Briljant. Vooral die met dat Engelse commentaar en waar die recordlijn er ineens bijkomt.quote:
Zo jammer van die pakken destijds. Werd ie toch nog 5e. Had Weismuller en Popov kunnen ontstijgen. Zondequote:Op zondag 17 april 2016 22:05 schreef roos85 het volgende:
Ik vond het zo tof he, VDH die geen medaille had gewonnen op de 100m (dankzij die stomme zwempakken) en dan nog zo blij voor een ander kunnen zijn
.
Ol heb zo iets gehad toen Zoetemelk op z'n oude dag werelkampioen werd. Hij ging er vandoor. De finish naderde, en ik liep lanzaam naar de tv tot ik er bijna in kon kruipen en met Joop over de finish ging. Even later. Mijn broer: 'Ha ha ha ha Herm, zo heb ik je nog nooit gezien.'quote:Op zondag 17 april 2016 22:02 schreef heywoodu het volgende:
Van der Weijden was ook schitterend ja, vooral met VdH die uit z'n plaat ging
En als wintersporten ook meetellen: het zilver van schansspringer Noriaki Kasai in Sochi 2014 is de enige olympische medaille ooit, inclusief Nederlanders, waar ik daadwerkelijk - in het echt - voor van m'n stoel sprong van blijdschap
Helaas zijn er alleen maar matige filmpjes van met heel matig commentaar ipv het live commentaar van de Duitser destijds![]()
Begeilde, begeleide of allebei?quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:07 schreef tong80 het volgende:
Doping-arts Karstens kwam uit Haarlem. Hij begeilde topsporters op verantwoorde wijze. . Yvonne kwam uit Haarlem.
De dopingsartsten uit OostDuitslandsland verslagen
Leuk! Vind altijd jammer dat je niet vaak het filmpje met Nederlands commentaar kan vinden.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:58 schreef roos85 het volgende:
De filmpjes bij genoemde momenten gezocht:
Ooit eens bij de NOS gevraagd naar de wegwedstrijd dames in Athene. Mocht ik hebben....voor 40 euroquote:Op woensdag 20 april 2016 00:27 schreef Remzz het volgende:
[..]
Leuk! Vind altijd jammer dat je niet vaak het filmpje met Nederlands commentaar kan vinden.
Jammer is dat he. Zo was er van de race van Tuitert wel een filmpje op YT met commentaar van Erben Wennemars, maar daar zat dan weer geen bewegend beeld bij.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:27 schreef Remzz het volgende:
[..]
Leuk! Vind altijd jammer dat je niet vaak het filmpje met Nederlands commentaar kan vinden.
Dan heb je die van 2012 nog niet gezien.quote:Op zondag 17 april 2016 19:38 schreef Evertjan het volgende:
Sammy Sanchez die de wegwedstrijd wint in 2008. 1 van de beste en leukste wielerwedstrijden die ik ooit gezien hebt.
Ha ha ha. Had er met m'n buurman over vanmiddag. Ook sportfreak. Corkie de Grouw, Jacques de Heer.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:54 schreef sp3c het volgende:
Nederland - Canada![]()
compleet afgemaakt natuurlijk maar toch
Ik herinner me nog wel dat ik 's avonds opbleef om naar deze wedstrijden te kijken. Om vervolgens op de bank in slaap te vallen.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:54 schreef sp3c het volgende:
Nederland - Canada![]()
compleet afgemaakt natuurlijk maar toch
ik was toen 1quote:Op donderdag 21 april 2016 20:18 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik herinner me nog wel dat ik 's avonds opbleef om naar deze wedstrijden te kijken. Om vervolgens op de bank in slaap te vallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |