Als iemand opeens flauw valt waarom moet die dan verbonden worden? Misschien iets verwond maar in eerste instantie zorg je dat die persoon plat komt te liggen, geen knellende kleding, ademhaling controleren, eventueel stabiele zijligging erna, wonden komen later. Vreemde gang van zaken that's for sure.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
En de man is niet zwaargewond als ie zo op zijn gemak staat te bellen. Er is ook geen sprake van druppels -of plassen bloed om hem heen. Hij staat gewoon te bellen, althans.. hij doet alsof.
In België niet, daar krijg je een sjaal om je nek. Lekker warm.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:30 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Als iemand opeens flauw valt waarom moet die dan verbonden worden? Misschien iets verwond maar in eerste instantie zorg je dat die persoon plat komt te liggen, geen knellende kleding, ademhaling controleren, eventueel satbiele zijligging erna, wonden komen erna wel. Vreemde gang van zaken that's for sure.
Lijkt wel een vergiet. Benieuwd hoe dit weer recht gepraat gaat worden.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
Deze gewonde ook. Ik bedoel... wat hebben ze in godsnaam op zijn hoofd gelegd?
[ afbeelding ]
Ik doe een poging,quote:Op woensdag 20 april 2016 21:45 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Lijkt wel een vergiet. Benieuwd hoe dit weer recht gepraat gaat worden.
Het is ook niet die man, die heeft blond haar de man die daar ligt heeft donker haar.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
En de man is niet zwaargewond als ie zo op zijn gemak staat te bellen. Er is ook geen sprake van druppels -of plassen bloed om hem heen. Hij staat gewoon te bellen, althans.. hij doet alsof.
Van acteurs mag je op zich wel wat beters verwachten dan een vergiet op iemands hoofd.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:45 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Het gaat om een filmpje.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:51 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik doe een poging,
De man heeft hoofdwonden wat ze bedekken zodat niet iedereen dit hoeft te aanschouwen.
En op het moment van het nemen van de foto is de gene die hem helpt extra hulp halen, daarom lijkt het dat de persoon er vergeten bij zit.
Vergeet niet dat een foto een moment opname is, dus een seconde voordat de foto is genomen lag de persoon er misschien niet alleen.
Niet geheel, zo praten jullie over een moment uit een filmpje waar een screenshot/foto/afbeelding van is genomen.quote:
Pfffrrrtt.... nogal zinloos dan hequote:Op woensdag 20 april 2016 22:00 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Niet geheel, zo praten jullie over een moment uit een filmpje waar een screenshot/foto/afbeelding van is genomen.
Op dat geheel plaats ik een reactie.
Als deze aanslag in scene gezet zou ik vanzelfsprekend woedend zijn en m'n vertrouwen in de overheid, de volksvertegenwoordigers waar ik voor gestemd heb en die ik mijn veiligheid toe vertrouw nog meer afnemen. Natuurlijk zou ik dat willen weten. Ik vind je insinuatie dat ik liever wegkijk dan de waarheid te achterhalen schokkend en ook niet terecht. Bedoel je daarmee te zeggen dat ik wegkijk puur omdat ik je mening over de beelden die je hier plaatst niet deelt?quote:Op woensdag 20 april 2016 21:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat mag.
Maar hoe zou jij het vinden als je belazerd zou worden en als zou blijken dat deze aanslag in scène is gezet? Zou je het überhaupt willen weten? Of wellicht sluit je op voorhand uit dat zoiets zou kunnen, want hey.. "Je bent toch immers niet zo dom dat je dat niet zou doorzien?". En ja, dan ga je maar voor alle anomalieën "logische" verklaringen proberen te zoeken omdat je gewoon niet zo in de zeik genomen kúnt worden?
En weer wordt er gepraat over "recht praten", als het enige wat men doet is het geven van logische andere interpretaties van de beelden. Vanwaar toch dat steeds denken in wij en jullie?quote:Op woensdag 20 april 2016 21:45 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Oja, ik was even vergeten dat dit de toon was in false flags topics in BNWquote:Op woensdag 20 april 2016 22:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Pfffrrrtt.... nogal zinloos dan he
Je kunt zelf zien in het filmpje hoe men hem verzorgt.
Ik kan het niet zien, kan iets zijn dat nat gemaakt is om misschien brandwonden te koelen, iets tegen het bloeden? Wat denk jij dat het is?quote:Op woensdag 20 april 2016 21:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
Een 1000-dingendoekje, denk ikquote:Op woensdag 20 april 2016 22:05 schreef manifold het volgende:
[..]
Ik kan het niet zien, kan iets zijn dat nat gemaakt is om misschien brandwonden te koelen, iets tegen het bloeden? Wat denk jij dat het is?
Kom maar gewoon met inhoudelijke posts.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:04 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Oja, ik was even vergeten dat dit de toon was in false flags topics in BNW![]()
Die gewonde ja , alleen die ene vrouw is met haar bezig en de emt komt niet ff kijken ofzoquote:Op woensdag 20 april 2016 21:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
Die zijn te druk met sjaals in de weer.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:24 schreef Summers het volgende:
[..]
Die gewonde ja , alleen die ene vrouw is met haar bezig en de emt komt niet ff kijken ofzo
Hier valt simpelweg niet over te discussiëren. Het kwartje valt, of het valt niet.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:26 schreef manifold het volgende:
Je kan nog zo veel plaatjes en filmpjes plaatsen, maar dat is natuurlijk zinloos als je niet open staat voor andere interpretaties dan je eigen. Je bereikt er namelijk niets mee als elke andere mening wordt weggezet als "rechtpraten wat krom is" gevolgd door enkele smileys. Dit heeft echt op geen enkele manier iets te maken met het voeren van een discussie, eerder vergelijkbaar met een kind wat z'n vingers in z'n oren stopt en heel hard aan het zingen is om de ander niet te horen.
Ontzettend jammer, want ik indien er meer aan het de hand is dan bekend, zal op deze wijze niemand daar achter komen.
Iets met pot en ketel?quote:
quote:Op woensdag 20 april 2016 22:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die zijn te druk met sjaals in de weer.
quote:Op woensdag 20 april 2016 21:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
In België niet, daar krijg je een sjaal om je nek. Lekker warm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |