Correct.quote:Op zondag 17 april 2016 17:56 schreef Scrummie het volgende:
Maar Dance, ik dacht dat je zei dat er discussie van zowel hoaxers als niet hoaxers mogelijk was in het volgende 'hoax' topic? Dat klopt toch?
Dat een hoax- topic voor de hoax theorie is en dat een andere complot/BNW insteek (niet hoax-insteek) de hoax bla bla eruit geweerd wordt, zo moeilijk is het niet.quote:Op zondag 17 april 2016 18:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat verandert er dan? Nu snap ik het helemaal niet meer
Dus als iemand van mening is dat gebeurtenis X een hoax is dan is dat ineens een fundamenteel ander onderwerp? En als iemand betwist dat het een hoax is weer een ander onderwerp?quote:Op zondag 17 april 2016 18:23 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dat een hoax- topic voor de hoax theorie is en dat een andere complot/BNW insteek (niet hoax-insteek) de hoax bla bla eruit geweerd wordt, zo moeilijk is het niet.
Nee, zo moeilijk is het niet. 2 topics; 1 met ruimte voor hoax gelul (en het betwisten van een hoax), 1 topic voor alle andere zaken.quote:Op zondag 17 april 2016 18:25 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dus als iemand van mening is dat gebeurtenis X een hoax is dan is dat ineens een fundamenteel ander onderwerp? En als iemand betwist dat het een hoax is weer een ander onderwerp?
Nou zou dat idealiter natuurlijk tot heel veel topics moeten leiden. Maar in de praktijk zie ik dat eerlijk gezegd niet gebeuren.
En nee die discussie wil ik niet m.b.t. dit voeren.quote:
En uiteindelijk komen dezelfde figuren gewoon in het hoax topic posten. Het andere topic sterft een snelle dood.quote:Op zondag 17 april 2016 18:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, zo moeilijk is het niet. 2 topics; 1 met ruimte voor hoax gelul (en het betwisten van een hoax), 1 topic voor alle andere zaken.
Ik zie er ook niet veel in, maar goed.
Daarom zie ik er ook niet zoveel in. Hoax'ers moeten gewoon een eigen forum starten, lekker daar het met elkaar eens zijn. Wat ze (jullie?) willen is gewoon niet mogelijk op Fok. De groep 'niet hoaxers' is te groot, en dus zal er altijd tegengeluid zijn.quote:Op zondag 17 april 2016 18:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
En uiteindelijk komen dezelfde figuren gewoon in het hoax topic posten. Het andere topic sterft een snelle dood.
Ik zie liever dat hoaxers gewoon zonder mekkeren en janken inhoudelijk in discussie gaan met sceptici. Als BNW enige waarde heeft dan zijn het de momenten waarop dat gebeurt, imho.quote:Op zondag 17 april 2016 18:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daarom zie ik er ook niet zoveel in. Hoax'ers moeten gewoon een eigen forum starten, lekker daar het met elkaar eens zijn. Wat ze (jullie?) willen is gewoon niet mogelijk op Fok. De groep 'niet hoaxers' is te groot, en dus zal er altijd tegengeluid zijn.
Dat zie ik ook liever, maar ik hoop dat je snapt dat ik al het vertrouwen daarin wel ben kwijt geraakt met de users die het hier nu heeft?quote:Op zondag 17 april 2016 18:37 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik zie liever dat hoaxers gewoon zonder mekkeren en janken inhoudelijk in discussie gaan met sceptici. Als BNW enige waarde heeft dan zijn het de momenten waarop dat gebeurt, imho.
Ach dat ligt aan je topic-titels denk ikquote:Op zondag 17 april 2016 18:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zie ik ook liever, maar ik hoop dat je snapt dat ik al het vertrouwen daarin wel ben kwijt geraakt met de users die het hier nu heeft?
Gaat gewoon niet gebeuren.
Er zijn genoeg forums waar ik rondneus hoor. Hier kom ik lekker postenquote:Op zondag 17 april 2016 18:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daarom zie ik er ook niet zoveel in. Hoax'ers moeten gewoon een eigen forum starten, lekker daar het met elkaar eens zijn. Wat ze (jullie?) willen is gewoon niet mogelijk op Fok. De groep 'niet hoaxers' is te groot, en dus zal er altijd tegengeluid zijn.
Ik hoef geen eigen forum, ik kan hier mijn ei wel kwijtquote:Op zondag 17 april 2016 18:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Er zijn genoeg forums waar ik rondneus hoor. Hier kom ik lekker posten
Waarom start jij zelf geen eigen forum?
En dat tegengeluid waar jij het over hebt wordt minder gehoord. De overheid maakt zich zorgen, getuige de EenVandaag uitzending van gisteren en gaat zich er mee bemoeien.
Ik ook.quote:Op zondag 17 april 2016 18:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik hoef geen eigen forum, ik kan hier mijn ei wel kwijt.
Een deel zit hem denk ik ook in opvoeden. Dat wil zeggen: ze wel de vrijheid geven om hun ideeen te bespreken, dat ook aanmoedigen, maar te allen tijde de schijn vermijden dat die ideeen een speciale bescherming genieten. Er moet dus wel altijd - op een nette manier - op geschoten kunnen worden.quote:Op zondag 17 april 2016 18:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zie ik ook liever, maar ik hoop dat je snapt dat ik al het vertrouwen daarin wel ben kwijt geraakt met de users die het hier nu heeft?
Gaat gewoon niet gebeuren.
quote:Op zondag 17 april 2016 18:52 schreef Molurus het volgende:
[..]
Een deel zit hem denk ik ook in opvoeden. Dat wil zeggen: ze wel de vrijheid geven om hun ideeen te bespreken, dat ook aanmoedigen, maar te allen tijde de schijn vermijden dat die ideeen een speciale bescherming genieten. Er moet dus wel altijd - op een nette manier - op geschoten kunnen worden.
En natuurlijk er wel altijd voor zorgen dat de discussies plaatsvinden waar ze thuishoren. Zonder namen te noemen, ik heb geregeld meegemaakt dat bijvoorbeeld een jonge-aarde creationist een discussie begint over evolutie in een topic dat eigenlijk gaat over het Christendom, of dat een alien believer een topic opent over UFOs in W&T, en dan heel boos wordt als het topic verhuist naar TRU.
Prima om zulke mensen alle ruimte te geven. Maar de grenzen van hun vrijheid kunnen niet duidelijk genoeg zijn, aangezien ze in mijn ervaring de grootste moeite hebben om die grenzen te begrijpen. (Dat laatste heeft er natuurlijk ook mee te maken dat het voor hen waarheid is, en geen verzameling nogal idiote ideeen.)
Dus naast een alegeen complot topic, een algemeen hoax topic?quote:
Even voor dance, ja ik deed even flauw puur vanwege een kleine valkuil wat je tegen kan komen!quote:Op zondag 17 april 2016 19:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dus naast een alegeen complot topic, een algemeen hoax topic?
Dus als ik in een topic hoax roep gaat het daarin![]()
.. zo nu moet de feedback er ook in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |