SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
50k is wel heel miezerigquote:Op maandag 18 april 2016 22:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Serieus
The International is 18 mio met Dota 2
Belastingen eraf.quote:
watsdezequote:Op maandag 18 april 2016 22:58 schreef supersof het volgende:
[..]
nou nee
typ zou mij niet doen dat weet ik nu al
is toch zoquote:
Kleine voeten hequote:Op maandag 18 april 2016 23:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sof weet dat je niet hard genoeg bent voor haar
Ik ben dan jeux de boulequote:Op maandag 18 april 2016 23:02 schreef supersof het volgende:
https://www.facebook.com/events/492138490974985/
komen jullie ook?
Voor me vrouwtje, die heb nog al wat te stellen,quote:
nee hoorquote:Op maandag 18 april 2016 23:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat zegt ze omdat ze wil horen dat je haar wel zou doen
dat valt nog best meequote:
ik ga naar het evenement bier gooien naar ronnie Flexquote:Op maandag 18 april 2016 23:02 schreef supersof het volgende:
https://www.facebook.com/events/492138490974985/
komen jullie ook?
Ga er even serieus op in anders.quote:Op maandag 18 april 2016 23:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat valt nog best mee
ooit eens een paar airmax gehad, maar dan leek ik echt zo een hobbit omdat die dingen zo tering groot zijn
Die dingen zijn dan ook bruut lomp. Zelfde hebben sommige New Balance modellenquote:Op maandag 18 april 2016 23:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat valt nog best mee
ooit eens een paar airmax gehad, maar dan leek ik echt zo een hobbit omdat die dingen zo tering groot zijn
sofgodin weet dat ik zulke dingen niet zou zeggenquote:Op maandag 18 april 2016 23:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat zegt ze omdat ze wil horen dat je haar wel zou doen
dat is zeker te ver weg voor mijquote:Op maandag 18 april 2016 23:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ga naar het evenement bier gooien naar ronnie Flex
jaquote:
new balancequote:Op maandag 18 april 2016 23:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Die dingen zijn dan ook bruut lomp. Zelfde hebben sommige New Balance modellen
Past wel bij mijn lompe lichaamsbouwquote:Op maandag 18 april 2016 23:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Die dingen zijn dan ook bruut lomp. Zelfde hebben sommige New Balance modellen
ik ken iemand die sex heeft gehad met ronnie flexquote:Op maandag 18 april 2016 23:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ga naar het evenement bier gooien naar ronnie Flex
New Balance zitten gewoon super chill en daar kun je ook echt een hele dag op lopen en mee wandelen enzoquote:Op maandag 18 april 2016 23:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja
[..]
new balance
ik snap de hype niet
tering islamquote:Op maandag 18 april 2016 23:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Nu roept ie mensen op niet meer zijn muziek te luisteren
Jammer.
sterkte voor diegenequote:Op maandag 18 april 2016 23:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ken iemand die sex heeft gehad met ronnie flex
hij hield zijn zonnebril op tot het licht uit ging
flexgod
Vinnie Paz solo sowieso veel beter.quote:
Gelukkig weet ik nu wat dat betekentquote:Op maandag 18 april 2016 23:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja bij mij in de buurt
Hoop op robbertje matten met ronnie
IT is baas jaquote:
vinnie paz ookquote:Op maandag 18 april 2016 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vinnie Paz solo sowieso veel beter.
Sowieso goede zin dat je je zelf moet bewapenenquote:
Dat is iets uit de achterhoek ofzo die richtingquote:Op maandag 18 april 2016 23:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik nu wat dat betekent
oh dan ken ik het alsnog nietquote:Op maandag 18 april 2016 23:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat is iets uit de achterhoek ofzo die richting
mooi???quote:
De enige waarmee ik ooit heb gevochten zijn mijn broertjes. Maar dat kan nu ook niet meer.quote:Op maandag 18 april 2016 23:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
nooit matten met mensen uit dezelfde regio
Ik zeg het je maar
Had je Joshua gezien lolquote:
negerwatquote:Op maandag 18 april 2016 23:13 schreef supersof het volgende:
[..]
mooi???
moet 8:30 op school zijn en dan moet ik zo vroeg op
Jawel hoorquote:
lekker onder elkaar knokken dorp tegen dorpquote:Op maandag 18 april 2016 23:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
nooit matten met mensen uit dezelfde regio
Ik zeg het je maar
ik 1x uit verdediging voor vriendin van iemandquote:Op maandag 18 april 2016 23:14 schreef supersof het volgende:
[..]
De enige waarmee ik ooit heb gevochten zijn mijn broertjes. Maar dat kan nu ook niet meer.
8:30 op school betekent 7:16 de trein.quote:
gebeurt niet meerquote:Op maandag 18 april 2016 23:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
lekker onder elkaar knokken dorp tegen dorp
elkaar de stamkroeg uit slaan
mongolengod
waarom woon je zo ver van je schoolquote:Op maandag 18 april 2016 23:16 schreef supersof het volgende:
[..]
8:30 op school betekent 7:16 de trein.
En ik lig altijd nog even in bed voordat ik eruit ga dus zet de wekker wat eerder
ja is gewoon kut dat ik nog met de bus moet, want met de trein naar Utrecht zelf is het maar 37 minuten.quote:
whyyyquote:Op maandag 18 april 2016 23:17 schreef supersof het volgende:
[..]
ja is gewoon kut dat ik nog met de bus moet, want met de trein naar Utrecht zelf is het maar 37 minuten.
Maar ik wil niet in Utrecht wonen
Lijkt me wel wat teveel van het goede ook eerlijk gezegd hoorquote:Op maandag 18 april 2016 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
En Fury vecht de 9e tegen Klitschko.
Fury wil dan wel 2 gevechten doen maar is slecht voor je payday man
Geen leuke stadquote:
ik ga volgend weekend naar arnhemquote:Op maandag 18 april 2016 23:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Geen leuke stad
Heb nu alles hier in Arnhem
Ja, en als je dan van hem wint heeft ie altijd excuusje.quote:Op maandag 18 april 2016 23:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat teveel van het goede ook eerlijk gezegd hoor
Wat kom je hier doen?quote:
Kijk Elan, die gaan ze echt MAXIMAAL hypen en ergens in 2017 zetten hoorquote:Joshua's promoter Eddie Hearn has claimed a meeting between Fury and his charge would generate £40m, with both fighters picking up in excess of £10m.
lolquote:
een vriendin geeft een feestjequote:Op maandag 18 april 2016 23:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat kom je hier doen?
De mooiste Pathe bioscoop bezoeken?
Ja viel te verwachten.quote:Op maandag 18 april 2016 23:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kijk Elan, die gaan ze echt MAXIMAAL hypen en ergens in 2017 zetten hoor
slaap lekkerquote:
Fury op punten sowieso.quote:Op maandag 18 april 2016 23:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja viel te verwachten.
Maar gaat geen KO worden gewoon compromis op punten of zo.
omg cachetquote:
Eens.quote:Op maandag 18 april 2016 23:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Fury gaat Klitschko wel KO'en denk ik.
Oude man.
Dat is normaal ja.quote:Op maandag 18 april 2016 23:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
geen idee
wilde 50 euro eraf halen en nu moest ik ineens allemaal documenten opsturen
Iedere bookmaker doet dat bijna. Zeker als je wat wint.quote:
hmmmquote:Op maandag 18 april 2016 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iedere bookmaker doet dat bijna. Zeker als je wat wint.
Heb eje geluk gehad.quote:Op maandag 18 april 2016 23:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
hmmm
nog nooi gedaan
en toch al wat terug gestort over de jaren heen
Ik heb deze seizoen 1 bet op voetbal gezet.quote:Op maandag 18 april 2016 23:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
met jouw manier van denken niet onverstandig
Jammer Sof.quote:Op maandag 18 april 2016 23:28 schreef supersof het volgende:
ik word denk ik zieken dat terwijl ik bijna vakantie heb
Ja irritant johquote:
Wel redelijk.quote:Op maandag 18 april 2016 23:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja irritant joh
Moet na elke maaltijd nog die spuit gebruiken
Is toch gek. al meer dan een maand geleden gebeurd
en bij jou?
Ik kan gelukkig wel weer alles etenquote:Op maandag 18 april 2016 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel redelijk.
Alleen harde dingen eet ik slecht
jij slikt ook alles?quote:Op maandag 18 april 2016 23:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kan gelukkig wel weer alles eten
dude waar haal je dit opeens vandaanquote:
Mortaxx wordt erg vervelend van zn werkloosheid.quote:Op maandag 18 april 2016 23:33 schreef supersof het volgende:
[..]
dude waar haal je dit opeens vandaan
quote:Op maandag 18 april 2016 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mortaxx wordt erg vervelend van zn werkloosheid.
oh is dat hetquote:Op maandag 18 april 2016 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik lach nu hardopquote:Op maandag 18 april 2016 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Goed man.quote:
Niks mis meequote:Op maandag 18 april 2016 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Goed man.
Maar ik ga nog even lekker op het bankie tv kijken.
Fijne avond, leuk dat je er bent JR
gadver waaromquote:
bahquote:Op maandag 18 april 2016 23:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kwam van wc, ging zitten en toen kwam er nog een beetje uit
quote:
quote:Op maandag 18 april 2016 23:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kwam van wc, ging zitten en toen kwam er nog een beetje uit
hey amaquote:
misschien is ie er nogquote:
Nah, hij gaat altijd vroeg naar bed tegenwoordigquote:
Ohquote:Op maandag 18 april 2016 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, hij gaat altijd vroeg naar bed tegenwoordig
Vroeg op morgen?quote:
ja heel ergquote:
Ik zit in een mooi vakantie huisje in Limburg met mijn vrouwtje pik.quote:Op maandag 18 april 2016 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, hij gaat altijd vroeg naar bed tegenwoordig
quote:
Goed hoor.quote:Op maandag 18 april 2016 23:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zit in een mooi vakantie huisje in Limburg met mijn vrouwtje pik.
Lekker genieten.
Ja eigenlijk welquote:
En je dagelijkse activiteiten natuurlijkquote:Op dinsdag 19 april 2016 00:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel![]()
maar ik heb laatst geleerd dat dat hoort bij deze leeftijdsfase. Dus het mag
je eigen of buurvrouwquote:Op maandag 18 april 2016 23:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zit in een mooi vakantie huisje in Limburg met mijn vrouwtje pik.
Lekker genieten.
Weert.quote:
Heb je daar nou weer te zoeken danquote:
Ja I guessquote:Op dinsdag 19 april 2016 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En je dagelijkse activiteiten natuurlijk![]()
met school/werk heb je wel meer uur nodig normaal gesproken
Eigen, buurvrouw is druk met tentamens heeft laatst wel der excuses aangeboden dat ze zo druk was de laatste tijd beetje onverwacht had er geen erg in.quote:
In je studie bedoel je? Of vroeg opstaan?quote:Op dinsdag 19 april 2016 00:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja I guess
Heb er echt totaal GEEN zin meer in
Mooi Roompot parkje hoor deze week brouwerij bezoeken even bij Xtremerides langs in Sittard.quote:Op dinsdag 19 april 2016 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je daar nou weer te zoeken dan
Kan je beter naar Valkenburg ofzo
wat doe jij met je buurvrouw dan?quote:Op dinsdag 19 april 2016 00:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eigen, buurvrouw is druk met tentamens heeft laatst wel der excuses aangeboden dat ze zo druk was de laatste tijd beetje onverwacht had er geen erg in.
Beidequote:Op dinsdag 19 april 2016 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In je studie bedoel je? Of vroeg opstaan?
Hoelang moet je nog?quote:
een periode echt lesquote:
Naja stage is meestal wel leukquote:Op dinsdag 19 april 2016 00:08 schreef supersof het volgende:
[..]
een periode echt les
dan een jaar stage
dan minor
dan scriptie
nog twee jaar eigenlijk
Wijn drinken en jointjes roken niks geks eigenlijk.quote:
Hm okequote:Op dinsdag 19 april 2016 00:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wijn drinken en jointjes roken niks geks eigenlijk.
Trustenquote:
droog brood pasta ketchupquote:Op dinsdag 19 april 2016 00:24 schreef Fok-it het volgende:
Wtf
Je afvragen hoe je moet eten met 7 euro voor 2 dagen?Echt wtf
Niet eens droog broodquote:
Ja ik ook hoor, nou ja niet altijd. Maar de ekte ekte die hards zouden het wel kunnen denk ikquote:Op dinsdag 19 april 2016 00:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik gaf dat wel per dag uit. Wel meer. Nog meer als je alcohol meerekent
Iedere dag drie keer maaltijd van euro per stuk is niet fijn reizen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor, nou ja niet altijd. Maar de ekte ekte die hards zouden het wel kunnen denk ikBeetje rijst met fruit.
Maar als je gewoon lekker wilt eten met een biertje wel paar euro ja
voor ontbijtje betaalde ik meestal 2-3 euro in restaurantquote:Op dinsdag 19 april 2016 00:35 schreef Fok-it het volgende:
Heb het ook een keer aan ontbijt uitgegeven zoveel
Dan krijg je meteen ook wel aardig veel ook
Ja in Nederland is dat duur jaquote:Op dinsdag 19 april 2016 00:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Iedere dag drie keer maaltijd van euro per stuk is niet fijn reizen.
Ik zag vandaag pad Thai bij restaurantje. 11 euro
Heb het ook weleens inclusief gehad ja.quote:Op dinsdag 19 april 2016 00:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
voor ontbijtje betaalde ik meestal 2-3 euro in restaurant
Daarom hostel met ontbijt inclusief nemen
nooit gehadquote:Op dinsdag 19 april 2016 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb het ook weleens inclusief gehad ja.
Gewoon toast met pindakaas in Thailand eten, goed hoor
Of gewoon Macciequote:Op dinsdag 19 april 2016 00:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nooit gehad
Vaak gewoon eitje of banana pancakes
Noodlesoup als ontbijt vind ik niets
Ben je toch ookquote:Op dinsdag 19 april 2016 00:58 schreef Mortaxx het volgende:
Ik sherlock net en er is flink geroddeld
Jij noemde mij smeerlap fokkie
was in het negersex topicquote:Op dinsdag 19 april 2016 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je toch ook
Nee link eenskan me niet meer herinneren
ik ben tjacka ben alleen mijn ww en emailadres kwijtquote:
Ga je weer foto's ronddmen?quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:07 schreef Nouri het volgende:
[..]
ik ben tjacka ben alleen mijn ww en emailadres kwijt
en ik mis fok
goed, je krijgt nog geld van mijquote:
ik heb nu de smoes dat ik niet kan zien wat je rekeningnummer isquote:Op dinsdag 19 april 2016 15:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja klaploper. Wanneer kom je eens over de brug met je loze beloftes?
De vorige keer dat ik je mijn rekeningnummer gaf kwam je met een andere smoes op de proppen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:36 schreef Nouri het volgende:
[..]
ik heb nu de smoes dat ik niet kan zien wat je rekeningnummer is
Ik ben dol op ontwijken. Op 10 euro kan ik immers een weekend teren.quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik je mijn rekeningnummer gaf kwam je met een andere smoes op de proppen.
Een echte jood zonder ruggengraat dus.quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:40 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ik ben dol op ontwijken. Op 10 euro kan ik immers een weekend teren.
nahhquote:
Oh, jammerquote:
ja hequote:
wie ben jijquote:
oh ga dan maar weerquote:
hoi mortaxquote:
hey schatquote:
dat is spaans voor chili met vleesquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:31 schreef supersof het volgende:
[..]
hoi mortax
Ik heb net Chili con carne gegeten![]()
ja kloptquote:
goed, ben nu bij mijn oudersquote:
jij bent zelf viesquote:
omdat je mij altijd trolltquote:
echt welquote:
ik ben een zeer serieuze jongen gewordenquote:
grapje zekerquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:42 schreef Nouri het volgende:
[..]
ik ben een zeer serieuze jongen geworden
tjacka is geen concurrent hoorquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:55 schreef Mortaxx het volgende:
Ik geloof tjacka
Hij is nu zelfs zo srs dat hij klaar is voor huisje boompje beestje. Elan heeft er een concurrent bij
nee helemaal niksquote:
geen ideequote:
je mag wel mijn account gebruikenquote:
quote:
ik ben liefquote:
hoi KSquote:
Te druk met verhuizing bezig geweestquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Divje heb je je ejaculaat nog opgemeten?
Okequote:
Hallo Sofje.quote:
Ik miste gisteren de lepelquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Te druk met verhuizing bezig geweest
Maar kan er nu wel eens mee beginnen ja
Awwquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hallo Sofje.
Hoe is het met je?
[..]
Ik miste gisteren de lepel
Op de grond.quote:
Dan kon je het toch opscheppen met je lepeltje?quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op de grond.
Was wel meer dan theelepel. Maar iets minder dan eetlepel.
Dat vergat ik.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Dan kon je het toch opscheppen met je lepeltje?
Ahja, begrijpelijk.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat vergat ik.
Ik wilde eigenlijk zo snel mogelijk opruimen en aankleden zodat de buren me niet zouden zien
Soms. Hangt er van af of het een vluggertje is of dat ik er uitgebreid voor ga zitten.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahja, begrijpelijk.
Kleed jij je helemaal uit als je er een rukje aan geeft?
Zo herkenbaar.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Soms. Hangt er van af of het een vluggertje is of dat ik er uitgebreid voor ga zitten.
Als je bezig bent en hebt niks om het op te vangen, is het wel lastig soms.quote:
Voorbereiding Kaneel, ik heb het idee dat je dit onderzoek niet geheel serieus neemt.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je bezig bent en hebt niks om het op te vangen, is het wel lastig soms.
Sorryquote:Op dinsdag 19 april 2016 21:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Voorbereiding Kaneel, ik heb het idee dat je dit onderzoek niet geheel serieus neemt.
Een paar keer gebruikt, maar mee gestopt inmiddels.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Oké mooi.Jij gebruikte toch altijd joylent?
was er benieuwd naar, en ik zag dat de shotjesbar hier nu ook joylent cocktails heeftquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een paar keer gebruikt, maar mee gestopt inmiddels.
Hoezo?
quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
was er benieuwd naar, en ik zag dat de shotjesbar hier nu ook joylent cocktails heeftMoest even aan jou denken
Voornamelijk KLB SC, daar accepteren ze me nog.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]lief.
Lang niet gezien. Waar hang je tegenwoordig rond
Je hebt altijd een plek in mijn hart tochquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
Voornamelijk KLB SC, daar accepteren ze me nog.
Ooh, dan kan ik daar ook nog rondhangen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt altijd een plek in mijn hart toch
Altijd.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ooh, dan kan ik daar ook nog rondhangen.
Hoi crackje.quote:
Joylent heeft een smaakje? Of watquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/joylentshake/videos/1792645757630486/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |