ja is gewoon kut dat ik nog met de bus moet, want met de trein naar Utrecht zelf is het maar 37 minuten.quote:
whyyyquote:Op maandag 18 april 2016 23:17 schreef supersof het volgende:
[..]
ja is gewoon kut dat ik nog met de bus moet, want met de trein naar Utrecht zelf is het maar 37 minuten.
Maar ik wil niet in Utrecht wonen
Lijkt me wel wat teveel van het goede ook eerlijk gezegd hoorquote:Op maandag 18 april 2016 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
En Fury vecht de 9e tegen Klitschko.
Fury wil dan wel 2 gevechten doen maar is slecht voor je payday man
Geen leuke stadquote:
ik ga volgend weekend naar arnhemquote:Op maandag 18 april 2016 23:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Geen leuke stad
Heb nu alles hier in Arnhem
Ja, en als je dan van hem wint heeft ie altijd excuusje.quote:Op maandag 18 april 2016 23:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat teveel van het goede ook eerlijk gezegd hoor
Wat kom je hier doen?quote:
Kijk Elan, die gaan ze echt MAXIMAAL hypen en ergens in 2017 zetten hoorquote:Joshua's promoter Eddie Hearn has claimed a meeting between Fury and his charge would generate £40m, with both fighters picking up in excess of £10m.
lolquote:
een vriendin geeft een feestjequote:Op maandag 18 april 2016 23:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat kom je hier doen?
De mooiste Pathe bioscoop bezoeken?
Ja viel te verwachten.quote:Op maandag 18 april 2016 23:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kijk Elan, die gaan ze echt MAXIMAAL hypen en ergens in 2017 zetten hoor
slaap lekkerquote:
Fury op punten sowieso.quote:Op maandag 18 april 2016 23:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja viel te verwachten.
Maar gaat geen KO worden gewoon compromis op punten of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |