Het scheelt dat wij nog geen andere kinderen rond hebben lopen.quote:Op zondag 17 april 2016 22:10 schreef dodoria het volgende:
Oh god dat verbouwingsleed, dat zouden mijn hormonen echt niet aan kunnen hoor! Man wou hier nog alle isolatie opnieuw doen. Kost maar n weekendje, maar dat zou betekenen dat ik n heel weekend in mn eentje achter peuter aan moet rennen met mn zwangere lijf... Echt niet!
Ik vind Twinkle's oplossing wel mooi! Was het veel werk? En hoe Lang deed de aannemer er uiteindelijk over?
Wanneer ben jij uitgerekend dan?quote:Op maandag 18 april 2016 10:12 schreef Moppert het volgende:
Ja het Babybjorn stoeltje! Onze thuis is stuk![]()
Dat is tof he!quote:Op maandag 18 april 2016 00:01 schreef Quoi het volgende:
Vandaag wederom een golvende navel. Wat blijkt: het is toch echt zijn kontjeEn vriendlief heeft het ook gevoeld. Zo gek om ineens de boel heen en weer te zien gaan. Whoei!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier ruk dag, veel kotsen, beroerd voelen, moe etc.
Moet veel doen maar lukt niet dus ik lig maar beetje op bed met ontbijtpoging 3
Morgen weer een dag
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op maandag 18 april 2016 14:34 schreef Molo het volgende:
Nog helemaal geen harde buiken?
Sterkte molo met je klotedag. Lijkt me echt zwaar al zo veel maanden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier ruk dag, veel kotsen, beroerd voelen, moe etc.
Moet veel doen maar lukt niet dus ik lig maar beetje op bed met ontbijtpoging 3
Morgen weer een dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 april 2016 14:43 schreef Arja het volgende:
[..]
Sterkte molo met je klotedag. Lijkt me echt zwaar al zo veel maanden.Vandaag is even dip dag ja, want deadlines voor werk en opleiding die eraan komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja.... Dan maar wat over doen ofzo. Dit is geen doen nu iig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |