SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
Vanmiddag nog in korte broek en t-shirtquote:Op maandag 18 april 2016 21:46 schreef Djeez het volgende:
Vroeger liep ik in april nog weleens in korte broek. Nu is het steevast drie lagen bovenkleding, winterjas en shawl. Kutkou
Zelfs dan heb ik nog een lange broek en vest aan.quote:Op maandag 18 april 2016 22:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Vanmiddag nog in korte broek en t-shirt
tijdens het hardlopen
Nu overdrijf je.quote:Op dinsdag 19 april 2016 00:14 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zelfs dan heb ik nog een lange broek en vest aan.
september, maar niet in een weekendquote:Op maandag 18 april 2016 22:28 schreef Leandra het volgende:
Iemand al een idee wanneer de zon wel minimaal 3 dagen achter elkaar het gros van de dag zichtbaar schijnt (en niet alleen achter de wolken), en we overdag temperaturen van rond de 17 graden gaan halen?
Ook leuk voor alle kindertjes die vakantie hebbenquote:Op dinsdag 19 april 2016 10:08 schreef Mani89 het volgende:
Volgende week wordt echt fucking deprimerend.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:55 schreef Dven het volgende:
Klein drama wel, de nieuwe pluim.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:55 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Eén ding scheelt: ik moet van mijn vrouw gaan hardlopen. Nu heb ik beloofd dit te gaan mits het weer is voor een korte broek. Tot nu toe heb ik het hele jaar dus nog op de bank gelegenquote:Op dinsdag 19 april 2016 11:24 schreef Blik het volgende:
Wel veelal droog, maar ik zou toch graag wel willen gaan wielrennen in korte kleding ipv van continue die lange kledij op de fiets
Ik ga huilen in een hoekje.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:55 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twente O+
The sun always shines on TV
Het was nooit zo donker of het werd wel weer licht
quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:45 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik ga huilen in een hoekje.Uit het raam naar de sneeuwvlokjes kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Dus jij loopt 11 maanden met de sjaal omquote:Op dinsdag 19 april 2016 15:41 schreef Djeez het volgende:
Echt, alles wijst erop dat de Nieuwe IJstijd nu toch op punt van beginnen staat. Vroeger moest je je sjaal als er een r in de maand zit, nu mag je het dus ook nog eens doen met een i in de maand
In welk land?quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:46 schreef pfaf het volgende:
Wat een heerlijke voorjaarsdag weer.Vandaag ook de eerste korte broeken op straat gezien, waar het vorige week bij t-shirts bleef.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |