tjacka is geen concurrent hoorquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:55 schreef Mortaxx het volgende:
Ik geloof tjacka
Hij is nu zelfs zo srs dat hij klaar is voor huisje boompje beestje. Elan heeft er een concurrent bij
nee helemaal niksquote:
geen ideequote:
je mag wel mijn account gebruikenquote:
quote:
ik ben liefquote:
hoi KSquote:
Te druk met verhuizing bezig geweestquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Divje heb je je ejaculaat nog opgemeten?
Okequote:
Hallo Sofje.quote:
Ik miste gisteren de lepelquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Te druk met verhuizing bezig geweest
Maar kan er nu wel eens mee beginnen ja
Awwquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hallo Sofje.
Hoe is het met je?
[..]
Ik miste gisteren de lepel
Op de grond.quote:
Dan kon je het toch opscheppen met je lepeltje?quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op de grond.
Was wel meer dan theelepel. Maar iets minder dan eetlepel.
Dat vergat ik.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Dan kon je het toch opscheppen met je lepeltje?
Ahja, begrijpelijk.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat vergat ik.
Ik wilde eigenlijk zo snel mogelijk opruimen en aankleden zodat de buren me niet zouden zien
Soms. Hangt er van af of het een vluggertje is of dat ik er uitgebreid voor ga zitten.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahja, begrijpelijk.
Kleed jij je helemaal uit als je er een rukje aan geeft?
Zo herkenbaar.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Soms. Hangt er van af of het een vluggertje is of dat ik er uitgebreid voor ga zitten.
Als je bezig bent en hebt niks om het op te vangen, is het wel lastig soms.quote:
Voorbereiding Kaneel, ik heb het idee dat je dit onderzoek niet geheel serieus neemt.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je bezig bent en hebt niks om het op te vangen, is het wel lastig soms.
Sorryquote:Op dinsdag 19 april 2016 21:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Voorbereiding Kaneel, ik heb het idee dat je dit onderzoek niet geheel serieus neemt.
Een paar keer gebruikt, maar mee gestopt inmiddels.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Oké mooi.Jij gebruikte toch altijd joylent?
was er benieuwd naar, en ik zag dat de shotjesbar hier nu ook joylent cocktails heeftquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een paar keer gebruikt, maar mee gestopt inmiddels.
Hoezo?
quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
was er benieuwd naar, en ik zag dat de shotjesbar hier nu ook joylent cocktails heeftMoest even aan jou denken
Voornamelijk KLB SC, daar accepteren ze me nog.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]lief.
Lang niet gezien. Waar hang je tegenwoordig rond
Je hebt altijd een plek in mijn hart tochquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
Voornamelijk KLB SC, daar accepteren ze me nog.
Ooh, dan kan ik daar ook nog rondhangen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt altijd een plek in mijn hart toch
Altijd.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ooh, dan kan ik daar ook nog rondhangen.
Hoi crackje.quote:
Joylent heeft een smaakje? Of watquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/joylentshake/videos/1792645757630486/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |