Nou, vooruit.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:03 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Voeg jij hem dan ook even toe aan het overzicht in de OP?
Blij dat je dat niet van mij verwacht.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ben nu al fan van jouw keuze en hoop dat jij ook volop mee gaat posten tijdens 4 uur 50km snelwandelgenot.
Aangezien Bolivianen niks anders kunnen dan racquetball spelen en snelwandelen en racquetball niet op het olympisch programma staat verwacht ik dat wel degelijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Blij dat je dat niet van mij verwacht.
Dat wordt groot koffie inslaanquote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Aangezien Bolivianen niks anders kunnen dan racquetball spelen en snelwandelen en racquetball niet op het olympisch programma staat verwacht ik dat wel degelijk.
Precies, en dan moet je vaak nog 2 uur.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat wordt groot koffie inslaan
Niet dat dat nog niet de bedoeling was, regelmatig tot 4:00 tv kijken gaat je opbreken.
Er gaan sporten door tot na 0:00 daarquote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Precies, en dan moet je vaak nog 2 uur.
Tot na 20:00? Dat lijkt me welquote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er gaan sporten door tot na 20:00 daar
Not ninja enough...quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tot na 20:00? Dat lijkt me wel
Als er tot middernacht wat gebeurt is het hier al 5 uur 's ochtends he
De Britse of de Amerikaanse?quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil graag de Maagdeneilanden (Virgin Islands) adopteren
De Amerikaansequote:
Die is al bezetquote:Op donderdag 26 mei 2016 23:39 schreef Fatoeman het volgende:
Haha, er blijven weinig landen over.
Ik ga voor Saint Vincent en de Grenadines
In de OP staat het overzichtquote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:19 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Dan weet ik niet welke ik moet adopteren![]()
Angola al bezet?
StKitts and Nevis heeft ook zo'n toffe naam. Dat was althans de reden dat ik voor St Vincent and the Grenadines gingquote:Op donderdag 26 mei 2016 23:39 schreef Fatoeman het volgende:
Haha, er blijven weinig landen over.
Ik ga voor Saint Vincent en de Grenadines
Geen enkel ander land heeft een naam dat zoveel op een foute reggaeband lijkt inderdaadquote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
StKitts and Nevis heeft ook zo'n toffe naam. Dat was althans de reden dat ik voor St Vincent and the Grenadines ging
Jij snapt het!quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen enkel ander land heeft een naam dat zoveel op een foute reggaeband lijkt inderdaad
quote:Op maandag 16 mei 2016 10:01 schreef heywoodu het volgende:
JUICHEN![]()
![]()
Kunzang Lenchen heeft namens Bhutan een wildcard gekregen met het 10 meter luchtgeweer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |