden in NL ivm. de prijs. Als ze een euro kosten was het denk ik sneller breed ingezet.

Maar goed. Dan gaan ze aan de sleutelbossen. Ook prima :) .
pi_162150609
Net binnengekomen en niet blauw:

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')