Het scheelt dat wij nog geen andere kinderen rond hebben lopen.quote:Op zondag 17 april 2016 22:10 schreef dodoria het volgende:
Oh god dat verbouwingsleed, dat zouden mijn hormonen echt niet aan kunnen hoor! Man wou hier nog alle isolatie opnieuw doen. Kost maar n weekendje, maar dat zou betekenen dat ik n heel weekend in mn eentje achter peuter aan moet rennen met mn zwangere lijf... Echt niet!
Ik vind Twinkle's oplossing wel mooi! Was het veel werk? En hoe Lang deed de aannemer er uiteindelijk over?
Wanneer ben jij uitgerekend dan?quote:Op maandag 18 april 2016 10:12 schreef Moppert het volgende:
Ja het Babybjorn stoeltje! Onze thuis is stuk![]()
Dat is tof he!quote:Op maandag 18 april 2016 00:01 schreef Quoi het volgende:
Vandaag wederom een golvende navel. Wat blijkt: het is toch echt zijn kontjeEn vriendlief heeft het ook gevoeld. Zo gek om ineens de boel heen en weer te zien gaan. Whoei!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier ruk dag, veel kotsen, beroerd voelen, moe etc.
Moet veel doen maar lukt niet dus ik lig maar beetje op bed met ontbijtpoging 3
Morgen weer een dag
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op maandag 18 april 2016 14:34 schreef Molo het volgende:
Nog helemaal geen harde buiken?
Sterkte molo met je klotedag. Lijkt me echt zwaar al zo veel maanden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier ruk dag, veel kotsen, beroerd voelen, moe etc.
Moet veel doen maar lukt niet dus ik lig maar beetje op bed met ontbijtpoging 3
Morgen weer een dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 april 2016 14:43 schreef Arja het volgende:
[..]
Sterkte molo met je klotedag. Lijkt me echt zwaar al zo veel maanden.Vandaag is even dip dag ja, want deadlines voor werk en opleiding die eraan komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja.... Dan maar wat over doen ofzo. Dit is geen doen nu iig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dat lijkt me zo speciaalquote:Op maandag 18 april 2016 00:01 schreef Quoi het volgende:
Vandaag wederom een golvende navel. Wat blijkt: het is toch echt zijn kontjeEn vriendlief heeft het ook gevoeld. Zo gek om ineens de boel heen en weer te zien gaan. Whoei!
ben hier een lurker. Maar heb hier gepost toen ik zwanger was van onze zoon. Ik heb ook een borstverkleining gehad en borstvoeding geprobeerd. Als je wat wil weten, vraag gerustquote:Op maandag 18 april 2016 14:24 schreef Arja het volgende:
Ikke alweer 24 weken![]()
Miss C wat fijn dat het goed gaat en je kan gaan genieten van het huis en een feestje
Sprot, vervelend die harde buiken. Goed naar luisteren idd en rust nemen.
Ik heb nog steeds geen harde buiken gehad, dus ik kab het kennelijk allemaal zo druk houden als het nu is![]()
Lactatiekundige ben ik binnenkort ook van plan. Ik heb vroeger een borstverkleining gehad, dus het is de vraag of het lukt.
Ja maar richting kont is het toch redelijk lastig nu al hoorquote:
Ah goed placenta nieuwsquote:Op maandag 18 april 2016 17:55 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb ook nog niet vaak een harde buik gehad, al komt er wel steeds meer spanning op te staan..
Vanmiddag placentalocalisatie echo gehad; placenta ligt 5 cm van de uitgang, dus helemaal goed. Moest wel inwendig, baby lag ervoor.. Verder een baby met normaal hoofd; dikke buik en korte pootjes 😂
Merk toch wel dat ik het steeds fijner vind thuis te zijn, zoals vandaag ook lekker vroeg. Ik kom dan gewoon beter tot rust dan wanneer ik om 6u half 7 pas thuis ben...
Jaaaa, zal best. Maar tochquote:Op maandag 18 april 2016 18:07 schreef Burdie het volgende:
De meeste mannen scheren zich toch dag in dag uit en zouden juist expert moeten zijn.
Gaat het nog steeds over zelfvermaak?quote:Op maandag 18 april 2016 18:13 schreef Stormqueen het volgende:
Ik deed het liggend in bad, anders ging het niet
*splosj splosj splosj*quote:Op maandag 18 april 2016 18:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
Gaat het nog steeds over zelfvermaak?.
Ok, ik dacht al dat ik een freak was.quote:Op maandag 18 april 2016 17:41 schreef Amsel het volgende:
Ik heb tijdens de vorige zwangerschap 1X een harde buik gehad, nu nog geen een. Alleen maar fijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 april 2016 18:22 schreef Molo het volgende:
Ik scheer altijd droog elektrisch
Nah ja, ik verzin er wel wat op![]()
En ja, hier ook ineens tepelhaar en buik en bovenbenen. Dat had niemand me verteld man![]()
En lang en donker ook
quote:Op maandag 18 april 2016 18:44 schreef Arja het volgende:
[..]
In de categorie "Dat hebben ze me ook nooit verteld":
Dat ik 9 maanden lang geen dampende drol meer zou draaien die er soepeltjes uit komt en waarna ik vlot de wc kan verlaten.
Pff ik kan maar 1-2 keer per week en dan zit ik gewoon een kwartier. Soms voor een paar flauwe keutels en soms voor iets enorms waar ik bang van word en welhaast van uitscheur.
Ik ben met ks bevallen en ben drie nachten in het ziekenhuis geweest. O is gelijk op de uitslaap kamer aangelegd. Ik had vanaf week 34 ofzo al kleine drupjes op mijn tepels, dus heb mijn best er voor gedaan om zo veel mogelijk te geven. Overslag sliep hij en snachts alleen maar huilen. Op advies van de verpleging steeds maar weer aangelegd. Op de derde nacht uitgeput slaan we on zelfvoor de kop... duh dat ventje heeft honger. Heb echt even boos moeten worden om hem een flesje kv te mogen geven, hij was nog geen 10% afgevallen. Maar heb toch mijn zin doorgedrukt.quote:Op maandag 18 april 2016 18:20 schreef Arja het volgende:
[..]
Dagennachtdromer is bv bij jou gelukt? En zo ja heb je nog iets speciaals gedaan daarvoor?
Ik deed dat op goed geluk... geen bot mes maar ook geen gloedjenieuwe, en dan maar op hoop van zegen...quote:Op maandag 18 april 2016 17:51 schreef Molo het volgende:
Nog een leuke vraag
Hoeeeee scheren jullie de boel down there?
Pens zit serieus in de weg nu al man en ik moet nog twee maanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |