dan ga je op zoek, vind je niets en raak je gefrustreerdquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:37 schreef wuuht het volgende:
En wat gebeurt er dan als ik een land "kies"????
Das een goede inderdaad, wordt bijgehouden door de Canadese TheArt op Totallympics (ook zo iemand die van alles veel te veel weetquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:50 schreef sasquatsch het volgende:
Ik kwam deze blog nog tegen. https://olympicqualifiers.wordpress.com/
Dat zijn wel hippe wildcards.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:05 schreef heywoodu het volgende:
Wildcards in het roeien zijn verdeeld: Togo (vrouwen), Libië en Vanuatu (mannen)
geweldigquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:05 schreef heywoodu het volgende:
Wildcards in het roeien zijn verdeeld: Togo (vrouwen), Libië en Vanuatu (mannen)
Kunnen we een verslag op locatie verwachten?quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:08 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb bij de winterspelen Bermuda al eens geadopteerd, deze zomer wil ik weer voor ze gaan juichen. Twee jaar geleden was er maar één deelnemer, nu hebben ze er minstens 4.
quote:The Bermuda Olympic Association will announce the island’s team for the Olympics at Gosling’s Wine Cellar on Thursday, June 23.
Guatemala mag ja.quote:Op zondag 22 mei 2016 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Guatemala nog vrij? Anders Djibouti als dat nog vrij is.
Twijfelde of die zou mogen ivm Barrondo maar goed dat is ook weer net niet een van de topfavorieten.quote:
Ik ben nu al fan van jouw keuze en hoop dat jij ook volop mee gaat posten tijdens 4 uur 50km snelwandelgenot.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso zijn het absolute snelwandelgoden, daarom genieten we allemaal van dit prachtige land.
Voeg jij hem dan ook even toe aan het overzicht in de OP?quote:Op maandag 23 mei 2016 14:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ben nu al fan van jouw keuze en hoop dat jij ook volop mee gaat posten tijdens 4 uur 50km snelwandelgenot.
Nou, vooruit.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:03 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Voeg jij hem dan ook even toe aan het overzicht in de OP?
Blij dat je dat niet van mij verwacht.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ben nu al fan van jouw keuze en hoop dat jij ook volop mee gaat posten tijdens 4 uur 50km snelwandelgenot.
Aangezien Bolivianen niks anders kunnen dan racquetball spelen en snelwandelen en racquetball niet op het olympisch programma staat verwacht ik dat wel degelijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Blij dat je dat niet van mij verwacht.
Dat wordt groot koffie inslaanquote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Aangezien Bolivianen niks anders kunnen dan racquetball spelen en snelwandelen en racquetball niet op het olympisch programma staat verwacht ik dat wel degelijk.
Precies, en dan moet je vaak nog 2 uur.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat wordt groot koffie inslaan
Niet dat dat nog niet de bedoeling was, regelmatig tot 4:00 tv kijken gaat je opbreken.
Er gaan sporten door tot na 0:00 daarquote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Precies, en dan moet je vaak nog 2 uur.
Tot na 20:00? Dat lijkt me welquote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er gaan sporten door tot na 20:00 daar
Not ninja enough...quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tot na 20:00? Dat lijkt me wel
Als er tot middernacht wat gebeurt is het hier al 5 uur 's ochtends he
De Britse of de Amerikaanse?quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil graag de Maagdeneilanden (Virgin Islands) adopteren
De Amerikaansequote:
Die is al bezetquote:Op donderdag 26 mei 2016 23:39 schreef Fatoeman het volgende:
Haha, er blijven weinig landen over.
Ik ga voor Saint Vincent en de Grenadines
In de OP staat het overzichtquote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:19 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Dan weet ik niet welke ik moet adopteren![]()
Angola al bezet?
StKitts and Nevis heeft ook zo'n toffe naam. Dat was althans de reden dat ik voor St Vincent and the Grenadines gingquote:Op donderdag 26 mei 2016 23:39 schreef Fatoeman het volgende:
Haha, er blijven weinig landen over.
Ik ga voor Saint Vincent en de Grenadines
Geen enkel ander land heeft een naam dat zoveel op een foute reggaeband lijkt inderdaadquote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
StKitts and Nevis heeft ook zo'n toffe naam. Dat was althans de reden dat ik voor St Vincent and the Grenadines ging
Jij snapt het!quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen enkel ander land heeft een naam dat zoveel op een foute reggaeband lijkt inderdaad
quote:Op maandag 16 mei 2016 10:01 schreef heywoodu het volgende:
JUICHEN![]()
![]()
Kunzang Lenchen heeft namens Bhutan een wildcard gekregen met het 10 meter luchtgeweer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |