Zo fucking dom. Je bent weken aan het winnen, soms met goed spel en dan dit.quote:Op zondag 17 april 2016 14:22 schreef TheVulture het volgende:
Tering wat een wedstrijd
Maar waarom in hemelsnaam 3-4-3 vandaag
en ik dacht nog van te voren Makkelie gaat punten kosten maar hij heeft er eentje opgeleverd vandaagquote:Op zondag 17 april 2016 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was natuurlijk nooit een strafschop. Waar zijn al die ajacieden die altijd huilen dat PSV altijd de scheids mee heeft?![]()
![]()
Nouja allang tevreden met 2-2, het is beter dan niks. Gewoon effe met 10-0 winnen van SCC.
Nouja hebben jullie het tenminste nog in eigen hand, wij nog steeds niet echt al is de kans wel groter.quote:Op zondag 17 april 2016 14:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
en ik dacht nog van te voren Makkelie gaat punten kosten maar hij heeft er eentje opgeleverd vandaag
quote:Op zondag 17 april 2016 14:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
en ik dacht nog van te voren Makkelie gaat punten kosten maar hij heeft er eentje opgeleverd vandaag
PIEP PIEP HALLOquote:Op zondag 17 april 2016 14:22 schreef Shreyas het volgende:
Ik weet niet waar deze juich stemming vandaan komt, maar 2-2 is een zeer slecht resultaat van Ajax. Ik ben diep teleurgesteld over deze wanprestatie van Ajax, vandaag is het kampioenschap grotendeels weggegeven. Want dat doelsaldo kan PSV zo inhalen en zoals we weten uit het verleden gaan andere clubs daar ook aan meewerken.
PSV is beter in vorm, sinds PSV uit heeft Ajax niet meer behoorlijk gevoetbaldquote:Op zondag 17 april 2016 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja hebben jullie het tenminste nog in eigen hand, wij nog steeds niet echt al is de kans wel groter.
Hoezo? De knvb heeft met de strafschop een duidelijk signaal afgegeven dat ajax kampioen moet worden.quote:Op zondag 17 april 2016 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh, ik ben eigenlijk best tevreden. Natuurlijk jammer na de 0-2, maar liever dit dan gewoon een overwinning.
Zit je weer lekker tussen je bans door te trollen, HMF?quote:Op zondag 17 april 2016 14:24 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
[..]
PIEP PIEP HALLO
PIEP PIEP HALLO
CALIMERO
PIEP PIEP HOI
PIEP PIEP HOI
CALIMERO
PIEP PIEP NOU
PIEP PIEP NOU
CALIMERO
OP ZIJN HOOFDJE ZIT EEN EIERDOP
Als clubs PSV in het zadel helpen is dat compleet terecht, jullie horen deze pot gewoon te verliezen. Dank god maar op je blote knieën om zo'n scheids.
PEC - thuis, verder is het drama.quote:Op zondag 17 april 2016 14:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV is beter in vorm, sinds PSV uit heeft Ajax niet meer behoorlijk gevoetbald
Ik heb geen ban hoor.quote:Op zondag 17 april 2016 14:25 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zit je weer lekker tussen je bans door te trollen, HMF?
Wie is hier nou de calimero?quote:Op zondag 17 april 2016 14:24 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
[..]
PIEP PIEP HALLO
PIEP PIEP HALLO
CALIMERO
PIEP PIEP HOI
PIEP PIEP HOI
CALIMERO
PIEP PIEP NOU
PIEP PIEP NOU
CALIMERO
OP ZIJN HOOFDJE ZIT EEN EIERDOP
Als clubs PSV in het zadel helpen is dat compleet terecht, jullie horen deze pot gewoon te verliezen. Dank god maar op je blote knieën om zo'n scheids.
Jij overschat Heerenveen, Twente en De Graafschap.quote:Op zondag 17 april 2016 14:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Overigens is dit nog steeds einde kampioenschap, no way dat je met dit spel 3x gaat winnen.
Ja tuurlijk vind ik het zwaar genaaid maar goed toch is er nu wel een betere kans dat PSV kampioen gaat wordenquote:Op zondag 17 april 2016 14:25 schreef eight het volgende:
[..]
Hoezo? De knvb heeft met de strafschop een duidelijk signaal afgegeven dat ajax kampioen moet worden.
Als je net zo speelt als vandaag win je er geen.quote:Op zondag 17 april 2016 14:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij overschat Heerenveen, Twente en De Graafschap.
PSV uit 2009 bedoel je?quote:Op zondag 17 april 2016 14:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV is beter in vorm, sinds PSV uit heeft Ajax niet meer behoorlijk gevoetbald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |