U vraagt, wij draaien mevrouwquote:Op woensdag 20 april 2016 20:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zie geen tourniquet in die caps en die gif?
Okay, jij wellicht niet. Maar ik word hier continu aangevallen. Ik weet niet of je daar ook blind voor bent?quote:Op woensdag 20 april 2016 20:36 schreef manifold het volgende:
[..]
Pardon? Jij spreekt mij direct aan in een reactie, verwijt mij dingen en ik zou daar niet op morgen reageren? Is het zo confronterend te zien hoe je constant mensen persoonlijk aanvalt terwijl je volgens mij in ieder geval mijzelf daar nooit op hebt kunnen betrappen?
In 't zelfde manier als je bepaalde meningen in MSM forums gaan schrijven of info geven.quote:Op woensdag 20 april 2016 20:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Okay, jij wellicht niet. Maar ik word hier continu aangevallen. Ik weet niet of je daar ook blind voor bent?
Ik weet niet wat ik daar uberhaupt mee te maken heb dus ik weet niet hoe je verwacht dat ik hierop reageer?quote:Op woensdag 20 april 2016 20:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Okay, jij wellicht niet. Maar ik word hier continu aangevallen. Ik weet niet of je daar ook blind voor bent?
Op basis van deze beelden kunnen jij en ik alleen maar speculeren. Misschien was de man al gewond toen hij telefoneerde maar raakte hij in shock? Misschien is de man flauwgevallen. Ik weet het niet, maar ik zie niet als enige mogelijkheid achter deze beelden dat het een acteur moet zijn geweest.quote:Op woensdag 20 april 2016 20:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien mevrouw
Hier vraagt de vrouw met het felle rode jasje er om:
[ afbeelding ]
En hier gaat de sjaal naar de man:
[ afbeelding ]
Dus we zijn het er sowieso over eens dat het dezelfde man is?
Ah, ok, sjaal is automagisch tourniquet. Die andere man zit er ook nog naast toch? En nee, ik kan echt niet zeggen dat het dezelfde man is.quote:Op woensdag 20 april 2016 20:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien mevrouw
Hier vraagt de vrouw met het felle rode jasje er om:
[ afbeelding ]
En hier gaat de sjaal naar de man:
[ afbeelding ]
Dus we zijn het er sowieso over eens dat het dezelfde man is?
Dat idee had ik ook. Maar dat is natuurlijk niet spannend genoeg.quote:Op woensdag 20 april 2016 20:26 schreef mootie het volgende:
Ik begin wel. De man werd ineens onwel en werd daar neergezet, naast die andere man.
Wat een agressie toch. Waarom?quote:Op woensdag 20 april 2016 20:42 schreef Tingo het volgende:
[..]
Heb ik vaker gehoord.
I don't really fckin care what certain people think anymore.
Misschien zijn die mensen in shock.Ze hebben net iets vreselijks meegemaakt.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
De racefietser verzorgt hier een man met een dodelijke vleeswond aan het onderbeen. Slagaderlijk. Hij drukt de wond met 1 hand dicht maar besluit er een 2de bij te voegen. Een kwestie van leven en dood. De omstanders geven geen neuk:
[ afbeelding ]
Opeens komt de vrouw met de rode jas zich er mee bemoeien en rukt iemand een sjaal van de nek:
[ afbeelding ]__!!
Ofwel...je kunt blijven recht lullen wat zo krom is als een banaan.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:01 schreef mootie het volgende:
We zouden dan ook kunnen zeggen dat je hem ziet telefoneren met rechts, linkerarm is niet in beeld. Hij zou daar een wond kunnen hebben. Of hij werd niet lekker. Of duizelig. Of of of nog van alles.
Ja hoor, Lavenderr. Lekker blijven ontkennen dat er geen hol klopt van die hele scène.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien zijn die mensen in shock.Ze hebben net iets vreselijks meegemaakt.
De vrouw met de sjaal komt in actie, waarom is dat dan weer verdacht?
Nee, wat anderen en ik aangeven is dat er heel veel verschillende scenario's denkbaar zijn. Niet alleen maar de juiste (echt) en de onjuiste (nep). JIj houdt je alleen maar vast aan één interpretatie van deze en andere beelden. Namelijk, "het is nep".quote:Op woensdag 20 april 2016 21:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ofwel...je kunt blijven recht lullen wat zo krom is als een banaan.
Ik heb het donkerbruine vermoeden dat jij je gek zit te lachen achter je computer. Al die mensen die happen.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja hoor, Lavenderr. Lekker blijven ontkennen dat er geen hol klopt van die hele scène.
Breder willen denken? Ik zie ontzettende onzin voor mijn neus en dan moet ik maar "breder willen denken" om die totale onzin maar tot iets te verklaren dat er niet is? Sorry, daar doe ik niet aan mee.quote:Op woensdag 20 april 2016 20:58 schreef manifold het volgende:
[..]
Op basis van deze beelden kunnen jij en ik alleen maar speculeren. Misschien was de man al gewond toen hij telefoneerde maar raakte hij in shock? Misschien is de man flauwgevallen. Ik weet het niet, maar ik zie niet als enige mogelijkheid achter deze beelden dat het een acteur moet zijn geweest.
Nogmaals, ik claim nergens te weten wat er precies wel te zien is in de verschillende beelden en foto's die hier geplaatst worden. Ik kan vaak verschillende scenario's bedenken of verzinnen. Het zijn echter vaak anderen die zich meteen aan theorie vastgrijpen en niet breder willen denken: "het is een pop", "het is een acteur"...etc
Grappig hoor.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:12 schreef mootie het volgende:
Als je al niet ziet dat het geen racefiets is, dan wordt het lastig.
Ja hallo, het gaat blijkbaar allemaal om details. Maar dit geldt dan weer niet?quote:
Omdat dat het ook is. 100% overtuigd hier.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:07 schreef manifold het volgende:
[..]
Nee, wat anderen en ik aangeven is dat er heel veel verschillende scenario's denkbaar zijn. Niet alleen maar de juiste (echt) en de onjuiste (nep). JIj houdt je alleen maar vast aan één interpretatie van deze en andere beelden. Namelijk, "het is nep".
En dat is jouw goed recht om tot die conclusie te komen, ik mag het met je oneens zijn en dat onderbouwen met mijn eigen standpunten en kritiek hebben op de manier waarop anderen hun mening onderbouwen.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Omdat dat het ook is. 100% overtuigd hier.
Dat mag.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:17 schreef manifold het volgende:
[..]
En dat is jouw goed recht om tot die conclusie te komen, ik mag het met je oneens zijn en dat onderbouwen met mijn eigen standpunten en kritiek hebben op de manier waarop anderen hun mening onderbouwen.
Waar gaat 't allemaal over.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb het donkerbruine vermoeden dat jij je gek zit te lachen achter je computer. Al die mensen die happen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |