SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Ben jij zo vroeg of heb je de nacht overgeslagenquote:
Vroeg, ik ben om 4 uur opgestaan, maar ik denk dat ik toch weer ff een uurtje plat ga nu.quote:Op dinsdag 19 april 2016 07:23 schreef just me het volgende:
[..]
Ben jij zo vroeg of heb je de nacht overgeslagen
dat zou ik zeker doenquote:Op dinsdag 19 april 2016 07:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Vroeg, ik ben om 4 uur opgestaan, maar ik denk dat ik toch weer ff een uurtje plat ga nu.
ik las het is fluitweerquote:Op dinsdag 19 april 2016 07:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De barometer stond op mooi en het is flutweer.Naja, koffie smaakt er niet minder om.
![]()
Goedemorgen!
Het is de schuld van Madquote:Op dinsdag 19 april 2016 07:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ja, dat thema blijft lang hangen.
Tot later, just me.quote:Op dinsdag 19 april 2016 07:44 schreef just me het volgende:
![]()
de werkdag moet weer begonnen worden, directeur is de hele dag druk dus
Môgge, Luckyquote:
Je hebt de garage gekocht?quote:Op dinsdag 19 april 2016 09:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Garage belde net, niets schokkends te vinden aan de Smart, alleen voorbanden vervangen. Was een goede aankoop dus.![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2016 09:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Garage belde net, niets schokkends te vinden aan de Smart, alleen voorbanden vervangen. Was een goede aankoop dus.![]()
En hoe jong was jij ook alweer?quote:Op dinsdag 19 april 2016 09:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zit in de Thunderdome map te bladeren, wat een bocht zeg.Van 6 CD's zijn er welgeteld 2 nummers, die mwoah... zijn.
welke dan?quote:Op dinsdag 19 april 2016 09:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zit in de Thunderdome map te bladeren, wat een bocht zeg.Van 6 CD's zijn er welgeteld 2 nummers, die mwoah... zijn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
kuch!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kuch!Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
elleuwquote:
Eentje ligt al in de prullenbak en deze is nu over omdat er wel een lekkere stamp in zit: Salee - Monological Destruction.quote:Op dinsdag 19 april 2016 09:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
welke dan?![]()
EN Thunderdome, wat was dat goed vroeger..
Goed exportproduct wel
Mooie leeftijdquote:
even geleden wel jaquote:
En dan muziek van Thunderdome nog goed vinden.quote:
Dat hoor je vaker ja.quote:Op dinsdag 19 april 2016 09:46 schreef Melting het volgende:
[..]
En dan muziek van Thunderdome nog goed vinden.Had ik niet verwacht.
quote:
Kolere zeg!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |