Ik geloof dit direct.quote:Op zondag 17 april 2016 11:49 schreef Argo het volgende:
Omdat je het bij mij ook zovaak deed. Wat dacht jij dan? Ik wilde je toch dan direct een koekje van eigen deeg geven.![]()
Want jij hebt mij ook gewoon begrepen terwijl je steeds zei dat het onzin was. Dan doe ik dat ook bij jou maar dat gaat jou te boven omdat je hoink bent.
Man man man wat een verstand.
Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten. Mijn hele existentie is jou het bloed onder je nagels halen. En helaas voor jou ben ik er een expert in. Want we weten allemaal dat jij de tovenaar bent waar ik mijn zwaard op richt.quote:
Hey is je halfgod persoonlijkheid weer terug?quote:Op zondag 17 april 2016 11:52 schreef Argo het volgende:
[..]
Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten. Mijn hele existentie is jou het bloed onder je nagels halen. En helaas voor jou ben ik er een expert in. Want we weten allemaal dat jij de tovenaar bent waar ik mijn zwaard op richt.
quote:Op zondag 17 april 2016 11:52 schreef Argo het volgende:
Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten. Mijn hele existentie is jou het bloed onder je nagels halen. En helaas voor jou ben ik er een expert in. Want we weten allemaal dat jij de tovenaar bent waar ik mijn zwaard op richt.
Het is nu wachten op de tarotkaarten en yogi persoonlijkheid.quote:Op zondag 17 april 2016 11:53 schreef deadprez het volgende:
Hey is je halfgod persoonlijkheid weer terug?
Bedankt, wil je me helpen in mijn nobele strijd om het kwaad te verdelgen? Jij mag mijn zwaard de drakendoder wel dragen, of wil je liever mijn schild de muur dragen?quote:
moet in plaats van boxershorts gewone onderbroeken gaan dragen. Zei mijn opa altijd. Vooral tegen naturisten.quote:
Illegale rave parties op begraafplaatsenquote:Op zondag 17 april 2016 10:08 schreef Magemelvin het volgende:
Hoezo? Als je dood bent, heb je geen rechten meer. Je bent er niet meer en je lichaam telt enkel als voorwerp. Boeiend zeg!![]()
Verstoppertje spelen op begraafplaatsen.
Jij weet.quote:Op zondag 17 april 2016 16:53 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Illegale rave parties op begraafplaatsen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |