SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
50k is wel heel miezerigquote:Op maandag 18 april 2016 22:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Serieus
The International is 18 mio met Dota 2
Belastingen eraf.quote:
watsdezequote:Op maandag 18 april 2016 22:58 schreef supersof het volgende:
[..]
nou nee
typ zou mij niet doen dat weet ik nu al
is toch zoquote:
Kleine voeten hequote:Op maandag 18 april 2016 23:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sof weet dat je niet hard genoeg bent voor haar
Ik ben dan jeux de boulequote:Op maandag 18 april 2016 23:02 schreef supersof het volgende:
https://www.facebook.com/events/492138490974985/
komen jullie ook?
Voor me vrouwtje, die heb nog al wat te stellen,quote:
nee hoorquote:Op maandag 18 april 2016 23:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat zegt ze omdat ze wil horen dat je haar wel zou doen
dat valt nog best meequote:
ik ga naar het evenement bier gooien naar ronnie Flexquote:Op maandag 18 april 2016 23:02 schreef supersof het volgende:
https://www.facebook.com/events/492138490974985/
komen jullie ook?
Ga er even serieus op in anders.quote:Op maandag 18 april 2016 23:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat valt nog best mee
ooit eens een paar airmax gehad, maar dan leek ik echt zo een hobbit omdat die dingen zo tering groot zijn
Die dingen zijn dan ook bruut lomp. Zelfde hebben sommige New Balance modellenquote:Op maandag 18 april 2016 23:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat valt nog best mee
ooit eens een paar airmax gehad, maar dan leek ik echt zo een hobbit omdat die dingen zo tering groot zijn
sofgodin weet dat ik zulke dingen niet zou zeggenquote:Op maandag 18 april 2016 23:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat zegt ze omdat ze wil horen dat je haar wel zou doen
dat is zeker te ver weg voor mijquote:Op maandag 18 april 2016 23:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ga naar het evenement bier gooien naar ronnie Flex
jaquote:
new balancequote:Op maandag 18 april 2016 23:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Die dingen zijn dan ook bruut lomp. Zelfde hebben sommige New Balance modellen
Past wel bij mijn lompe lichaamsbouwquote:Op maandag 18 april 2016 23:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Die dingen zijn dan ook bruut lomp. Zelfde hebben sommige New Balance modellen
ik ken iemand die sex heeft gehad met ronnie flexquote:Op maandag 18 april 2016 23:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ga naar het evenement bier gooien naar ronnie Flex
New Balance zitten gewoon super chill en daar kun je ook echt een hele dag op lopen en mee wandelen enzoquote:Op maandag 18 april 2016 23:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja
[..]
new balance
ik snap de hype niet
tering islamquote:Op maandag 18 april 2016 23:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Nu roept ie mensen op niet meer zijn muziek te luisteren
Jammer.
sterkte voor diegenequote:Op maandag 18 april 2016 23:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ken iemand die sex heeft gehad met ronnie flex
hij hield zijn zonnebril op tot het licht uit ging
flexgod
Vinnie Paz solo sowieso veel beter.quote:
Gelukkig weet ik nu wat dat betekentquote:Op maandag 18 april 2016 23:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja bij mij in de buurt
Hoop op robbertje matten met ronnie
IT is baas jaquote:
vinnie paz ookquote:Op maandag 18 april 2016 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vinnie Paz solo sowieso veel beter.
Sowieso goede zin dat je je zelf moet bewapenenquote:
Dat is iets uit de achterhoek ofzo die richtingquote:Op maandag 18 april 2016 23:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik nu wat dat betekent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |