abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161486474
WTF man, kom zojuist dit tegen:

quote:
Ga op zoek naar het graf van Dennis Timms. Aan de zijkant van de steen is een cijfer aangebracht. Dit cijfer = G

Ga nu op zoek naar het graf van John Robert Gordon. Onder het kruis op de steen is een tekst aangebracht. Het aantal letters van het eerste woord van de tekst = H

Ga op zoek naar het graf van Wilfred Bowley. Aan de zijkant van de steen is een cijfer aangebracht. Dit cijfer = I
https://www.geocaching.com/geocache/GC3B2B9_mierlo-war-cemetery

Ofterwijl, loop kriskras over een ereveld en ga opzoek naar cijfers om die te verzamelen en iets te moeten zoeken.

Zijn deze mensen niet goed snik? Wat is dit voor onethisch gedoe? Laat die begraafplaats in eren en ga er geen spelletje van maken.
pi_161486555
Terechte klacht
pi_161486602
Wat is hier het doel van :')

Speurtochten zijn toch voor kinderfeestjes?
  zondag 17 april 2016 @ 10:01:21 #4
395200 deadprez
One more rail
pi_161486660
alsof die mensen op de begraafplaats er iets van merken
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_161486675
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 09:57 schreef Enix het volgende:
Wat is hier het doel van :')

Speurtochten zijn toch voor kinderfeestjes?
geocoaching zijn mewstal volwassenen
pi_161486741
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 10:01 schreef deadprez het volgende:
alsof die mensen op de begraafplaats er iets van merken
Dan mag stelen ook als ze er niks van merken. Dat ze later erachter komen dat geld ontbreekt is hetzelfde als dat de nabestaanden of de man die de begraafplaats beheerst die cijfertjes vind en moet weghalen of hij kan ze laten staan.

Op het moment dat je respect voor je dode verliest, verlies je alles.
pi_161486758
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2016 10:05 schreef Argo het volgende:

[..]

Zonder het hier eens of oneens mee te zijn, een serieuze vraag;

Hoezo?
pi_161486775
quote:

[..]

wat
  zondag 17 april 2016 @ 10:07:48 #9
395200 deadprez
One more rail
pi_161486777
quote:

[..]

Dan mag stelen ook als ze er niks van merken. Dat ze later erachter komen dat geld ontbreekt is hetzelfde als dat de nabestaanden of de man die de begraafplaats beheerst die cijfertjes vind en moet weghalen of hij kan ze laten staan.

Ik was niet geheel serieus, maar vind dit vergelijken met stelen wel een beetje overdreven tbh.
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_161486781
quote:

[..]

misschien vinden ze het fijn om blije mensen te zien
  zondag 17 april 2016 @ 10:08:45 #11
451028 Magemelvin
Life is short
pi_161486799
Hoezo? Als je dood bent, heb je geen rechten meer. Je bent er niet meer en je lichaam telt enkel als voorwerp. Boeiend zeg! :')
Verstoppertje spelen op begraafplaatsen. _O_
Winnaar beste KLB user 2017
Winnaar grappigste topic KLB 2018
pi_161486823
quote:
10s.gif Op zondag 17 april 2016 10:07 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ik was niet geheel serieus, maar vind dit vergelijken met stelen wel een beetje overdreven tbh.
Nou als iemand het niet merkt kan het geen kwaad toch? Ik wil enkel dat tegenspreken. Want bij stelen merk je het wel maar pas later. Tussen de tijd van de diefstal en het erachter komen leef je inderdaad prima en merk je er niks van. Daarna komen de scheldkannonades pas.
pi_161486824
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 10:08 schreef Magemelvin het volgende:
Hoezo? Als je dood bent, heb je geen rechten meer. Je bent er niet meer en je lichaam telt enkel als voorwerp. Boeiend zeg! :')
Verstoppertje spelen op begraafplaatsen. _O_
Je kan echt merken dat jij de middelbare school nog niet ontgroeid bent.
  zondag 17 april 2016 @ 10:10:44 #14
451028 Magemelvin
Life is short
pi_161486828
quote:
:')
Hoezo is dat respectloos? Plezier hebben rond het graf van een dood iemand. Of gun jij mensen geen plezier als jij dood bent? :D
  zondag 17 april 2016 @ 10:12:27 #15
451028 Magemelvin
Life is short
pi_161486856
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2016 10:10 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Je kan echt merken dat jij de middelbare school nog niet ontgroeid bent.
Misschien hard, maar dat eerste stuk meende ik. Hoezo heeft een dode nog rechten dan volgens jou? Diegene is er niet meer en zal dus ook niets merken als mensen iets leuks doen rond zijn graf.
pi_161486867
Als er nu aanwijzingen liggen in een graf wat je zou moeten openen dan zou het wel bizar zijn. :D
pi_161486896
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2016 10:06 schreef sinadOH het volgende:

[..]

Zonder het hier eens of oneens mee te zijn, een serieuze vraag;

Hoezo?
Mensen begraven hun dood al heel heel heel vroeg. Een gebruik dat dus oud is. Maar wat is de dood? Het einde van het leven. Als je geen respect voor de dode hebt die ooit leefde. Hoe moet je dan het leven waarderen? Juist door respect voor de dode kunnen we toch de impact behouden die de dood heeft.

Als we de dood banaliseren doen we tevens het leven banaliseren. De dood is een werkelijkheid waar we naartoe leven en ieders lot. De gene die ons voorgingen dan afschilderen en banaliseren betekend dat de dood zelf gebanaliseerd wordt.

Wat waarde afneemt van het leven. Want dood is de eind van het leven.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2016 10:15:46 ]
  zondag 17 april 2016 @ 10:15:39 #18
395200 deadprez
One more rail
pi_161486905
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2016 10:10 schreef Argo het volgende:

[..]

Nou als iemand het niet merkt kan het geen kwaad toch? Ik wil enkel dat tegenspreken. Want bij stelen merk je het wel maar pas later. Tussen de tijd van de diefstal en het erachter komen leef je inderdaad prima en merk je er niks van. Daarna komen de scheldkannonades pas.
Ik heb geen idee wat je nou weer allemaal aan het lullen bent over later merken en prima leven en zo, maar ik blijf het apart vinden om wat tekens op een grafsteen en wat mensen die daar rondlopen te vergelijken met diefstal.

Maar dat zal ongetwijfeld aan mij liggen.
Stop the violence
Down with the hate
pi_161486911
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 10:12 schreef Magemelvin het volgende:
Misschien hard, maar dat eerste stuk meende ik. Hoezo heeft een dode nog rechten dan volgens jou? Diegene is er niet meer en zal dus ook niets merken als mensen iets leuks doen rond zijn graf.
Het gaat dan ook niet om de dode, maar het respecteren van de herinnering en eerbetoon die de nabestaanden hebben opgezet in de vorm van een graf.
  zondag 17 april 2016 @ 10:16:22 #20
451028 Magemelvin
Life is short
pi_161486912
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2016 10:14 schreef Argo het volgende:

[..]

Mensen begraven hun dood al heel heel heel vroeg. Een gebruik dat dus oud is. Maar wat is de dood? Het einde van het leven. Als je geen respect voor de dode hebt die ooit leefde. Hoe moet je dan het leven waarderen? Juist door respect voor de dode kunnen we toch de impact behouden die de dood heeft.

Als we de dood banaliseren doen we tevens het leven banaliseren. De dood is een werkelijkheid waar we naartoe leven en ieders lot. De gene die ons voorgingen dan afschilderen en banaliseren betekend dat de dood zelf gebanaliseerd wordt.

Wat waarde afneemt van het leven.
Wauw. Levende mensen krijgen respect. Hoezo moet ik het respectloos vinden als mijn lichaam als sekspop wordt gebruikt als ik al dood ben?
  zondag 17 april 2016 @ 10:16:42 #21
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_161486916
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 09:49 schreef CarltonBanks het volgende:
WTF man, kom zojuist dit tegen:

[..]

https://www.geocaching.com/geocache/GC3B2B9_mierlo-war-cemetery

Ofterwijl, loop kriskras over een ereveld en ga opzoek naar cijfers om die te verzamelen en iets te moeten zoeken.

Zijn deze mensen niet goed snik? Wat is dit voor onethisch gedoe? Laat die begraafplaats in eren en ga er geen spelletje van maken.
Zou pas echt wat zijn als er stond.
"Hier staat een schep, je kunt nu gaan graven" >:)
Ja ja
  zondag 17 april 2016 @ 10:17:55 #22
395200 deadprez
One more rail
pi_161486931
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 10:16 schreef Magemelvin het volgende:

[..]

Wauw. Levende mensen krijgen respect. Hoezo moet ik het respectloos vinden als mijn lichaam als sekspop wordt gebruikt als ik al dood ben?
Dat hoef jij niet te vinden en eerlijk gezegd interesseert het mij ook geen ene flikker wat men met mijn lichaam doet als ik dood ben, maar je kunt wel een beetje respect naar de nabestaanden tonen.
Stop the violence
Down with the hate
  zondag 17 april 2016 @ 10:17:59 #23
451028 Magemelvin
Life is short
pi_161486932
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 10:16 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Het gaat dan ook niet om de dode, maar het respecteren van de herinnering en eerbetoon die de nabestaanden hebben opgezet in de vorm van een graf.
Ja en hoezo wordt dat geschaad als mensen in die omgeving iets leuks doen?
pi_161486954
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 10:17 schreef Magemelvin het volgende:
Ja en hoezo wordt dat geschaad als mensen in die omgeving iets leuks doen?
Als jij op grafstenen gaat kerven lijkt me dat toch verdacht veel lijken op vandalisme. :)
  zondag 17 april 2016 @ 10:21:23 #25
451028 Magemelvin
Life is short
pi_161486986
quote:
7s.gif Op zondag 17 april 2016 10:19 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Als jij op grafstenen gaat kerven lijkt me dat toch verdacht veel lijken op vandalisme. :)
Als ze daar geen toestemming voor hebben gekregen, zou dat inderdaad onacceptabel zijn.
  zondag 17 april 2016 @ 10:21:35 #26
395200 deadprez
One more rail
pi_161486990
Wat is dat geocaching eigenlijk voor iets raars?
Stop the violence
Down with the hate
  zondag 17 april 2016 @ 10:22:31 #27
395200 deadprez
One more rail
pi_161487006
quote:

[..]

Aan de site in de OP te zien is er niks in grafstenen gekerfd trouwens, maar hebben ze er gewoon een steen bijgezet.
Stop the violence
Down with the hate
pi_161487009
quote:
10s.gif Op zondag 17 april 2016 10:15 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wat je nou weer allemaal aan het lullen bent over later merken en prima leven en zo, maar ik blijf het apart vinden om wat tekens op een grafsteen en wat mensen die daar rondlopen te vergelijken met diefstal.

Maar dat zal ongetwijfeld aan mij liggen.
Ok even in jip en Janneke taal. (Ook al weet ik dat je niet werkt)

Jij bent op je werk. Iemand breekt je deur open en jat je TV. Jij zit nog op werk je leeft nog prima door. Zit bij de koffie machine, maakt een praatje. Dan ga je nog even naar je altaar op je kantoortje waar een portret van Marx staat, naast Merkel. Je voelt je prima wellicht althans het feit dat je TV gejat is en je deur geforceerd is merk je nog niks van het heeft geen invloed.

Vervolgens kom je thuis en slaat je gemoedstoestand om. Er zit een poos tussen de inbraak en het ontdekken van de inbraak waarin je niks merkt en het geen Malle moer uitmaakt.

Puur dat dit tijdsframe er is waarin je niks merkt praat diefstal niet goed. En een speurtocht op een begraafplaats kan zorgen voor overlast. Op de lange termijn gaan er misschien meer mensen komen die er komen voor recreatie, een blikje hier gooien, blikje daar. Die grafstenen gebruiken om dingen op te schrijven, dit alles kan op de lange termijn wel ergernis opwekken bij na bestaande of meer rotzooi veroorzaken.

Welnu begrijp je het?
pi_161487035
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2016 10:22 schreef Argo het volgende:

[..]

Jij bent op je werk. Iemand breekt je deur open en jat je TV. Jij zit nog op werk je leeft nog prima door. Zit bij de koffie machine, maakt een praatje. Dan ga je nog even naar je altaar op je kantoortje waar een portret van Marx staat, naast Merkel. Je voelt je prima wellicht althans het feit dat je TV gejat is en je deur geforceerd is merk je nog niks van het heeft geen invloed.

Vervolgens kom je thuis en slaat je gemoedstoestand om. Er zit een poos tussen de inbraak en het ontdekken van de inbraak waarin je niks merkt en het geen Malle moer uitmaakt.

Puur dat dit tijdsframe er is waarin je niks merkt praat diefstal niet goed. En een speurtocht op een begraafplaats kan zorgen voor overlast. Op de lange termijn gaan er misschien meer mensen komen die er komen voor recreatie, een blikje hier gooien, blikje daar. Die grafstenen gebruiken om dingen op te schrijven, dit alles kan op de lange termijn wel ergernis opwekken bij na bestaande of meer rotzooi veroorzaken.

Welnu begrijp je het?
Die Jip en Janneke uitleg van je maakt alles altijd 3x lastiger omdat je werkt met obscure voorbeelden die nooit 1 op 1 te vergelijken zijn met het punt dat je steeds probeert te maken.

Probeer je punten eens samen te vatten in een simpele kernzin.
pi_161487047
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 10:16 schreef Magemelvin het volgende:

[..]

Omdat als je geen respect voor de dode hebt je ook geen respect meer hebt voor de dood. Dan kom je tot een moment waarop je kan zeggen 'ja meneer de rechter ik schoot hem recht door de hersenen het was vast een pijnloze dood en nu hij dood is maakt het toch niet meer uit'
  zondag 17 april 2016 @ 10:25:08 #31
395200 deadprez
One more rail
pi_161487054
quote:

[..]

Welnu begrijp je het?
Nee, snap er nog steeds geen zak van.
Stop the violence
Down with the hate
pi_161487056
Geocachen :')
  zondag 17 april 2016 @ 10:25:28 #33
395200 deadprez
One more rail
pi_161487061
quote:
10s.gif Op zondag 17 april 2016 10:24 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Die Jip en Janneke uitleg van je maakt alles altijd 3x lastiger omdat je werkt met obscure voorbeelden die nooit 1 op 1 te vergelijken zijn met het punt dat je steeds probeert te maken.

Oh het ligt gelukkig niet aan mij.
Stop the violence
Down with the hate
  zondag 17 april 2016 @ 10:25:40 #34
451028 Magemelvin
Life is short
pi_161487066
quote:

[..]

Welnu begrijp je het?
Foute vergelijking.
Je vergelijkt een het storen van een voorwerp met het storen van een mens.

Niemand kijkt op als je een boom gaat storen. Een boom is dan ook evenveel waard als een lijk.
  zondag 17 april 2016 @ 10:26:46 #35
451028 Magemelvin
Life is short
pi_161487086
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2016 10:24 schreef Argo het volgende:

[..]

Omdat als je geen respect voor de dode hebt je ook geen respect meer hebt voor de dood. Dan kom je tot een moment waarop je kan zeggen 'ja meneer de rechter ik schoot hem recht door de hersenen het was vast een pijnloze dood en nu hij dood is maakt het toch niet meer uit'
Dat voorbeeld. :')
Tot mijn verbazing bestaan er volgens mij grotere idioten dan ik. :D
  zondag 17 april 2016 @ 10:27:24 #36
395200 deadprez
One more rail
pi_161487092
Ik weet bij Argo nooit of hij nou eigenlijk geniaal is en ik te dom ben om zijn posts te snappen, of dat het gewoon wartaal is.
Stop the violence
Down with the hate
  zondag 17 april 2016 @ 10:28:50 #37
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_161487123
quote:
10s.gif Op zondag 17 april 2016 10:25 schreef Magemelvin het volgende:

[..]

Een boom is dan ook evenveel waard als een lijk.
Oneens. Bomen leven. Bomen > Lijken.
pi_161487133
quote:
10s.gif Op zondag 17 april 2016 10:24 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Als je dit niet snapt vraag ik me af of jij het wel begrijpt. Afijn hier gaan we:

Tussen het moment van diefstal en moment van erachter komen dat ie slachtoffer bent van een diefstal zit een vertraging.

Het tijdsframe tussen bestolen worden en opmerken dat je bestolen bent is een tijdsframe waarin je niet bewust bent van het feit dat je bestolen bent, je merkt niks.

Pas als je het opmerkt ben je dan ook boos of verdrietig of wat dan ook.

Echter: het is mogelijk dat je er nooit achter komt.

Voorbeeld: (is optioneel)
Stel ik steel een snoepje bij de kruidvat dat hebben ze niet op camera en het is onmogelijk bij te houden of iemand zo'n snoepje steelt als ze het niet op camera hebben. In die zin is een diefstal pas erg als iemand het opmerkt en mag je dus gerust stelen als niemand het merkt volgens deadprez want als niemand er wat van merkt dan mag het.

Als jullie dit niet begrijpen weet ik het ook niet meer.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2016 10:29:52 ]
pi_161487142
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2016 10:29 schreef Argo het volgende:
Als je dit niet snapt vraag ik me af of jij het wel begrijpt. Afijn hier gaan we:

Tussen het moment van diefstal en moment van erachter komen dat ie slachtoffer bent van een diefstal zit een vertraging.

Het tijdsframe tussen bestolen worden en opmerken dat je bestolen bent is een tijdsframe waarin je niet bewust bent van het feit dat je bestolen bent, je merkt niks.

Echter: het is mogelijk dat je er nooit achter komt. Stel ik steel een snoepje bij de kruidvat dat hebben ze niet op camera en het is onmogelijk bij te houden of iemand zo'n snoepje steelt als ze het niet op camera hebben. In die zin is een diefstal pas erg als iemand het opmerkt en mag je dus gerust stelen als niemand het merkt volgens deadprez want als niemand er wat van merkt dan mag het.

1 zin Argo. 1 zin. Probeer het eens.
  zondag 17 april 2016 @ 10:31:30 #40
395200 deadprez
One more rail
pi_161487177
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2016 10:29 schreef Argo het volgende:

[..]

Echter: het is mogelijk dat je er nooit achter komt.

Voorbeeld: (is optioneel)
Stel ik steel een snoepje bij de kruidvat dat hebben ze niet op camera en het is onmogelijk bij te houden of iemand zo'n snoepje steelt als ze het niet op camera hebben. In die zin is een diefstal pas erg als iemand het opmerkt en mag je dus gerust stelen als niemand het merkt volgens deadprez want als niemand er wat van merkt dan mag het.

Nee want je eigent jezelf iets toe dat niet van jou is, dat is hoe dan ook fout.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind het echt een rare vergelijking.
Stop the violence
Down with the hate
pi_161487181
quote:
10s.gif Op zondag 17 april 2016 10:25 schreef Magemelvin het volgende:

[..]

Foute vergelijking.
Je vergelijkt een het storen van een voorwerp met het storen van een mens.

Niemand kijkt op als je een boom gaat storen. Een boom is dan ook evenveel waard als een lijk.
Als jij de boom in een bos gaat verstoren of een regenwoud zijn mensen boos. En bomen zorgen voor zuurstof. Als je dus de respect voor de natuur verliest verlies je ook respect voor het leven. In die zin is natuur erg belangrijk.
pi_161487238
quote:
10s.gif Op zondag 17 april 2016 10:31 schreef deadprez het volgende:

[..]

Nee want je eigent jezelf iets toe dat niet van jou is, dat is hoe dan ook fout.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind het echt een rare vergelijking.
Waarom? Niemand merkt het als ik een snoepje jat bij de kruidvat. Of iemand met een opslag aan rotzooi merkt het ook niet als ik een onderdeel jat. Dan mag het toch niemand merkt het? Dat was toch je uitgangspunt.

Dat jij vind dat stelen anders ligt is geen geldig argument. Ik vind dat jij dat niet moet vinden is dan ook een geldig argument. Je moet dus of mijn argument weerleggen of toch tot de conclusie komen dat als iemand iets niet merkt het nog steeds immoreel kan zijn.

Bv je kan je hele leven lang frauderen zonder dat iemand erachter komt of het merkt. Dan kan het geen kwaad toch? Niemand merkt het?
  zondag 17 april 2016 @ 10:35:36 #43
395200 deadprez
One more rail
pi_161487261
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2016 10:34 schreef Argo het volgende:

[..]

Waarom? Niemand merkt het als ik een snoepje jat bij de kruidvat. Of iemand met een opslag aan rotzooi merkt het ook niet als ik een onderdeel jat. Dan mag het toch niemand merkt het? Dat was toch je uitgangspunt.

Dat jij vind dat stelen anders ligt is geen geldig argument. Ik vind dat jij dat niet moet vinden is dan ook een geldig argument. Je moet dus of mijn argument weerleggen of toch tot de conclusie komen dat als iemand iets niet merkt het nog steeds immoreel kan zijn.

Bv je kan je hele leven lang frauderen zonder dat iemand erachter komt of het merkt. Dan kan het geen kwaad toch? Niemand merkt het?
Ja, het is goed met jou. :') Jezus wat ben jij vermoeiend.
Stop the violence
Down with the hate
pi_161487281
quote:
7s.gif Op zondag 17 april 2016 10:29 schreef hoink581 het volgende:

[..]

1 zin Argo. 1 zin. Probeer het eens.
Je kan je hele leven lang frauderen zonder dat iemand het merkt, en als niemand het merkt kan het geen kwaad toch.

Man man man hoink echt waar ik dacht hipsters lezen allemaal Kafka en Nietzsche maar jij gaat niet ver komen in beide. Man man man hadden we allemaal jouw instellingen waren we nooit ver gekomen en was iedere filosoof op de brandstapel beland. Doe me een plezier en ga een zin uit Hegel lezen.
pi_161487313
quote:
10s.gif Op zondag 17 april 2016 10:35 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ja, het is goed met jou. :') Jezus wat ben jij vermoeiend.
Jij zegt zelf ze merken er niks van dus mag het. Als jij doet stelen of frauderen en niemand merkt het mag het dan toch ook? Wat is daar vermoeiend aan? Ik kan er niks aan doen jij zet hier de parameters ik ga er enkel op in.

Misschien dat je nu wel beseft ook al merkt niemand het. Het kan nog steeds slecht zijn en niet wenselijk.
  zondag 17 april 2016 @ 10:42:57 #46
395200 deadprez
One more rail
pi_161487392
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2016 10:38 schreef Argo het volgende:

[..]

Jij zegt zelf ze merken er niks van dus mag het. Als jij doet stelen of frauderen en niemand merkt het mag het dan toch ook? Wat is daar vermoeiend aan? Ik kan er niks aan doen jij zet hier de parameters ik ga er enkel op in.

Misschien dat je nu wel beseft ook al merkt niemand het. Het kan nog steeds slecht zijn en niet wenselijk.
Het is vermoeiend dat ik allemaal lappen tekst krijg als reactie op een oneliner.

Maar goed, nog één keer dan. Met stelen en/of frauderen doe je sowieso iemand kwaad. Of men er nou achterkomt of niet. Het is dus nog steeds "erg", ongeacht of men het doorheeft.

In dit geval gaat het echter om iets waar mogelijkerwijs iemand last van zou kunnen hebben als iemand erachter komt. Vind het meer te vergelijken met een groepje pubers dat 's avonds met wat bier op een afgesloten veldje gaat chillen.
Stop the violence
Down with the hate
pi_161487404
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2016 10:36 schreef Argo het volgende:
Je kan je hele leven lang frauderen zonder dat iemand het merkt, en als niemand het merkt kan het geen kwaad toch.

Man man man hoink echt waar ik dacht hipsters lezen allemaal Kafka en Nietzsche maar jij gaat niet ver komen in beide. Man man man hadden we allemaal jouw instellingen waren we nooit ver gekomen en was iedere filosoof op de brandstapel beland. Doe me een plezier en ga een zin uit Hegel lezen.
Het verschil is dat jij geen filosoof bent. Daarbij stellen filosofen een heldere kernzin op die ze illustreren met een passend voorbeeld.

Probeer eerst de heldere kernzin, dan kun je verder met je pretentieuze voorbeelden. Dit zijn geen uiteenzettingen maar onsamenhangend geraaskal.
pi_161487815
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 10:22 schreef deadprez het volgende:

[..]

Aan de site in de OP te zien is er niks in grafstenen gekerfd trouwens, maar hebben ze er gewoon een steen bijgezet.
quote:

[..]
de man die de begraafplaats beheerst die cijfertjes vind en moet weghalen
Er is niets in de stenen gekrast, geschreven of iets bij de graven gezet.

Op alle oorlogskerkhoven zijn de stenen gemerkt, rijen A B C D E enzovoorts, en vervolgens 1 2 3 4 5, zodat je in een index kan opzoeken dat John op E17 ligt en Mike op D34

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2016 11:03:27 ]
  zondag 17 april 2016 @ 11:03:16 #49
395200 deadprez
One more rail
pi_161487833
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 11:02 schreef CarltonBanks het volgende:

[..]

de

[..]

man die de begraafplaats beheerst die cijfertjes vind en moet weghalen
Er is niets in de stenen gekrast, geschreven of iets bij de graven gezet.

Op alle oorlogskerkhoven zijn de stenen gemerkt, rijen A B C D E enzovoorts, en vervolgens 1 2 3 4 5, zodat je in een index kan opzoeken dat John op E17 ligt en Mike op D34
[/quote]

Ah oké. Dan zie ik het probleem al helemaal niet.
Stop the violence
Down with the hate
pi_161487869
quote:
10s.gif Op zondag 17 april 2016 11:03 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ah oké. Dan zie ik het probleem al helemaal niet.
Dat mensen kris kas over een oorlogskerkhof heen lopen om een fucking spelletje te spelen. waar halen ze het gore lef vandaan. Dat getuigt niet echt van respect.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')